Po co kupować nowe szpilki, gdy ukręci się tylko góra nagwintowana część? Wystarczy w szpilce nawiercić osiowo otwór i nagwintować na M6, a potem wkręcić zwykłą śrubkę. Coś takiego wytrzyma na pewno dużo dłużej i pewniej, niż oryginalne rozwiązanie. Dodatkowo nie trzeba się będzie martwić, że się znowu ukręci. Ja tak zrobiłem u siebie, gdy ukręciłem jedną szpilkę i zastanawiałem się, czy wszystkich nie ukręcić i potem nagwintować. Poza tym te oryginalne nakrętki są słabej jakości i jedna notorycznie zapieka mi się na szpilce, przez co przy odkręcaniu nie odkręca się sama nakrętka, tylko cała szpilka.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szpilki do przykręcania pokrywy zaworów - wymiana
#46
Napisano 00:12, 24.10.2017
#47
Napisano 21:22, 05.03.2018
Pomocy potrzebuje na już dwóch szpilek do dokręcenia pokrywy zaworów w Accordzie 2.4 VII gen. 2003r
Ktoś coś wie skąd wziąć?
Użytkownik Kurczak edytował ten post 21:27, 05.03.2018
#48
Napisano 20:35, 09.05.2018
ASO. Około 30 zł. W Poznaniu dostępne kilka dni od zamówienia.
U mnie przy dokręcenie z umiarem udało się bez urwania, ale musiałem dodać silikonu w kilka miejsc pod uszczelkę bo coś się pociło.
#49
Napisano 07:08, 11.05.2018
Z umiarem to sie dokreca piwrwszy raz a nie dopiero jak sie gwinty pozrywa;)
Pozatym jak tu wyzej kolega pisze, ori szpilki sa super i nakretki tez, tylko nie dokreca sie tego na chama -pierwszy opor sruby i koniec d9krecania
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#50
Napisano 15:39, 11.05.2018
Re up: Popieram. Ja po ukreceniu jednej dopiero zrozumialem, ze wystarczy poczuc opor i finita. Te gumowe podkladki oszukuja reke:P Szczescia w nieszczesciu tyle, ze udalo mi sie tam nakrecic nakretke bez kombinowania ze szpilka i jest sucho. Na nakretki amortyzatorow tez jestem wyczulony:P
#51
Napisano 14:07, 21.05.2018
Panowie mam klucz dynamometryczny zaczynający się od 14 Nm, mogę kręcić śruby 6mm pokrywy zaworów siłą 14 Nm zamiast 12 Nm czy nie ryzykować
Moja KocHanka ------> http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/51364-black-wolf-by-razor-cl7/
#52
Napisano 15:04, 21.05.2018
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#53
Napisano 19:21, 25.05.2018
14nm zamiast 12nm to może być, nawet zalecane jest użycie delikatnie większej siły, a czemu jest to zalecane to może jakiś mechanik nam to ładnie wytłumaczy
#54
Napisano 16:32, 01.06.2018
Masz klucz z kalibracją? Jeśli tak to powinien mieć wpis z pomiaru momentu na minimum a więc twoje 14Nm. Będziesz wiedział jakim rzeczywistym momentem będziesz dokręcał.Panowie mam klucz dynamometryczny zaczynający się od 14 Nm, mogę kręcić śruby 6mm pokrywy zaworów siłą 14 Nm zamiast 12 Nm czy nie ryzykować
#55
Napisano 14:48, 04.01.2021
#56
Napisano 20:17, 04.01.2021
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych