Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuNapisano 05:21, 20.04.2015
Napisano 10:39, 20.04.2015
Napisano 11:00, 20.04.2015
Napisano 11:31, 20.04.2015
Napisano 14:10, 20.04.2015
jak dla mnie bez sensu gmatwanie ... 10 KM i tak raczje nie odczujesz a koszt głowicy, i reszty to jak nic z 2500 zrobi ci sie 3500 zł..... jak nie lepiej. jak chcesz pociskac to sprzedaj accorda z silnikiem F a kup z H (plus pewnie też remont hehe)
Napisano 15:48, 20.04.2015
Napisano 13:57, 21.04.2015
skoro tak uważasz... mimo ze wszyscy ci piszą ze główne w serii F są praktycznie niezniszczalne i nie ma potrzeby wyciągać całego silnika więc zrobisz jak zechcesz tylko czy bedzie to sie wszystko kalkulowało w aucie za 10K ? ja swojego kupiłem za 10K + włożyłem w remont 2,5K i mam pewne auto za 12,5 tysiąca.
jak mechanik ci chce zrobić full serwis z wywalaniem pieca itp to szykuj sie na jakieś 4K, jemu to na pewno na ręke. To ja mając wywalić taka kase to bym dozbierał tysiaka i zmienił na H serie Bo tyle w F18 czy F20 to bez sensu inwestować.
rób remont po kosztach jak ja, byle oleju nie pił i jeździj aż sie auto rozsypie za łaaaaaaaadnych pare lat a wtedy wymień sobie na type R
Użytkownik klev edytował ten post 13:58, 21.04.2015
Napisano 14:44, 21.04.2015
Napisano 09:55, 22.04.2015
wow. jak za tyle ci zrobią regeneracje głowicy to pogratulować ja dałem 650 i też uważam ze to było tanio. nie zapominaj o oleju (a nawet dwóch bo po 1000km zmiana na syntetyk), płynie chłodniczym, najlepiej też świecach i na bank coś wyjdzie jeszcze.... mi sie połamał czujnik stukowy spalania. Przy okazji przeczyść KONIECZNIE przepustnice, EGR i EGR plate.
Trzymam kciuki że sie uda
Użytkownik klev edytował ten post 09:56, 22.04.2015
Napisano 11:38, 22.04.2015
Użytkownik dlubson edytował ten post 11:46, 22.04.2015
Napisano 14:21, 22.04.2015
no to tak jak mi 1000 czy 1500 jeden grzyb. ja bede lał motula.
Napisano 08:42, 27.05.2015
Napisano 19:02, 28.05.2015
Odpowiem za siebie ja zrobiłem jakieś 600km i dolałem z 200ml bo ubyło, lałem jeszcze 10w40 na docieraniu (majster mówi ze to normalne bo pierscienie też musiały sie dotrzeć) po 1500km zmieniłem olej i filtr Motul 5w40 x-clean i od wtedy ZERO ubytków a już 1000 przejechałem (przed remontem na 1000km brała 1l !)
Tak jak stan między kropkami zalałem z majsterm na 2/3 tak ma do tej pory
Użytkownik klev edytował ten post 19:02, 28.05.2015
Napisano 20:09, 09.04.2016
Odgrzebie trochę temat.
Czy pod miskę olejową idzie także uszczelka ?
Mam takie problem że robiłem tylko górę silnika bo strzelił rozrząd i po remoncie zaczął brać więcej oleju czego w sumie można było się spodziewać.
Przed robieniem góry pobór był w granicach 1250ml na 10 000km a teraz mamy 1240ml na 6500 km.
Co sądzicie o takim poborze?
Robić remont ?
Użytkownik Duszek edytował ten post 20:11, 09.04.2016
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych