Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Lotka ze Sporta, podłączenie 3 światła stopu

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:29, 27.03.2015

Witam.

Jedzie do mnie niska lotka ze Sporta. W skrzydle lotki znajduje się 3 światło stopu. Aktualnie mam w swoim aucie zamontowaną taką samą z tym, że bez światła stopu.

Mam pytanie. Jak jest podłączona oryginalnie fabryczna lotka ze sporta do instalacji elektrycznej? Którędy prowadzone są przewody? Czy jest tam jakaś szybkozłączka?

Jak jest uszczelniony otwór w klapię na przewody?

Pozdrawiam

Michał


  • 0

#2 eSKey66

eSKey66
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:32, 27.03.2015

Na ori wiązce z lotki jest gumowa przelotka, którą wciskasz w otwór w klapie - oczywiście po jego wywierceniu :) Szykuj duże wiertło, nie pamiętam dokładnie ale coś koło 16-18mm żeby ci ta gumka wskoczyła w otwór. Gdzie jest oryginalnie podłączana to nie wiem, bo nie miałem u siebie instalacji - ja wpiąłem się w wiązkę biegnącą w okolicy anteny. Fotki w moim temacie "zrób to sam/montaż kamery..." (nie wiem czemu nie mogę wkleić linka !??)

K


  • 0

#3 vitosho

vitosho
  • Klubowicz
  • 120 postów
  • Skąd:bdg
  • Silnik:K24
  • Wersja:type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:47, 27.03.2015

W swoim ESie masz trzecie światło stopu z subem na podszybiu z tyłu. Jak już przeciągniesz wiązkę, tak jak pisał  eSKey66 ciągniesz wiązkę po lewym zawiasie klapy - na ori wiązce powinny być zaczepy. Potem wkładasz wiązkę i mocujesz na podszybiu z tyłu. Szukasz kostki od stopu pod spodem. Wypinasz kostkę od stopu na podszybiu i wpinasz od stopy w lotce plug & play.


  • 0
<p>Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach...<br><br>
rock n rolla</p>

#4 eSKey66

eSKey66
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:08, 27.03.2015

To zależy ile będzie miał instalacji z lotki - ja nie miałem kostki, ani takiej długości kabli, żeby ciągnąć do stopu w obudowie suba, a przedłużając kabelki łatwiej mi było sam plus pociągnąć do wiązki z boku (po zawiasie - jak wspomniałeś) niż do środka. Ale można i tu i tam się wpiąć - a jak było w oryginale nadal nie wiemy :)


  • 0

#5 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:34, 27.03.2015

Wielkie dzięki. Aktualnie mam założona replikę lotki ze sporta. Tj nie ma ona światła stopu. Ciekaw jestem czy mocowania oni sporta będą pasować pod te które mam teraz. Aktualnie spoiler mam przykręcony od spodu klapy na śruby z łbami imbusowymi. Wygląda to tak jakby były w fabrycznych miejscach. Oby pasowało bo nie przewidziałem tego że będę musiał jakieś kolejne otwory robić. Oczywiście poza tym na wiązkę ;-)
  • 0

#6 eSKey66

eSKey66
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:24, 28.03.2015

Jeżeli masz otwory w oryginalnych miejscach to powinno pasować. Ja nawet nie mierzyłem spojlera tylko walnąłem otwory w wyznaczonych fabrycznie miejscach i wyszło idealnie.

K.


  • 0

#7 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:42, 28.03.2015

 
Przed chwilą cyknąłem kilka fotek kanapką z masłem.
Spoiler wygląda tak jak niżej na zdjęciach. Przykręcony jest od spodu śrubami. Rozmieszczenie widać na zdjęciach ponizej. Czy to są fabryczne miejsca o których mówicie?uiq7Y5G.jpg
ouUGsUA.jpg
r8zF4R6.jpg?1
4vhfySw.jpg?1

Użytkownik micky edytował ten post 18:44, 28.03.2015

  • 0

#8 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:01, 28.03.2015

Tak to są Fabryczne miejsca.

Ja nie miałem wgl i musiałem tam wiercic, ale sa zaznaczone od wewnatrz te miejsca.


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#9 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:46, 28.03.2015

No to bajka. Dzieki Karol!

 

Mam prośbę, prześlijcie jeszcze fotkę jak to u Was wygląda.


  • 0

#10 eSKey66

eSKey66
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:44, 28.03.2015

Fotki pod ręką nie mam, ale powiem - wygląda tak samo :) Więcej byś zobaczył jakby ktoś Ci podesłał fotkę klapy przed wywierceniem otworów - widać tam wyraźnie takie jakby przetłoczenia/wgłębienia w którym miejscu mają być otwory, a skoro u Ciebie ich nie widać to znaczy że śruby są tam gdzie mają być i powinno wszystko pasować.


  • 0

#11 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:57, 28.03.2015

http://www.fotosik.p...8bb4943425.html

http://www.fotosik.p...c9bca2f60a.html

 

Masz fotki. To akurat z ATR


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#12 KruczekVU

KruczekVU
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Środa Wlkp,Września
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:04, 31.03.2015

U siebie montowałem i wszystko fabrycznie jest dostosowane

Godzina roboty i morda się cieszyła z widoku :)


  • 0
Pozdrawiam wszystkich.Paweł :)

#13 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 15:19, 05.12.2016

Pobawmy się trochę w archeologa...  :diabelfaja:

 

Jak i czym zabezpieczaliście otwory po wierceniu? Malowane zaraz po, czas na wyschnięcie i dopiero montaż lotki? 


  • 0

#14 eSKey66

eSKey66
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:22, 05.12.2016

Ja miałem spoiler malowany i zakładałem od razu u lakiernika, więc mi maznął ori kolorem :) Wywiercone otwory od razu popaćkane lakierem i po chwili skręcone, więc super suche to raczej nie było.

K.


  • 0

#15 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 18:39, 05.12.2016

A jak juz siedziala lotka to zadnego silikonu czy cos aby tam wilgoc sie nie dostala?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq