Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Koszty remontu F18B2 Accord VI

VI f18b2 remont

Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016

A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#61 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:37, 24.06.2016

Kolejne F18B2 przywrócone do życia. Wymienione pierścienie tłokowe, UPG Elring, uszczelki kolektorów, głowica obrobiona oraz powymieniane uszczelniacze. Panewki zostały stare, ponoć były w super stanie. Koszt całkowity 1750 zł. Warsztat Honda Team w Kokotowie koło Krakowa. Na razie po remoncie przejechałem 30 km i to co mogę powiedzieć, że bardzo wzrosła kultura pracy (silnik pracuje ciszej). 


  • 0

#62 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 17:44, 24.06.2016

Gratuluję i trochę zazdroszczę ☺ bezawaryjnej jazdy życzę
  • 0

#63 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:00, 24.06.2016

Nie ma co wywalać kasy na płukanki. Pierścienie podobno było całe w węglu! Ciężko je było wydłubać z tłoków. 


  • 0

#64 polaff

polaff
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:3.0
  • Wersja:es
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 24.06.2016

Koszty?

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Lexus GS 450h Mark IV <*> Honada Accord QP CG2 3.0 


#65 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:27, 24.06.2016

Koszt całkowity 1750 zł.

 

A u kogo robili obróbkę głowicy ?

 

Koszt pewnie ok.500-600 zł ?


Użytkownik Pejot edytował ten post 18:28, 24.06.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#66 polaff

polaff
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:3.0
  • Wersja:es
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:28, 24.06.2016

To zajebista kasa. Uważam że warto jak jest spore zużycie oleju. Spodziewałem się kwoty około 3000

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Lexus GS 450h Mark IV <*> Honada Accord QP CG2 3.0 


#67 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:34, 24.06.2016

A u kogo robili obróbkę głowicy ?

Koszt pewnie ok.500-600 zł ?

N
Niestety nie wiem. Cena atrakcyjna,dodam że miałem swój olej i płyn chłodzący.

Użytkownik sky83 edytował ten post 19:36, 24.06.2016

  • 0

#68 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:44, 19.10.2016

Ma ktos z Was wykaz momentow dokrecania srub przy skaldaniu silnika?
Glownie chodzi mi o glowice i jej wnetrze.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#69 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:02, 20.10.2016

A nie ma tego w ESM? Wydaje mi sie ze na bank jest. Z glowy nie wiem:)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#70 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:30, 29.11.2016

Robiąc remont swojego silnika owal cylindrów dochodził do 0.1mm. Poskładane na nominałach jest ok. przed remontem palił ponad 4l na 10 000 teraz około 300ml na 10 000


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#71 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:09, 02.01.2018

Wyremontowałem Swoj f23z5. (Cen wszystkich niestety nie pamietam poginely mi paragony :/)
Do wymiany poszly:
Pierscienie npr. Ok 95zl
Panewki korbowodowe king racing 235pln +/-
Panewki glowne king 180pln
Uszczelka pod glowice elring 215pln +/-
Oringi i uszczelniacze corteco/elring
150+\-
Obrobka glowicy: test szczelnosci +planowanie 120pln
Wszystko kompletnie rozebrane, wymyte i pokolei weryfikowane.
Niespodzianka byla tylko z panewkami głównymi. Na jednej byla ryska nie ryzykowalem wrzucone nowe.
Tuleje w swietnym stanie tloki też (opracowuje galerie do tematu z remontu cos tam psztykalem w międzyczasie)
Troche problemów ale to przez moje modyfikacje przepustnica,krokowiec oraz przejscie na p28.

Docierka na 15w40 gm ok. 800km
Lotos 10w40. 1500km
Finalnie valvo supersyn 5w40(mysle spowrotem nad przejsciem na fuchs 5w50 lalem go do f18 i pobór nizszy niz na innych olejach a i ciszej bylo wedlug mojej opini)

Uszczelka pod pokrywe zaworow zostala stad poziom oleju nieco zmalal na poczatku. Ale przypomnialem sobie ze zapomnialem zmienic. I teraz trzyma stan od kilku tysiecy km. Zobacze jak juz zloze wyjściowy stan osprzętu i wystroje czy cos sie zmieni ;)

Użytkownik 93karol edytował ten post 12:11, 02.01.2018

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f18b2, remont

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq