Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Koszty remontu F18B2 Accord VI

VI f18b2 remont

Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016

A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#31 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:21, 20.04.2015

Właśnie o to chodziło, plus wymiana pierścieni, panewek i kompletu uszczelek. Tylko nie wiem czy to gra warta świeczki. Bo jak się już zdążyłem zorientować słupki w stanie "igła" chodzą po ponad 1k ;-) i drugie tyle trzeba dać za remont. Nie wiem czy nie lepiej pozostać przy 1.8 i wyremontować to, co mam.
  • 0

#32 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 10:39, 20.04.2015

Jesli juz chcesz troche mocy, to jedyny sensowny przeszczep to f23z5.
CIVIT cos takie przeprowadzil w coupe i jest zadowolony z efektow.
takze jesli zamierzasz cos zmieniac to dozbieraj kasy i dorwij f23z5 i wtedy dzialaj
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#33 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:00, 20.04.2015

Kasa jest tylko w przypadku F23 to trzeba dodatkowo jeszcze osprzęt dorwać. U mnie problemem jest chlanie oliwy w ilościach nieziemskich :-) i chciałem podmienić słupki plus zrobić remont, żeby te 10KM zyskać
  • 0

#34 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 11:31, 20.04.2015

Wal do Civita czy osprzet sie tak bardzo rozni..
chyba tylko komp i jakis czujnik.
a jak nie kreci cie taka zabawa to rob jak mowisz f20b6 remoncik i swap
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#35 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Ostróda
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:10, 20.04.2015

jak dla mnie bez sensu gmatwanie ... 10 KM i tak raczje nie odczujesz a koszt głowicy, i reszty to jak nic z 2500 zrobi ci sie 3500 zł..... jak nie lepiej. jak chcesz pociskac to sprzedaj accorda z silnikiem F a kup z H :) (plus pewnie też remont hehe)


  • 0

#36 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:48, 20.04.2015

Właśnie jestem po rozmowie z moim mechanikiem, który niestety jest obłożony pracą na dwa miechy w przód i zaproponował, że jak już robić remont, to razem z panewkami głównymi, żeby mieć całkowity spokój.
  • 0

#37 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Ostróda
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:57, 21.04.2015

skoro tak uważasz... mimo ze wszyscy ci piszą ze główne w serii F są praktycznie niezniszczalne i nie ma potrzeby wyciągać całego silnika więc zrobisz jak zechcesz :) tylko czy bedzie to sie wszystko kalkulowało w aucie za 10K ? ja swojego kupiłem za 10K + włożyłem w remont 2,5K i mam pewne auto za 12,5 tysiąca.

 

jak mechanik ci chce zrobić full serwis z wywalaniem pieca itp to szykuj sie na jakieś 4K, jemu to na pewno na ręke. To ja mając wywalić taka kase to bym dozbierał tysiaka i zmienił na H serie :) Bo tyle w F18 czy F20 to bez sensu inwestować.

 

rób remont po kosztach jak ja, byle oleju nie pił i jeździj aż sie auto rozsypie za łaaaaaaaadnych pare lat :) a wtedy wymień sobie na type R :)


Użytkownik klev edytował ten post 13:58, 21.04.2015

  • 0

#38 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:44, 21.04.2015

Cena części to nieco ponad 1000zł, robocizna 800/900zł, regeneracja/szlif głowicy 260/300 zł +wymiana prowadnic zawodowych (po ok. 10zł za sztukę) w cenie regeneracji głowicy. Jeśli będzie trzeba szlifować wał to jeszcze 200/250 zł. Licząc wszystko w górnych pułapach cenowych wychodzi około 2600 zł. Ceny wzięte bezpośrednio od mechaników, którzy będą się tym zajmować.
  • 0

#39 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Ostróda
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:55, 22.04.2015

wow. jak za tyle ci zrobią regeneracje głowicy to pogratulować :) ja dałem 650 i też uważam ze to było tanio. nie zapominaj o oleju (a nawet dwóch bo po 1000km zmiana na syntetyk), płynie chłodniczym, najlepiej też świecach i na bank coś wyjdzie jeszcze.... mi sie połamał czujnik stukowy spalania. Przy okazji przeczyść KONIECZNIE przepustnice, EGR i EGR plate.

 

Trzymam kciuki że sie uda :)


Użytkownik klev edytował ten post 09:56, 22.04.2015

  • 0

#40 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:38, 22.04.2015

Takie ceny mam w Wieluniu i okolicach. Świece mam nowy komplet NGK i olej już zakupiony z racji, że zbliża się wymiana. Też byłem zdziwiony , że tak tanio widząc ile Ty zapłaciłeś, ale pytałem w dwóch miejscach i powiedzieli, że kompletna regeneracja głowicy z wymianą prowadnic, gniazd itd. kosztuje od 260 do 300 zł. Mnie zalecają wymianę oleju po remoncie po 1500 km i olej 10w40, a później zmiana na 5W40 Motul lub Penrite.

Użytkownik dlubson edytował ten post 11:46, 22.04.2015

  • 0

#41 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Ostróda
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:21, 22.04.2015

no to tak jak mi :) 1000 czy 1500 jeden grzyb. ja bede lał motula.


  • 0

#42 Grzechnix

Grzechnix
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:20, 03.05.2015

klev Bierze Ci teraz olej?
  • 0

#43 Gr3at

Gr3at
  • Forumowicz
  • 190 postów
  • Skąd:Swobnica
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:42, 27.05.2015

Odpowiem za kleva.

Również robiłem kompletny remont, choć prócz ponad litra na tysiąc, uszkodzona miałem trochę klawiaturę i czujnik spalania stukowego. Wymienione świece, kable, wyregulowanezawory itd. Przejechałem około 10 tys. Raz myślałem ze mi coś zjadło i okazało się, że lekko przelałem oleju. Jeżdżę bardzo dynamicznie, często na vtec. Także jestem skłonny powiedzieć, że ubytków brak. :) Ogolnie nieźle poplynalem z wydatkami, ale radość przy sprawdzaniu stanu oleju jest za każdym razem.

Zalany Valvoline 5W30 Synpower Xtreme (jakoś tak) i przy nim pozostanę.
  • 0

#44 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Ostróda
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:02, 28.05.2015

Odpowiem za siebie :) ja zrobiłem jakieś  600km i dolałem z 200ml bo ubyło, lałem jeszcze 10w40 na docieraniu (majster mówi ze to normalne bo pierscienie też musiały sie dotrzeć) po 1500km zmieniłem olej i filtr Motul 5w40 x-clean i od wtedy ZERO ubytków a już 1000 przejechałem :) (przed remontem na 1000km brała 1l !)

 

Tak jak stan między kropkami zalałem z majsterm na 2/3 tak ma do tej pory :)


Użytkownik klev edytował ten post 19:02, 28.05.2015

  • 0

#45 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:09, 09.04.2016

Odgrzebie trochę temat.

Czy pod miskę olejową idzie także uszczelka ?

 

Mam takie problem że robiłem tylko górę silnika bo strzelił rozrząd i po remoncie zaczął brać więcej oleju czego w sumie można było się spodziewać.

Przed robieniem góry pobór był w granicach 1250ml na 10 000km a teraz mamy 1240ml na 6500 km.

Co sądzicie o takim poborze?

Robić remont ?


Użytkownik Duszek edytował ten post 20:11, 09.04.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f18b2, remont

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq