XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wtryski
#1
Napisano 18:19, 23.11.2009
Przejrzałem forum ale nie znalazłem tego co mnie interesuje.
Otóż czytając gwarancję/instrukcję użytkowania instalacji LRO wyczytałem,że powinno się po przebiegu 4000 do 5000 km przejechać około 200 km na benzynie w różnych warunkach drogowych i temperaturowych.
Ciekaw jestem w jakim to celu? Słyszałem,że mogą się zapiec wtryski benzyny gdy się ich nie używa. Przecież przy każdym uruchamianiu auta pracuje i przez jakiś czas (zależnie od temperatury) jedzie na benzynie. Więc po co to?
Jak myślicie co robić? Czy faktycznie jest tak kiepsko z tymi wtryskami?
Pozdo
#3
Napisano 19:05, 23.11.2009
MEDy masz?
Tak MEDy czarne. Ale mnie interesują wtryski benzynki
#4
Napisano 19:17, 23.11.2009
Dokładnie gdyż pomimo,że rozpalasz auto na benzynie to te wtryski nie rozgrzewają się i nie pracują pełną parą.Po rozgrzaniu się np.do temp.35-50 stopni automatycznie przełącza Ci się na gaz,a to jest za mało.Miałem przypadek w drugim aucie z gazem,że miałem problem z wtryskami i dopiero przejechanie i wypalenie ponad pół zbiornika Pb uleczyło mi auto.wyczytałem,że powinno się po przebiegu 4000 do 5000 km przejechać około 200 km na benzynie w różnych warunkach drogowych i temperaturowych
#5
Napisano 19:23, 23.11.2009
no takMEDy masz?
Tak MEDy czarne. Ale mnie interesują wtryski benzynki
Szczrze mówiąc ja nie znalazłem takiej informacji w swojej karcie gwarancyjnej. Nie słyszałem też o tym. Myślałem, że wystarczy kilka minut przed gazem i przełączenie na benzynę przed zgaszeniem. A to muszę się zapytać swojego gaziarza.
Czyli wg tego trzeba zrobić 200km bez przerwy na benzynie?
#6
Napisano 09:37, 24.11.2009
Czyli wg tego trzeba zrobić 200km bez przerwy na benzynie?
Nie napisali czy za jednym razem. Napisano,że 200 km należy przejechać na Pb w różnych warunkach drogowych i temperaturowych.
Czy chodzi im o temperaturę na dworze czy silnika tego już nie piszą. Ale można się domyśleć, że silnika.
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#7
Napisano 10:40, 24.11.2009
Myślałem, że wystarczy kilka minut przed gazem i przełączenie na benzynę przed zgaszeniem.
Nigdzie się nie spotkałem aby przed wyłączeniem silnika przełączyć go na benzynę, było by to krótko mówiąc mega uciążliwie.
Czyli wg tego trzeba zrobić 200km bez przerwy na benzynie?
U mnie w instrukcji pisze aby po 5000tys km przejechać 100km w różnych warunkach na banzynie, aby utrzymać ukłąd paliwowy w odpowiednim stanie. I ma to sens bo jak napisał glinuś na początku wtryski pracują tylko chwile, nie pracują pełną parą.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8
Napisano 15:16, 24.11.2009
Szczerze mówiąc to przeczytałem to kiedyś w AŚ i dotyczyło to raczej instalek 1 i 2 gen. Ja czasami tak robię ale po co? Nie wiemNigdzie się nie spotkałem aby przed wyłączeniem silnika przełączyć go na benzynę, było by to krótko mówiąc mega uciążliwie.
#9
Napisano 15:20, 24.11.2009
#10
Napisano 15:25, 24.11.2009
Nigdzie się nie spotkałem aby przed wyłączeniem silnika przełączyć go na benzynę, było by to krótko mówiąc mega uciążliwie.
Tak trzeba było robić jak silnik był zasilany z gaźnika. Chodziło o to by zapełnić komorę pływakową benzyną, by przy porannym uruchomianiu odpalać na benzynie i nie kręcić rozrusznikiem, aż ona się zapełni.
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#11
Napisano 15:35, 24.11.2009
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych