Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

spadajace obroty/gasniecie na nierozgrzanym silniku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:51, 02.12.2009

panowie jako iz wy sie znacie w tych tematach takie pytanko...
na zimnym silniku drastycznie spadaja mi obroty i silnik gasnie, w miare rozgrzania silnika spadaja coraz mniej a gdy silnik sie rozgrzeje wszystko jest cacy. Problem wystepuje tylko na gazie. Jak sam jezdzilem to sobie z tym radzilem ale jak accordeona dostala w rece moja pani to staje na skrzyzowaniach i jest problem... a wiadomo jak to z kobietkami zaraz panika itd. :-P takze by sie przydalo to zrobic. Jakies sugestie?
  • 0

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:53, 02.12.2009

Napisz coś więcej, jaka instalacja, jakie autko, moc.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:04, 02.12.2009

wiedzialem ze padnie to pytanie :-P
silnik F20B3 moc on tam ma chyba 136KM
instalacja hmm... na papierach cos takiego:
producent: STAKO
reduktor: COMETA
Przewod gazowy: elpigaz
wielozawor: elpigaz at02a 220/30 - tor
  • 0
www.posadzki.betonowe.zgora.pl

#4 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 23:52, 02.12.2009

maGr, jakieś takie "dziwne" nazwy podałeś, może to być przyczyna wtryskiwaczy (nie wiemy jakie tam masz, jak stare Valteki to do wymiany), lub źle dobrane dysze lub coś się porobiło z mapą gazu.

[ Dodano: 2009-12-02, 23:52 ]
Za mało danych aby dać konkretną odpowiedź, zrób może fotkę co masz pod maską to może będzie łatwiej.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#5 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:52, 02.12.2009

nazwy takie jak na homologacji ja tam sie osobiscie na tym nie znam...
  • 0
www.posadzki.betonowe.zgora.pl

#6 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:56, 02.12.2009

To kolego otwierasz maskę i używasz oczy i mózgu. HAKP na etacie nie ma wróżek. Albo zrób porządne fotki i wrzuć fotki na fotosik. Cóż zima idzie to ludzie mają problemy z gazem.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#7 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:02, 03.12.2009

zwolennikiem gazu nie jestem to mowie ze sie nie znam... foty o polnocy raczej nie bede robil wiec wrzuce jutro i sie tak nie irytuj. Oczu i mozgu bym uzyl jak by ten silnik nie byl szambem pedzony a tak to sobie moge pogdybac.
  • 0
www.posadzki.betonowe.zgora.pl

#8 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 00:55, 03.12.2009

No wiesz kolego to denerwuje, jak ktoś pisze "z silnikiem dzieje się coś tam, pod maską mam coś tam, coś tam". "Chcesz pomocy? Daj szansę sobie pomóc".
Musisz co nieco wiedzieć bo inaczej nic nie damy rady pomóc.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#9 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:58, 03.12.2009

na zimnym silniku drastycznie spadaja mi obroty i silnik gasnie, w miare rozgrzania silnika spadaja coraz mniej a gdy silnik sie rozgrzeje wszystko jest cacy.

Rzeczywiście na taki stan może być wiele przyczyn(ile przejechane na podzespołach lpg),ale jak sam napisałeś na zimnym coś się nie dogrzewa np.reduktor (stawiam na jego usterkę) bo wiadomo,jak gaz nie dogrzany to ma inną objętość.Może być również listwa wtryskowa (mało wydajna,bądź zabrudzona) gdzie przepływający zimny gaz ma inny wpływ na jej pracę.To tak na szybko,bo zdiagnozować przyczynę takiego problemu może określić dobry gazownik.
  • 0

#10 Lechuuu

Lechuuu
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Kartuzy
  • Silnik:1.4
  • Wersja:IS
  • KM:75
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:31, 07.12.2009

Ja mam tak samo... tez zdycha na wolnych jak zimy silnik... a do tego co jakiś czas, szczególnie jak zimny to obroty skaczą jak głupie... niczym EKG zawałowca... :-D Już mam dosyć tego gazu, i nigdy więcej nie kupie samochodu z gazem... nigdy!!! :-x
  • 0

#11 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:52, 07.12.2009

Już mam dosyć tego gazu, i nigdy więcej nie kupie samochodu z gazem... nigdy!!! :-x

Kolejny rozczarowany Kolega.Trochę więcej wiary.Poszukaj dobrego gazownika-musi Ci to ogarnąć.Źle dobrane podzespoły,zużyte podzespoły,źle ustawiona instalacja to najczęstsze przyczyny.
  • 0

#12 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:19, 07.12.2009

Kolego udaj się tutaj (zadzwoń najpierw)
Dymek
ul. płk. Stanisława Dąbka 29
81-155 Gdynia
512310045

To raptem 40-50km. Powiedz, że jesteś z forum Accorda i że dzwonisz z polecenia osoby lpg-forum.pl
Zrobi Ci chłop instalację, to zmienisz zdanie co do gazu.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#13 Lechuuu

Lechuuu
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Kartuzy
  • Silnik:1.4
  • Wersja:IS
  • KM:75
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 08.12.2009

Taaa... gazownik dobry znaleziony... tylko że mój reduktor który pewnie już jest dojechany to koszt 1000 zł, niech no mi wtryskiwacz padnie... o ile już mu coś nie dolega to kolejny 1000... do tego w przyszłym roku wymiana butli... Jeśli po wymianie reduktora byłoby oki, to można się nad tym zastanowić... gorzej jak nie bedzie coś dalej dobrze działać... Najlepszym wyjściem to demontaż instalki i montaż nowej... ale to są już koszty na które mnie w chwili obecnej nie stać... Niech no jeszcze dojdzie koszt remontu głowicy bo pewnie gniazda już wypalone... to już jest razem koszt ponad 4 tysiaki... dla tego jak bym miał kupic samochód z założonym już gazem to bym na 99% juz nie kupił... No ale fakt faktem... ponad 200 tys kilometrów na gazie swoje robi... Może ktoś poradzi czym zastąpić oryginalny reduktor...?

Dołączona grafika

Sorry za offtopa :-?

A co do tego zakładu w Gdyni... to jutro tam zadzwonię... i się umówie... ktoś miusi mi to ogarnąć... tylko boje się kosztów... :cry:
  • 0

#14 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:41, 08.12.2009

a ja narazie musze w ogole uruchomic silnik zeby cos dalej dzialac :-P

pablo.see przeciez wypisalem z papierow co mam zalozone a ze opis jaki istnieje w dokumentacji jest niezadowalajacy to juz nie moja wina ;-) nic wiecej poza fotka nie moge zrobic co by wam przyblizyc temat
  • 0
www.posadzki.betonowe.zgora.pl

#15 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:04, 09.12.2009

maGr, rób fotkę i będzie jasne.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq