Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Szpilki do przykręcania pokrywy zaworów - wymiana

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#46 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • SkÄ…d:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:12, 24.10.2017

Po co kupować nowe szpilki, gdy ukręci się tylko góra nagwintowana część? Wystarczy w szpilce nawiercić osiowo otwór i nagwintować na M6, a potem wkręcić zwykłą śrubkę. Coś takiego wytrzyma na pewno dużo dłużej i pewniej, niż oryginalne rozwiązanie. Dodatkowo nie trzeba się będzie martwić, że się znowu ukręci. Ja tak zrobiłem u siebie, gdy ukręciłem jedną szpilkę i zastanawiałem się, czy wszystkich nie ukręcić i potem nagwintować. Poza tym te oryginalne nakrętki są słabej jakości i jedna notorycznie zapieka mi się na szpilce, przez co przy odkręcaniu nie odkręca się sama nakrętka, tylko cała szpilka.


  • 0

#47 Kurczak

Kurczak
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:Starachowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 05.03.2018

Pomocy potrzebuje na już dwóch szpilek do dokręcenia pokrywy zaworów w Accordzie 2.4 VII gen. 2003r

Ktoś coś wie skąd wziąć?


Użytkownik Kurczak edytował ten post 21:27, 05.03.2018

  • 0

#48 Under

Under
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Krosno / PoznaÅ„
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 09.05.2018

ASO. Około 30 zł. W Poznaniu dostępne kilka dni od zamówienia.

U mnie przy dokrÄ™cenie z umiarem udaÅ‚o siÄ™ bez urwania, ale musiaÅ‚em dodać silikonu w kilka miejsc pod uszczelkÄ™ bo coÅ› siÄ™ pociÅ‚o. 


  • 0

#49 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:08, 11.05.2018

W sensie przekreciles gwinty?
Z umiarem to sie dokreca piwrwszy raz a nie dopiero jak sie gwinty pozrywa;)

Pozatym jak tu wyzej kolega pisze, ori szpilki sa super i nakretki tez, tylko nie dokreca sie tego na chama -pierwszy opor sruby i koniec d9krecania
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#50 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚ystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:39, 11.05.2018

Re up: Popieram. Ja po ukreceniu jednej dopiero zrozumialem, ze wystarczy poczuc opor i finita. Te gumowe podkladki oszukuja reke:P Szczescia w nieszczesciu tyle, ze udalo mi sie tam nakrecic nakretke bez kombinowania ze szpilka i jest sucho. Na nakretki amortyzatorow tez jestem wyczulony:P


  • 0

#51 razorr

razorr
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:Busko-Zdrój
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort - ale bÄ™dziemy to zmieniać ;)
  • KM:+155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:07, 21.05.2018

Panowie mam klucz dynamometryczny zaczynajÄ…cy siÄ™ od 14 Nm, mogÄ™ krÄ™cić Å›ruby 6mm pokrywy zaworów siÅ‚Ä… 14 Nm zamiast 12 Nm czy nie ryzykować ?? 


  • 0

#52 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • SkÄ…d:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 15:04, 21.05.2018

Weź mała grzechotke i nią dokrecaj... Nie masz nowych uszczelek, podkładek, szpilek a nie masz pewności że ktoś kiedyś ich nie przeciagnal.... Zaczniesz dokrecac takim kluczem to niemal pewne że Urwiesz lub dokrecisz zbyt słabo...

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#53 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:21, 25.05.2018

14nm zamiast 12nm to może być, nawet zalecane jest użycie delikatnie większej siły, a czemu jest to zalecane to może jakiś mechanik nam to ładnie wytłumaczy :)


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#54 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:32, 01.06.2018

Panowie mam klucz dynamometryczny zaczynający się od 14 Nm, mogę kręcić śruby 6mm pokrywy zaworów siłą 14 Nm zamiast 12 Nm czy nie ryzykować ??

Masz klucz z kalibracją? Jeśli tak to powinien mieć wpis z pomiaru momentu na minimum a więc twoje 14Nm. Będziesz wiedział jakim rzeczywistym momentem będziesz dokręcał.
  • 0

#55 Karol1998

Karol1998
  • Nowy
  • 1 postów
  • SkÄ…d:Ostrow wlkp
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executiv3
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:48, 04.01.2021

Witam,dokręcając pokrywe zaworow ukręciła mi się szpilka przy 4 cylindrze bliżej kolektora ssacego.Jakim momentem przykręcać nową?Z góry dziekuje.
  • 0

#56 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:17, 04.01.2021

22nm
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq