Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wirus 2.2 i-DTEC AT - pytania

VIII wirus DTEX chiptuning

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#1 SBB

SBB
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:51, 02.04.2015

Witam,

 

nabyłem właśnie Acco 2009 2.2 i-DTEC AT - ponieważ przy automacie autko to nie powala dynamiką, chciałbym zaaplikować mu delikatnego wirusa (ok 180KM). Przejrzałem forum, ale nie znalazłem kompletu odpowiedzi na nurtujące mnie pytania:

1. Jak taki wirus wpłynie na sprzęgło w automacie? (czytałem na forum, że AT wytrzyma nawet 500Nm)

2. Czy ktoś z forumowiczów chipował Hanię w takiej konfiguracji?

3. Jak wirus wpłynie na spalanie? Nie zamierzam z Hani robić wyścigówki, chodzi o lepszą dynamikę

 

Chipowanie mam zamiar przeprowadzić na śląsku - myślałem o 4GT w Katowicach - znacie jakieś przeciwwskazania / ew. lepsze miejsce na tego typu mod?

 

z góry dzieki za odpowiedzi!


  • 0

#2 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:58, 03.04.2015

nie mam 8 w AT ale mam 7 w MT :-P, wirusa robilem w Cinsoft u Marcina jak jeszcze mial warsztat w Gliwicach, teraz sie przeniosl do siebie i tam urzeduje, mysle ze jak bys sie do niego odezwal to odpowie co i jak :-)

http://www.cinsoft.pl/


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#3 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:02, 03.04.2015

nie mam 8 w AT ale mam 7 w MT :-P, wirusa robilem w Cinsoft u Marcina jak jeszcze mial warsztat w Gliwicach, teraz sie przeniosl do siebie i tam urzeduje, mysle ze jak bys sie do niego odezwal to odpowie co i jak :-)

http://www.cinsoft.pl/

 

 

A jak się Twój sprawuje? Chodzi mi głównie o sprzęgło i dwumas. Ja mam zamiar zrobić swojego na 180KM.


  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#4 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:36, 04.04.2015

ja mialem sprzeglo i dwumas wymienione tydzien po wirusie, ale tym robionym w uk gdzie wyszlo 180KM, pojechalem do Marcina, zrobil 204KM i juz 1.5 roku tak jezdze i jest :ok. na nowym zestawie mam juz prxyjechasne ok 50k mil


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#5 SBB

SBB
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:35, 05.04.2015

nie mam 8 w AT ale mam 7 w MT :-P, wirusa robilem w Cinsoft u Marcina jak jeszcze mial warsztat w Gliwicach, teraz sie przeniosl do siebie i tam urzeduje, mysle ze jak bys sie do niego odezwal to odpowie co i jak :-)

http://www.cinsoft.pl/

Dzięki za namiar. A jak u Ciebie wygląda kwestia spalania przed / po wirusie ?


  • 0

#6 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:56, 06.04.2015

Dzięki za namiar. A jak u Ciebie wygląda kwestia spalania przed / po wirusie ?

Ja jednak wolałbym gcs, Heko imo lepiej ogarnia. Widziałem już duuuuzo jego prac. Pozdro
http://gcstuning.pl/

Użytkownik hefi edytował ten post 08:58, 06.04.2015

  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#7 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:22, 06.04.2015

co do spalania to chyba delikatnie spadlo, wychodzi ok 7l


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#8 Copretti

Copretti
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:R
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:46, 07.04.2015

a cos dla warszawy i okolic kreator mocy wycenia usluge na 1300zl


  • 0

#9 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:05, 07.04.2015

Znam goscia co za 300 robi tylko bez hamowni.
  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#10 SBB

SBB
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:43, 08.04.2015

Ja jednak wolałbym gcs, Heko imo lepiej ogarnia. Widziałem już duuuuzo jego prac. Pozdro
http://gcstuning.pl/

A masz jakieś porównanie, czy to tylko Twoja opinia? Zastanowiło mnie to co piszesz, bo cinsoft wcale nie jest tani (jakieś 25%-30% droższy od lokalnej konkurencji), ale w sumie z wycieczką to Krakowa finansowo wyjdzie mnie podobnie. Pytanie, czy wycieczka do Krakowa da jakieś wymierne efekty ;)


co do spalania to chyba delikatnie spadlo, wychodzi ok 7l

Dla mnie na razie w sferze marzeń. Wprawdzie to mój pierwszy bak jazdy w automacie i głównie po mieście, ale poniżej 9.5 zejść nie chce


  • 0

#11 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:23, 08.04.2015

u mnie jakiejs duzej roznicy w spalaniu nie bylo,ale inny silnik i inna skrzynia wiec nei ma co porownywac :-)

co do Cinsoft to nie wiem jakie sa ceny konkurencji bo ja nie sprawdzalem u innych tylko od razu tam pojechalem :-)


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#12 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:01, 09.04.2015

Mi padlo sprzeglo wiec zakladam nowe robie ptogram i nie boje sie ze padnie.
  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#13 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 14:32, 09.04.2015

Panowie,jakie wartości  do zawirusowania KM i nM będa bezpieczne dla mojego klekota z 215 tysia km przebiegu?


  • 0

#14 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:00, 09.04.2015

Mój ma 190 tys. i mówili że taka podstawowa wartość to 170-180 KM   i ok 410 Nm.


  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#15 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 15:03, 09.04.2015

ok,czyli na te 170KM i około 400 nM bezpiecznie mogę wirusowac.thnx!


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wirus, DTEX, chiptuning

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq