205/40/17
Oponami nie ma co sie przejmować...
Mierzyłem na seryjnych springach, mierzyłem na apexie, mierzyłem na eibachu różnica jest może centymetr od serii.
Ale mi sie uparta franca trafiła..
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 07:53, 31.05.2015
205/40/17
Oponami nie ma co sie przejmować...
Mierzyłem na seryjnych springach, mierzyłem na apexie, mierzyłem na eibachu różnica jest może centymetr od serii.
Ale mi sie uparta franca trafiła..
Napisano 11:29, 31.05.2015
205/40/17
Oponami nie ma co sie przejmować...
Mierzyłem na seryjnych springach, mierzyłem na apexie, mierzyłem na eibachu różnica jest może centymetr od serii.
Ale mi sie uparta franca trafiła..
Rzeczywiście uparta. Nie wiem, czy to oznaczenie na sprężynie 20/10 oznacza twardość, ale wydaje mi się, że jeśli tak, to sprężyna należy raczej do tych twardszych. Może to powoduje, że nie układa się tak szybko, jakbyś chciał.
Tak na marginesie - laczki to masz cieniutkie. Przekłamanie na liczniku masz ponad 6% w górę, a żeby było jak w serii (lub bardzo blisko) musiałbyś mieć opony 205/50/17 lub 215/45/17.
Poza tym, na tych gumach ciężej będzie osiągnąć efekt wizualny obniżenia, bo pomiędzy nadkolem i oponą masz bardzo dużą przestrzeń.
Wrzuć temat na http://usaccord.pl, może tam ktoś znajdzie rozwiązanie.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Napisano 12:38, 31.05.2015
Apexy już odesłałem i teraz jeżdżę na eibachach.
Zdawałem sobie sprawe że licznik mi nie pokazuje to co powinien wiec opony zmieniłem na 205/50 bo też nie mogłem patrzeć na te 'kanały' zrobiłem też myk z widełkami od amorów z przodu..
Jak nic nie wymyśle albo nikt mi nic nie doradzi to oddam springi do ściśnięcia na gorąco
Dzięki za zainteresowanie
zaraz napisze na usa
Napisano 15:24, 31.05.2015
Moze bardziej miekkie sprezyny by siadly jednak wtedy to juz nieprzyjemna jazda sie staje. Moze w okolicy masz kogos kto jezdzi taka sama i sprobowalibyscie przelozyc amorki i springi?
Napisano 20:54, 01.06.2015
Niestety nie widziałem dawno takiego auta w okolicy..Ile trzeba dać za sportowe amorki wraz z springami używki/nówki takie żeby polatały trochę?
Napisano 15:39, 07.06.2015
co prawda ja miałem QP 3.0 i mi na Eibachu miało siąść -35/-25 , a siadło -45/-35
nie piłowałem widełek, można powiedzieć że springi ułożyły się po tygodniu.
Na pewno miałem wyższy profil gumy bo przy gumach 205/40/17 wyglądało lipnie, zmieniłem na 215/50/17 i lepiej wypełniły nadkola jak i wygodniej się jeździło
tak wyglądało na eibachu
a tak przed obniżeniem, na fabrycznej feldze 16" i oponach 205/55/16 , koza straszna
http://www.usaccord....e.php?id=95&t=1
Jeśli chodzi o jakiś zestaw do QP to amorki sportowe kosztują około 1600-2000 (nowe) sprężyny z 600-800 zł (nowe) więc w tej cenie masz nowy gwint ISC za około 2700
z używkami będzie ciężko kupić coś sensownego, najlepiej sprowadzić z USA,
tam koszt gwintu zaczyna się od około 400 $ w górę, dobry gwint można kupić za około 600-700$
za kpl. amorków np. Tokico illumina zapłacisz około 400-500$ (używane chodzą po około 300$ za kpl.), można kupić tańsze np Tokico Blue i będą kosztowały od 300$ kpl. za nowe.
można też szukać KYB AGX ale z tym jest ciężko i kosztują około 500-600$ za kpl.
z używkami jest ciężko w USA chociaż i tak łatwiej niż w europie, tam QP jest więcej to szybko schodzą.
w europie możesz jeszcze szukać Bilsteina minimum B6 (lepiej B8), ale to drogie i też wyjdzie około 2000 zł za kpl, Koni podobnie, albo poszukać M-Techa
Użytkownik Prywo edytował ten post 15:59, 07.06.2015
było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych