Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Twarde sprzęgło

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 vicek91

vicek91
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Rotterdam
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 17:40, 30.03.2015

Witam mam problem ze sprzegłem pedał chodzi dość ciężko i do tego jak wciskam to jest dziwny dzwięk tak jak by przeskakiwało coś byłem u mechanika i powiedział że sprzegło jest do wymiany biegi wchodzą bardzo ładnie nogdy nie mam problemu z wrzuceniem biegu  wole się jeszcze was dopytać bo to dość droga wymiana łącznie około 1500zł z robocizną czy wymiana pompki nie pomogła by?


  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:31, 31.03.2015

W sprzęgłach dla silników K20/K24 przy ok. 200 tys.km lubią się kończyć dociski, przestaje wysprzęglać albo pracuje bardzo ciężko i nierównomiernie łapie przy puszczaniu pedału.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 vicek91

vicek91
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Rotterdam
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 18:35, 31.03.2015

W sprzęgłach dla silników K20/K24 przy ok. 200 tys.km lubią się kończyć dociski, przestaje wysprzęglać albo pracuje bardzo ciężko i nierównomiernie łapie przy puszczaniu pedału.

Czyli wymiana pompki raczej nic tutaj nie pomoże?


  • 0

#4 Muzyk-Grzes

Muzyk-Grzes
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Wałbrzych
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Coupe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CS12
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:38, 31.03.2015

Jeśli ci to pomoże to mogę jedynie potwierdzić że za ciężko wciskający się pedał sprzęgła zazwyczaj odpowiada jak Pejot napisał docisk ,ale do wymiany i tak trzeba komplet kupić.


Użytkownik Muzyk-Grzes edytował ten post 18:38, 31.03.2015

  • 0

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:02, 01.04.2015

Nowa pompka nic nie pomoże, za ok. 600 zł można dorwać OEM sprzęgło w pudełku Aisin'a i będzie spokój na kolejnych 200kkm ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 vicek91

vicek91
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Rotterdam
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 17:40, 01.04.2015

Nowa pompka nic nie pomoże, za ok. 600 zł można dorwać OEM sprzęgło w pudełku Aisin'a i będzie spokój na kolejnych 200kkm ;)

A co grozi gdy nie wymienie narazie tego docisku?


  • 0

#7 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:29, 01.04.2015

Poza bólem kolana raczej nic nie grozi jeżeli biegi nadal wchodzą płynnie bo jak zaczną być problemy to pewnie już oddasz auto do warsztatu (niech mechanik zamówi Aisin'a w Intercarsie).


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:59, 02.04.2015

mi przy ok 200kkm też siadło, ciężko chodziło ale biegi zmieniało dobrze. Wymieniłem na LUKa i jestem zadowolony, koszt ok 700zł


  • 0

#9 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 15:06, 02.04.2015

Hej :-)
Talar, tak naprawdę to wymieniłeś nie na LUK'a tylko na OEM, czyli FCC Japan, bo innych standardowych nie ma... różni są tylko 'pakowacze', o czym było zresztą wielokrotnie...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona


  • 0

#10 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:22, 02.04.2015

a to nawet nie wiedziałem :D jedyne co mogę dodać to to że łąpie wysoko tak jak i przed wymianą... no może minimalnie niżej ale i tak wysoko co jest dla mnie sporym dyskomfortem...


  • 0

#11 vicek91

vicek91
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Rotterdam
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 17:38, 02.04.2015

Twarde sprzegło aż tak strasznie mi nie przeszkadza ale przy wciskaniu pedału słysze tak jak by przeskok trrrr:)Ale gdy psikne smarem miedzianym w miejsce gdzie jest pomka na chwile przestaje i np. gdy wciskam pedał tak jak by pod skosem to też nie ma tego efektu przeskoku czy to także wina docisku?


  • 0

#12 bartek

bartek
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:53, 03.04.2015

No nie... to przecież znany problem pompy sprzęgła. Na forum jest na ten temat dużo informacji.


  • 0

#13 vicek91

vicek91
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Rotterdam
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 08:47, 03.04.2015

Czy wymiana pomki to skomplikowana naprawa?Ile może zająć czasu w serwisie?


  • 0

#14 bartek

bartek
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:30, 03.04.2015

Czy wymiana pomki to skomplikowana naprawa?Ile może zająć czasu w serwisie?

 

Nie wiem, u mnie "pyknięcie" jest tak ciche że mi nie przeszkadza na razie. Pamiętaj tylko, że problemu w pompie OEM nie usunęli, jak chcesz mieć spokój to trzeba na inną wymienić. Z tego co pamiętam koś pisał o TRW ?


  • 0

#15 vicek91

vicek91
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Rotterdam
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 13:03, 03.04.2015

Możecie mi podać jakieś linki do tematów z pompą bo wpisuje w szukaj na forum i nic mi nie wyskakuje


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq