Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wirus 2.2 i-DTEC AT - pytania

VIII wirus DTEX chiptuning

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#61 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 13:22, 10.01.2016

W Accordzie jeszcze nie jest tak zle ze sprzeglem. Koszt kompletnego jest niski, bo okolo 600zl, z wymiana jest w sumie bezproblematyczna. Ja wymienialem pierwszy raz i zajelo mi jeden dzien. Duzo gorzej jest np: w Twingo, niby male autko powinno byc latwiej, ale jak wzialem sie za wymiane to osobiscie wolalbym dwa razy wymienic w hondzie niz raz renault. ;)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#62 wawer80

wawer80
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-dtec Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 13.01.2016

Dzisiaj pozbyłem się korka (dpf-a) z układu wydechowego mojej Hani. Pierwsze odczucia wszystko działa poprawnie, moc wróciła. Robiłem w Auto Tech Rzeszów. Szybko i sprawnie bez żadnych problemów.


  • 0

#63 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:30, 15.01.2016

producent wykonał jeden silnik z dwoma różnymi mocami 150PK i 350NM jak również 180 Pk i 380NM-czyli jak sam widzisz producent zostawił sobie duża furtke do modyfikacji

Tego nie jestem pewien dla przykładu silniki K24 mają różne moce , różne stopnie sprężania , różne głowice, a na pierwszy rzut  oka wyglądają identycznie. A silniki k20 w type r mają jeszcze inne osiągi a budowa zewnętrzna taka sama  i kręcą się do 9 tys a nie do 8 ....


  • 0

#64 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:28, 07.12.2016

Poniewaz tez planuje podniesc moc i moment, ale w Kreatorze Mocy, stad moje pytanie,

Jaki jest koszt sprzegla oraz dwumasy w 2.2 150KM?
  • 0

#65 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:56, 22.01.2017

panowie a kogo polecacie w Wawie lub warminsko mazurskim ? obie lokacje mi odpowiadaja a bede w polsce za miesiac i jako ze dwumas i sprzeglo wymienione to w koncu wrzuce wiruska 

Podbijam temat ponownie 


  • 0

#66 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:54, 04.02.2017

Poniewaz tez planuje podniesc moc i moment, ale w Kreatorze Mocy, stad moje pytanie,

Jaki jest koszt sprzegla oraz dwumasy w 2.2 150KM?


Już nieaktualne, ale jakby kogo interesowało to kpl. sprzęgła w ASO kosztuje 1370 zł.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wirus, DTEX, chiptuning

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq