Wydłubywałem tego segera śrubokrętami jak Sacrum pisze. Dłubaczka ale się da.
a ja sobie zrobiłem "pseudo szczypce" ze starych nożyczek zaostrzyłem końce tak żeby weszły w te małe otworki od pierścienia i robota poszła całkiem szybko
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 17:42, 20.03.2015
Wydłubywałem tego segera śrubokrętami jak Sacrum pisze. Dłubaczka ale się da.
Napisano 15:27, 22.11.2018
Napisano 21:29, 22.11.2018
Napisano 10:49, 24.11.2018
Poszukaj filmów na YouTube
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
Napisano 16:17, 24.11.2018
Napisano 18:42, 22.10.2021
Cześć,
Napiszę tutaj o jednej rzeczy, bez której regeneracja tylnych hamulców jest trochę bez sensu. Koszt to niecałe 20zł, a rozwiązuje w zasadzie problem z zacinającym się czy ciężko chodzącym ręcznym.
Oczywiście mowa o sławetnej ośce samoregulatora o średnicy 11mm. I przyznaję, że nigdzie na forum nie ma informacji jak się do tego zabrać. Można na dwa sposoby:
1. wymienić cały samoregulator - model SW-0211, koszt niecałe 50zł - ten model pasuje, trzymałem obok siebie
2. wymienić całą ośkę - model SW-0011 - 11mm, koszt niecałe 20zł, 15 minut roboty, ośkę (i samoregulator) można zanabyć w sklepie, który przy okazji polecam bardzo https://zaciski.com/ (albo autodomasz, też na allegro) - właściciel bardzo pomocny, telefonicznie podpowiedział, że jak się ma jakieś zacięcie mechaniczne to podpowie jak wymienić samodzielnie ośkę (a tym samym mniejszy utarg na mnie zrobił )
Na wszystkie pytania odpowie to jedno zdjęcie:
Co trzeba zrobić. Będzie przydatny mechanizm z tłoczka. Wyciągamy go z tłoczka po wyjęciu segera. Następnie nakręcamy ten mechanizm na samoregulator, podkładając odpowiednią podkładkę pomiędzy ten mechanizm a samoregulator - tak żeby po skręceniu sprężyna samoregulatora się zacisnęła. Dzięki temu ośką zrobi się luźna. Następnie odginamy te blaszki trzymające ośkę - śrubokręt jak na zdjęciu w zupełności wystarczy. Najlepiej z każdej strony równomiernie. Po odgięciu i wymontowaniuu ośki, montujemy nową i na przykład kluczem do rur zaciskamy te blaszki po boku pilnująć, żeby ośka była w osi z tą ośką gwintowaną samoregulatora z drugiej strony.
I to wszystko!
NA koniec druga fotka, na której lepiej widać patent z podkładką - jeszcze raz podziękowanie dla Pana z autodomasz, który chętnie i cierpliwie to podpowiedział. I uwaga - nic z tego nie miał. A ja mam satysfakcję za to.
Robota prosta w zasadzie. I obowiązkowa przy regeneracji tylnych zacisków. W VII i wyższych genach jest szansa, że jest podobnie, bo zaciski pewnie takie same.
Napisano 15:27, 27.01.2022
Witam mam problem z pompa abs otóż po zgaszeniu samochodu pompa caly czas prac xender uje poradziłem jej wyjeciu bezpiecznika 40a No ale obstawiam jakiś przekaznik tylko niemoge go znaleźć przeszukałem kilka schematów bezpieczników lecz znalazłem bodajże tylko 3 bezp związane z absem o żadnych przekaznikach nie było mowy. Dzięki pozdrawiam.omegle
Napisano 15:38, 27.01.2022
Witam mam problem z pompa abs otóż po zgaszeniu samochodu pompa caly czas prac xender uje poradziłem jej wyjeciu bezpiecznika 40a No ale obstawiam jakiś przekaznik tylko niemoge go znaleźć przeszukałem kilka schematów bezpieczników lecz znalazłem bodajże tylko 3 bezp związane z absem o żadnych przekaznikach nie było mowy. Dzięki pozdrawiam.omegle
Na początek diagnostyka:
http://www.accordklu...iagnostyka-abs/
Następnie w ESM szukasz schematów.
Po raz ostatni upominam o poprawienie danych auta, nikt wróżką nie jest co ty masz za auto. (1.8/1.5T/ ES / ON (diesel) / 6 biegów) to jakaś bardzo rzadka wersja...
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych