Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

układ dolotowy k20a6

VII układ dolotowy k20a6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#1 arekrz

arekrz
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:23, 12.04.2015

Witam,

 

zakupilem niedawno Accorda z 2004r 2.0 i zastanawiam sie nad zmiana układu dolotowego na jakas rure ze stozkiem. Zdaje sobie sprawe ze przyrostow mocy praktycznie nie bedzie ale zawsze moze poprawi sie troszke moment obrotowy, a jesli nie to chociaz zostaje mily pomruk. Jezdzilem juz civicami, preludami ale z accordem to moje pierwsze spotkanie i tu rodzi sie pytanie. Czy lepiej zastosowac tylko jakas wkladke np. K&N czy zmienic calkiem dolot i dac jakis stozek? Jesli tak to polecacie jakies konkretnie zestawy dolotowe? Cos sprawdzonego do VII gena?

 

pozdrawiam

 

 

 

EDIT:  1.rure oczywiscie potraktowal bym bandazem termoizolacyjnym zeby sie tak niegrzala, myslalem tez o filtrze na odme + owiniecie kolektora. Tylko czy jest sens? prosze o rady

 

          2. Czy ta wkladka http://e-katalog.int...y- wkladka.html podejdzie do VII 2.0 ? Bo nie moge znalezc dedykowanej, jesli ktos wie gdzie szukac to prosil bym o link. Z gory dzieki!


Użytkownik arekrz edytował ten post 12:11, 12.04.2015

  • 0

#2 Bospolder

Bospolder
  • Klubowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Zawiercie / Hellevoetsluis
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:31, 12.04.2015

Jeśli będziesz chciał CAI, to polecam Ci zrobienie go samemu. Oryginał z Injena kosztuje +/- 1000zł a sam zrobisz go za ok. 300zł. Wystarczy kupić dwie rury, łącznik, kolanko i filtr, na odmę założysz jakiś filterek i będzie git. Możesz też odciąć podgrzewanie przepustnicy, 1min. roboty :)

w wątku o moim acco są zdjęcia jak taki CAI homemade wygląda


  • 0

Zerknij jak masz chwilę... ;) http://www.accordklu...rko-bospoldera/

 


#3 arekrz

arekrz
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:35, 12.04.2015

jakie roznice w jezdzie po takich modach? tylko dzwiek czy jakis efekt z moca jest?


  • 0

#4 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:49, 12.04.2015

http://allegro.pl/kn...5208872231.html poczytaj link pod jego postem a znajdziesz info o dolocie :D


  • 0

#5 arekrz

arekrz
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:36, 12.04.2015

tak mi sie wydaje ze jesli chodzi o jakikolwiek przyrost mocy czy zwiekszenie momentu to wkladka K&N czy CAI to jedno i to samo bo przy k20 cudow sie  nie ma co spodziewac. Ciekaw jestem tylko samego dzwieku przy CAI i przy wkladce. Na tym K&N odczuwa sie roznice?


  • 0

#6 Bospolder

Bospolder
  • Klubowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Zawiercie / Hellevoetsluis
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:26, 12.04.2015

jakie roznice w jezdzie po takich modach? tylko dzwiek czy jakis efekt z moca jest?

 

Nie ma się co czarować, daje to tylko dźwięk. Ale zawsze można bawić się dalej.


  • 0

Zerknij jak masz chwilę... ;) http://www.accordklu...rko-bospoldera/

 


#7 arekrz

arekrz
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:35, 13.04.2015

Poszedlem na latwizne, narazie wpadnie wkladka K&N i zobaczymy jaka bedzie roznica chociaz w dzwieku :)


  • 0

#8 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:33, 13.04.2015

Poszedlem na latwizne, narazie wpadnie wkladka K&N i zobaczymy jaka bedzie roznica chociaz w dzwieku :)

Różnica jest i to spora, na plus. Mnie jednak ciekawi, czy duż różnica jest pomiędzy wkładką a stożkiem. Czy warto zainwestować w stożek mając już wkładkę?

Oto jest pytanie :diabelgrin:

Chyba muszę wykombinować mikrospota z kolegą Bospolderem i porównać na żyffca dźwięki :diabelfaja:


  • 0

#9 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:16, 13.04.2015

temat mnie też ciekawi:D Dużo sie o tym pisze ale brak porównania :D dobrze by było z oem przejść na wkładke k&n a pożniej na cai jakiekolwiek i wtedy się wypowiedzieć :D


  • 0

#10 Bospolder

Bospolder
  • Klubowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Zawiercie / Hellevoetsluis
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:38, 13.04.2015

Różnica jest i to spora, na plus. Mnie jednak ciekawi, czy duż różnica jest pomiędzy wkładką a stożkiem. Czy warto zainwestować w stożek mając już wkładkę?

Oto jest pytanie :diabelgrin:

Chyba muszę wykombinować mikrospota z kolegą Bospolderem i porównać na żyffca dźwięki :diabelfaja:

 

Jestem jak najbardziej za. I było by od razu porównanie dla potomnych :)


  • 0

Zerknij jak masz chwilę... ;) http://www.accordklu...rko-bospoldera/

 


#11 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:21, 13.04.2015

W sobotę zamontowałem sobie home-made CAI , wcześniej miałem dolot bez rezonatora z wkładką K&N (obecnie na sprzedaż) i różnica jest kolosalna jeśli chodzi o dźwięk.

Co prawda ja mam k24a3 pod maska ale wszystko jest prawie identyczne jeśli nie dokładnie takie samo.

Owijanie rury na dolocie bandażem to bezsens w sumie bo w naszych accordach kolektor wydechowy jest z tyłu silnika więc nie nagrzewa powietrza przy filtrze/rurze tak jak np w f18.

Po założeniu CAI aż mordka się śmieje gdy wciśnie się gaz do dechy przy 3500-4000rpm.


  • 0

#12 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:49, 14.04.2015

a jak z muleniem? jest jakieś czy nie czujesz różnicy? a może nawet troche lepiej?


  • 0

#13 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:00, 14.04.2015

tzn w 2.4 nie odczuwam jakiegoś "mulenia".

W ogóle dlaczego miało by "mulić"?


  • 0

#14 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:58, 14.04.2015

wiele osób zakładając sportowy filtr powietrza twierdzi że zapewne nie dodaje mocy a w niektórych przypadkach nawet potrafi ją zabrać. Oglądałem wrzucony na forum film w którym pokazane jest auto z oem filtrem i po założeniu stożka co spowodowało utrate mocy...


  • 0

#15 arekrz

arekrz
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 14.04.2015

tzn w 2.4 nie odczuwam jakiegoś "mulenia".

W ogóle dlaczego miało by "mulić"?

Czesto powodem mulenia jest wlasnie cieple powietrze poniewaz w OEMie plastik sie nie nagrzewa a w CAI bez bandaza temperatura rury jest o wiele wyzsza, wystarczy dotknac...

 

Jezdzilem kiedys preluda Vgen, i pamietam ze jak ja hamowalem to bez bandaza wyszlo ok 7km mniej i podobnie  z Nm :D 

 

Druga sprawa ze 2.0 moze nie koniecznie znosic dodatkowa ilosc powietrza przy CAI i wlasnie moze go "mulic" szczegolnie z dolu bo przy 4000rpm + moze i byc lepiej. Przy 2.4 to co innego.

 

Dlatego ja zdecydowalem sie na wkladke ale tez jestem ciekaw jaka jest roznica pomiedzy wkladka a CAI :D w mocy i dzwieku.

 

Drizzit dzwiek ladny, bardzo sie zmienia :D? A co do efektu. czuc roznice z dolu czy powyzej 4 tys?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, układ dolotowy k20a6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq