XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Mały problem na gazie
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:33, 12.10.2008
Chodzi mi o broty powyżej 5,5-6tys. Jest to mało odczuwalne ale powinno jednak być wszystko na tip-top. Na benzynie jest idealnie - broblem tylko na gazie.
Oczywiście na gazie niekręce go często tak wysoko, jak mi zależy silnik kręcić wysoko to przełanczam na benzyne.
Na gazie jest już przejechane ok 100kkm i może już trzeba coś wymienić, może miał ktoś z was podobny objaw.
#2
Napisano 16:40, 12.10.2008
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:05, 12.10.2008
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:14, 13.10.2008
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:58, 29.10.2008
#6
Napisano 11:15, 29.10.2008
-za mała średnica rurki miedzianej od zbiornika do reduktora
-źle dobrany reduktor (na mniejszą moc i się nie wyrabia).
-złe ustawienia map
-za małe średnice dysz wtryskiwaczy
Do zobaczenia na trasie.