XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Błędy P1065 i P1401
#1
Napisano 20:16, 02.12.2009
Dalej mnie nurtowało co się mogło stać więc pojechałem do niego, podpiął kompa i znalazł 2 błędy: P1065 i P1401.
Powiedział mi, że jest najprawdopodobniej do wymiany filtr paliwa i do wyczyszczenia zawór EGR.
Za kilka dni pojechałem do niego zmienił mi filtr paliwa i zaczął się zabierać za EGR. Trochę pokręcił nosem, że jest ciężki dostęp i nie ma za bardzo dziś czasu bla bla bla, zapewnił mnie, że ma jakiś dobry środek, który mi doleje do paliwa i to powinno pomóc.
Bez komentarza, zgodziłem się nieświadomy tego, że nie powinno się dolewać czegokolwiek do paliwa. Ale cóż za późno.
Sprawdził mi jeszcze raz komp. sprawdzenie nie wykazało żadnych błędów.
Na drugi dzień coś odwrotnego. Silnik stracił moc na niskich obrotach, dopiero dostaje kopa od 2.5k obrotów. Nie ma żadnych błędów DTC.
Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Ja podejrzewam EGR, kumpel w Mazdzie 6 też miał problemy na niskich obrotach, wyczyścił EGR i po sprawie. Kupiłem dodatkowo nowy filtr powietrza i zamierzam się samemu wziąć za ten EGR, wyczyścić i zobaczę czy będzie jakiś efekt. Jak dalej będzie to samo to niestety chyba odwiedzę serwis, a nie chciałbym tego robić w UK. K... nie ufam angielskim mechanikom.
#2
Napisano 23:41, 02.12.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#3
Napisano 23:47, 02.12.2009
#4
Napisano 00:10, 03.12.2009
[ Dodano: 2009-12-08, 20:34 ]
Tak jak pisałem wcześniej, wziąłem się sam za czyszczenie EGR, był cały osmolony w środku, do tego wymieniony filtr powietrza, w którym siedziała uschnięta angielska osa
Wszystko teraz działa jak należy. Opłacało się poświęcić sobotni deszczowy dzień na podłubanie przy Hani.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych