Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

problem po wymianie złącza elastycznego

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#31 Perzan

Perzan
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:03, 17.08.2017

Co do dźwięku, to nic dziwnego że się zmienia. Oryginalny łącznik ma 5 warstw, a zamiennik wzmocniony tylko 3. W łączniku następuje rozprężanie spalin (z downpipe'a wyjście ma 50mm, a łącznik 55/60 oryginał/zamiennik). Oryginał lepiej wycisza wszelkie odgłosy. Zauważyłem u siebie to samo po wymianie na wzmocniony 60x150. Odgłos jest taki, jakby był gdzieś przedmuch, choć wszystko szczelne.
A co do zdjęcia Piotras80 (wiem że trochę stare), ewidentnie widać, że po lewej nie ma oryginalnej śruby, tylko jakiś patent samoróbka szpilka z nakrętką. Dziwne, komuś się nie chciało pomyśleć, bo z Bosala można kupić takie śruby za grosze.
Pozdro.
  • 0

#32 csblack

csblack
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Libiąż
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:33, 18.08.2017

Witam, podobny problem brzęczenia występuje i u mnie po wymianie złącza elastycznego. Dźwięk ten zlokalizowałem przy tłumiku środkowym i pojawia się po dodaniu gazu ok 2000-3000 tyś obrotów(opukiwałem całą puszkę i jestem pewny, że nic tam w środku nie goni), dodatkowo dochodzi do tego "pierdzenie" z tłumika końcowego. Auto stało się mniej zrywne a przy ruszaniu trzeba więcej gazu bo gdy pojawia się brzęczenie auto jakby nie wydalało całej zawartości spalin i jest ociężałe.

Tak jak już wspomniał kolega


Perzan

Odgłos jest taki, jakby był gdzieś przedmuch, choć wszystko szczelne.

 

Poniżej wrzucam audio

 

  • 0

#33 Perzan

Perzan
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:18, 27.08.2017

U mnie brzęczenie też się pojawiło, ale w prawym tłumiku. Po położeniu sporej łaty na tłumik musiało go trochę "ściągnąć" i ewidentnie rura w środku tłucze się o obudowę. Ponadto martwi mnie elastyczność rury na wlocie do tłumika, czy lada moment się nie urwie. Oby dotrzymało do listopada...
Pozdro.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq