Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Nie przekracza 3500 obr. po strzale lpg

V obroty lpg storzek

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 jacoochota

jacoochota
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cc7
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 15.03.2015

Witam wszystkich

Mam taki problem - posiadam hanie 2.0 z lpg 2-giej gen. Ostatnio po przełączeniu na gaz na zimnym silniku dostał potężnego strzała ze rozwaliło całą puszkę filtra powietrza. Zaprowadziłem auto do mechanika, zalecił wymianę na filtr stożkowy. Kupiłem filtr firmy KN 18 cm, ale po zamontowaniu nic się nie zmieniło, czy z filtrem czy bez nadal nie chce wejść powyżej 3500 obr. na benzynie, a na gazie po przekroczeniu 3500 obr jest strzał. Może jakieś pomysły? Bo mechanik chciał już mnie skasować drugi raz za rzekomą regulacje na 150.


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 16:46, 15.03.2015

Po pierwsze zmień mechanika, przy 2.gen stożek jest źródłem problemów. Wrzuć normalny dolot ze zwykłym filtrem. Później sprawdź elementu układu zapłonowego, czyli świece, kable, aparat etc. Kolejna rzecz to regulacja zaworów oraz regulacja gazu w zakładzie lpg.

Check świeci? Sprawdzałeś błędy?
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 jacoochota

jacoochota
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cc7
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:52, 15.03.2015

Po pierwsze zmień mechanika, przy 2.gen stożek jest źródłem problemów. Wrzuć normalny dolot ze zwykłym filtrem. Później sprawdź elementu układu zapłonowego, czyli świece, kable, aparat etc. Kolejna rzecz to regulacja zaworów oraz regulacja gazu w zakładzie lpg.

Check świeci? Sprawdzałeś błędy?

nie nie świeci sie ,przed tym strzałem nie miałem najmniejszych problemów. Obudowa może być np. 1.8 lub 2.2


  • 0

#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:50, 15.03.2015

Może być, byle od benzyny.

Jakbyś mógł to jednak zrób diagnostykę spinaczem, zobaczymy czy coś siedzi w pamięci.

 

 

Poprawiłem ortografię, składnie i interpunkcje. Na przyszłość zwróć na to uwagę, bo strasznie ciężko było to czytać.


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 jacoochota

jacoochota
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cc7
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 16.03.2015

Może być, byle od benzyny.

Jakbyś mógł to jednak zrób diagnostykę spinaczem, zobaczymy czy coś siedzi w pamięci.

 

 

Poprawiłem ortografię, składnie i interpunkcje. Na przyszłość zwróć na to uwagę, bo strasznie ciężko było to czytać.

możesz przyblirzyć jak zrobić samodiagnostyke?


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:44, 16.03.2015

Kolego wpisz sobie z wyszukiwarkę to słowo to znajdzie co i jak. Chociaż trochę własnej aktywności.
  • 0

#7 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:00, 17.03.2015

Po 1 sprawdz dokładnie czy nie łapie gdzieś "lewego" powietrza bo jak strzał był tak duży to mogło się coś poluzować w układzie

Po 2 czy mieszanka jest odpowiednia po wymianie na stożek na pewno zwiększył się dopływ powietrza. Jeśli chcesz zostać przy stożku to jedz do gazownika tylko jakiegos sprawdzonego i niech ci ustawi mieszanke


  • 0

#8 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 10:49, 18.03.2015

Przy drugiej generacji lepiej zostac przy fabrycznym dolocie. A w puszcze zamontowac anty wybuch.
Do tego sprawdz wszystkie podcisnienia.
Przy takim gazie często probleny pojawiaja sie z noeszczlnosci podciśnienia i lewego powietrza

Użytkownik 93karol edytował ten post 10:50, 18.03.2015

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#9 jacoochota

jacoochota
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cc7
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:18, 17.04.2015

Byłem dziś na samodiagnostyce,wykazała
Czujnik położenia wału
Czujnik przepustnicy
Czujnik temperatury płynu chłodzącego
Czy te usterki mogą być przyczyna tego ze nie wkręca się powyżej 3500obr.


  • 0

#10 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 10:44, 17.04.2015

Jeśli 2 pierwsze czujniki będą działały niepoprawnie mogą mieć wpływ na wystrzały a nawet często nie "mogą" a mają. 

Po za tym tak jak wcześniej Ci chłopaki opisali: seria obudowa i filtr, zawór anty-wybuchowy, sprawdzenie szczelności układu oraz dobrze zrobiona regulacja gazu.

No i jeszcze jedno coś co Bojar lubi najbardziej czyli IACV i FITV do sprawdzenia ewentualne czyszczenie  bo jak się tu na forum od chłopaków w tym temacie dokształciłem to przy wystrzale mogą te elementy ulec uszkodzeniu. 


  • 0

#11 jacoochota

jacoochota
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cc7
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:50, 17.04.2015

Pali tez mi o 25% wiecej
Ile moga. Kosztowac takie czujniki i gdzie je tano kupic mozna
  • 0

#12 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 11:05, 17.04.2015

Ja polecam używki. Na forum napisz do Rosencreutz. Ja się u niego wyposażam i zarówno ceny jak i części są bardzo dobre od niego. 

Ale pamiętaj że nie zawsze wymiana jest potrzebna. 

Samodiagnostykę możesz robić sam więc Cię sprawdzenie kosztować będzie tylko kilka chwil dlatego zacznij od czyszczenia. 

Wyczyść czujniki, wyczyść IAC itp. odpal i sprawdź efekt następnie samodiagnostyka. Jak błędy te same to dopiero inwestuj, tym sposobem poprawisz działanie tych elementów, istnieje prawdopodobieństwo ze zaoszczędzisz trochę kasy a poświęcisz tylko swój czas. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, obroty, lpg, storzek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq