XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 20:20, 30.01.2010
#62
Napisano 18:48, 31.01.2010
A w VI gen nic nigdy mi nie trzeszczało.
HA 93' CB3 F20A5 - BYŁA
HC 97' EJ9 D14A4 - BYŁA
HC 05' EU7 D14Z6 – BYŁA
HA 01' CH6 F18B2 - BYŁA
A3 06'/07' 8P- 2,0TDI – TERAZ TAK (chwilowo brak galerii)
HA 05' CL7 K20A6 - BYŁA
TH 12' N2 KUN26 1KD 3,0 - I NAJNOWSZA
#63
Napisano 11:31, 01.02.2010
Przepraszam doczytałem się i Matman robił to,ale jakoś zapomniał napisać o efektach:
Witam! Od jakiegoś czasu mam ten sam problem i ciągle go nie rozwiązałem i nie wiem czy dam radę.
Ale od początku. Jak zbudowany jest ten element? Otóż tłoczek w pompie sprzęgła od strony pedału sprzęgła ma wklęsłą panewkę w którą "wchodzi" główka trzpienia który sprzęgnięty jest z pedałem sprzęgła. Problem polega że krzywizna panewki i główki nie są idealnie dopasowane i praca tych dwóch elementów odbywa się na niewielkiej powierzchni co powoduje ogromne obciążenie na ich styku. Po jakimś czasie główka wyrabia się do połysku bo jest zrobiona z miększego materiału. Prawdopodobnie żadne smarowanie nic nie da ponieważ przy tak dużych obciążeniach każdy smar zostanie szybko "wyciśnięty ze styku główki z panewką.
Spytacie skąd wiem? No cóż - "nurkowałem" w tamte okolice z 10 razy. Rozebrałem ten element tzn zdjąłem sprężynującą spinkę (jak się namordowałem to tylko ja wiem ale już doszedłem do wprawy i zrobiłem sobie odpowiednie szczypce), wyjąłem bolec łączący pedal z popychaczem i wyjąłem popychacz. UWAGA! trzeba bardzo uważać bo jak się nie przytrzyma tłoczka to płyn z pompy go wypcha i spier....czy. Obejrzałem główkę popatrzyłem podrapałem się w głowę i złożyłem bo nic się z tym nie da zrobić. Jedynie co robię to podwarzam lekko śrubokrętem główkę i w szczelinę wkładam smar. Stosowałem różne różniste smary i to nic nie pomaga no może na 2 dni.
Można spróbować jeszcze jeden patent. Otóż popychacz z główką od strony sprzęgła jest wkręcony do elementu metalowego w kszczałcie ceownika (który to łączy go z pedałem sprzęgła) i zabezpieczony przed wykręcaniem się z ceownika nakrętką kontrującą nr 12. Można odkręcić nakrętkę lekko obrócić trzpień i ponownie zakontrować. Zmienimy wtedy położenie pracy główka-panewka. Na razie testuję ten patent i zobaczymy jak długo to popracuje bez skrzypienia.
#64
Napisano 20:30, 12.02.2010
#65
Napisano 20:42, 12.02.2010
#66
Napisano 20:48, 12.02.2010
#67
Napisano 20:55, 12.02.2010
#68
Napisano 21:02, 12.02.2010
[ Dodano: 2010-02-13, 19:00 ]
Dla zaintersowanych jazda ze sciszonym radiem i cisza pedału sprzeła podaje czesci i ich nymery ktore nalezy kupic sobie w hondzie....46926-S5A-013 i nazwa tego elementu to tłok pompy sprzegła....46947-S5A-003 Drążek popychacza.... no do do tego mozna sobie kupic dowolny płyn hamulcowy ja sobie kupiłem puszeczke w hondzie oraz zaopatrzyc sie w szczypce do zegerow kontowe kogos kto nam pomoze odpowietrzyc układ i paczke relanium przydatka przy wyciaganiu zegera z pompy sprzegła....Zycze miłej pracy i ciszy potem w samochodzie ....
#69
Napisano 10:56, 15.02.2010
Jedynie ratowała wymiana pompy sprzegła ,ale koszt troche wyzszy niz podałes ok 700 zł.
Jezeli bedziesz miał troche czasu to moze bys opisał cały przebieg wymiany tych elementów krok po kroku , a na pewno wielu pomoze i zaoszczedzi pare groszy.
Od której strony sie zabrać do tej pompy , a te numery tych czesci to nie sa różne w zaleznosci od pojemnosci silnika i roku produkcji .
pozdro.....
czeka wieluuuuuu
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !
Maliniak292
#70
Napisano 14:41, 16.02.2010
Edycja:
Podzwoniłem sobie do ASO i ogólnie nie wymieniają samych części wspomnianych przez Arturro (bo niby mieli już kilka przypadków, które wróciły do nich z tą samą przypadłością po kilku dniach/miesiącach), dlatego zalecają wymianę całej pompy (koszt tak jak ktoś wyżej wspomniał pompa - 560 zł, robocizna - 146 zł). Jednak po kilku minutach rozmowy i podaniu części, które podał Arturro doszliśmy do "porozumienia": koszt części to 283 zł + robocizna 180 zł.
Wychodzi w sumie różnica 243 zł - pytanie czy nie dołożyć tej kwoty i mieć nową pompę a nie sam popychacz...
To tyle dla potomnych - problem jak widać znany w Hondzie.
#71
Napisano 18:07, 16.02.2010
#72
Napisano 11:24, 17.02.2010
Więc reasumując - może jakieś małe how-to dla nas biednych żuczków ? Auto-specem nie jestem a jak mam później nie dojechać do ASO bo nie złożę pompy to wolę nie ruszać Natomiast sam chętnie za te 250-300 zł pozbędę się klikania z pedału sprzęgła.
Ogladałem te pompe z kazdej strony rozenbrałem i stwierdziłęm ze nic wiecej tam sie nie ma co zwalic poza tym jest porazka wyciagniecie jej i zaryzykowałem i wymienięłm te elementy co ciekawe ta głowna tuleka w srodku jest plaskikowa stad chyba powstaja pozniej te chore dzwieki poprostu wyrabia sie na styku z tym popychaczem....zreasumujac powiem taaak kto nie ryzykuje w kozie nie siedzi wybor pozostawiam wam....
#73
Napisano 17:03, 18.03.2010
Podaję linka do ciekawej stronki. Szkoda że w Polsce nie ma takiej stronki po polsku. Rosjanie chyba są jednak bardziej obrotni.
http://www.honda-market.ru
http://www.honda-mar...ode=42330#42330
Pozdro
#74
Napisano 11:30, 20.03.2010
Wiem że mozna sobie radzic innymi sposobami ,smarowac ale to pomagało na jeden dzien i powracalo lub wymienic te elementy które kolega wyzej wymienial ,ale nie mam zdrowia sie z tym uzerac . Ewentualnie mam gwarancje na pompe jakby niedajboze cos sie dzialo .
Ale mimo wszystko gratuluje jeszcze raz ,rozwiklania problemu z piszczacym pedalem sprzegla :)
pozdro.....
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !
Maliniak292
#75
Napisano 17:01, 06.04.2010
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych