Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Ile będą sie układały sprężyny?

VI apex

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:53, 31.05.2015

205/40/17 

Oponami nie ma co sie przejmować...

Mierzyłem na seryjnych springach, mierzyłem na apexie, mierzyłem na eibachu różnica jest może centymetr od serii.

Ale mi sie uparta franca trafiła.. :depresja:  


  • 0

#17 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:29, 31.05.2015

205/40/17 

Oponami nie ma co sie przejmować...

Mierzyłem na seryjnych springach, mierzyłem na apexie, mierzyłem na eibachu różnica jest może centymetr od serii.

Ale mi sie uparta franca trafiła.. :depresja:  

Rzeczywiście uparta. Nie wiem, czy to oznaczenie na sprężynie 20/10 oznacza twardość, ale wydaje mi się, że jeśli tak, to sprężyna należy raczej do tych twardszych. Może to powoduje, że nie układa się tak szybko, jakbyś chciał.

Tak na marginesie - laczki to masz cieniutkie. Przekłamanie na liczniku masz ponad 6% w górę, a żeby było jak w serii (lub bardzo blisko) musiałbyś mieć opony 205/50/17 lub 215/45/17.

Poza tym, na tych gumach ciężej będzie osiągnąć efekt wizualny obniżenia, bo pomiędzy nadkolem i oponą masz bardzo dużą przestrzeń.

 

Wrzuć temat na http://usaccord.pl, może tam ktoś znajdzie rozwiązanie.


  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#18 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 31.05.2015

Apexy już odesłałem i teraz jeżdżę na eibachach.

Zdawałem sobie sprawe że licznik mi nie pokazuje to co powinien wiec opony zmieniłem na 205/50 bo też nie mogłem patrzeć na te 'kanały' zrobiłem też myk z widełkami od amorów z przodu..

Jak nic nie wymyśle albo nikt mi nic nie doradzi to oddam springi do ściśnięcia na gorąco

Dzięki za zainteresowanie ;)

zaraz napisze na usa


  • 0

#19 Misiek

Misiek
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:24, 31.05.2015

Moze bardziej miekkie sprezyny by siadly jednak wtedy to juz nieprzyjemna jazda  sie staje. Moze w okolicy masz kogos kto jezdzi taka sama i sprobowalibyscie przelozyc amorki i springi?


  • 0

#20 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 01.06.2015

Niestety nie widziałem dawno takiego auta w okolicy..Ile trzeba dać za sportowe amorki wraz z springami używki/nówki takie żeby polatały trochę? 


  • 0

#21 Prywo

Prywo
  • Klubowicz
  • 921 postów
  • Skąd:Wawa / WK / WPR
  • Silnik:1.8
  • Wersja:F3
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cruiser
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 15:39, 07.06.2015

co prawda ja miałem QP 3.0 i mi na Eibachu miało siąść -35/-25 , a siadło -45/-35

nie piłowałem widełek, można powiedzieć że springi ułożyły się po tygodniu.

Na pewno miałem wyższy profil gumy bo przy gumach 205/40/17 wyglądało lipnie, zmieniłem na 215/50/17 i lepiej wypełniły nadkola jak i wygodniej się jeździło

tak wyglądało na eibachu

68206d19dc5de4d6med.jpg

 

a tak przed obniżeniem, na fabrycznej feldze 16" i oponach 205/55/16 , koza straszna

 

http://www.usaccord....e.php?id=95&t=1

 

 

 

Jeśli chodzi o jakiś zestaw do QP to amorki sportowe kosztują około 1600-2000 (nowe) sprężyny z 600-800 zł (nowe) więc w tej cenie masz nowy gwint ISC za około 2700

z używkami będzie ciężko kupić coś sensownego, najlepiej sprowadzić z USA,

tam koszt gwintu zaczyna się od około 400 $ w górę, dobry gwint można kupić za około 600-700$

za kpl. amorków np. Tokico illumina zapłacisz około 400-500$  (używane chodzą po około 300$ za kpl.), można kupić tańsze np Tokico Blue i będą kosztowały od 300$ kpl. za nowe. 
można też szukać KYB AGX ale z tym jest ciężko i kosztują około 500-600$ za kpl.

z używkami jest ciężko w USA chociaż i tak łatwiej niż w europie, tam QP jest więcej to szybko schodzą.

 

w europie możesz jeszcze szukać Bilsteina minimum B6 (lepiej B8), ale to drogie i też wyjdzie około 2000 zł za kpl, Koni podobnie, albo poszukać M-Techa

 


Użytkownik Prywo edytował ten post 15:59, 07.06.2015

  • 0

było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.

744e0f85839a8ce1.jpg

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, apex

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq