XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jaki reduktor do 2,4 VTEC
#31
Napisano 22:19, 03.12.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#32
Napisano 09:00, 04.12.2009
#33
Napisano 08:24, 06.12.2009
A ja akurat nie powiedziałem, że valteki nadają się do accorda . Wątpie, żeby ten gazownik zamontował je do accorda nawet gdyby klient prosił.To, że są za wolne do silników Hondy to nikt nie wspomina. 2.5ms na biegu jałowym to valtek nie obrabia. Poza tym dysz nie ma co wiercić powyżej 2.6mm bo już nic to nie zmienia.Pokazywał mi swój mały szrocik (części z instalacji) i nie będę mówił, czego było tam najwięcej ale valteków nie miał.
Odporność na gaz w polsce chyba jednak ma duże znaczenie
No fakt, napisałem, że będzie jeździł długo i szczęśliwie ale chyba beż sensu kolegę teraz załamywać skoro i tak już zamontował co zamontował :-/
#34 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:34, 06.12.2009
#35
Napisano 14:59, 06.12.2009
oszczędny płaci dwa razyraz to że ludziom jak zaproponuje lepsze i zarazem drozsze listwy to kapituluja że za drogo
Mnożnik przy przy maksymalnym czasie wtrysku ma wynosić 1 i tyle. Ma być zgodnie ze sztuką. Ja lubię jak jest książkowo i zawsze dążę do tego żeby było tip top.akurat powolnosć valteków nadrabia się rozmiarem dysz i skokiem tłoczka
Kolego, ale wiesz, że Valteki rozkalibrowują się szybko i przez to nie mają jednakowych wydatków. Wiesz chyba co oznacza różny skład mieszanki na cylindrach? Znasz się na mechanice czy tylko "wkładasz" instalacje do aut?
Zakładasz Valteki Type 34? Jak się one sprawują? Możesz podać adres zakładu w którym pracujesz?
Do zobaczenia na trasie.
#36 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:48, 06.12.2009
oszczędny płaci dwa razyraz to że ludziom jak zaproponuje lepsze i zarazem drozsze listwy to kapituluja że za drogo
Mnożnik przy przy maksymalnym czasie wtrysku ma wynosić 1 i tyle. Ma być zgodnie ze sztuką. Ja lubię jak jest książkowo i zawsze dążę do tego żeby było tip top.akurat powolnosć valteków nadrabia się rozmiarem dysz i skokiem tłoczka
Kolego, ale wiesz, że Valteki rozkalibrowują się szybko i przez to nie mają jednakowych wydatków. Wiesz chyba co oznacza różny skład mieszanki na cylindrach? Znasz się na mechanice czy tylko "wkładasz" instalacje do aut?
Zakładasz Valteki Type 34? Jak się one sprawują? Możesz podać adres zakładu w którym pracujesz?
wedlug sztuki to mnożnik staga powinien wynosić od 1,1 do 1,6 tak zaleca firma AC no ale każdy monter wie z doświadczenia że auto powyżej wartości 1,3 mnoznika ciężko i mało precyzyjnie się ustawia . tak mechanike też robie. ja również daze do tego by auto nie tylko było ustawione na tip top jak .ty to piszesz ale również by zachować jakąś estetyke pracy i to by po otwarciu maski bez wachania przyznac się i powiedziec że ja jestem osobą która to wkładała. A niestety przez takich ludzi jak ci co wstawili instalke w tym aucie psują renome gazownikom i potencjalny klient odrazu wszystkich stawia pod jedną kreską zarówno tych co sie starają jak i tych co robote robią tylko po to by zrobić nie dbając o jakosc.
Wracając do tematu valteków to nowego typu jeszcze nie wstawiałem ale hurtownik dowożacy towar donas twierdzi że nie ma sensu w nie się bawić tak twierdzi po usłyszeniu relacji od innych monterów.
#37
Napisano 19:55, 06.12.2009
wedlug sztuki to mnożnik staga powinien wynosić od 1,1 do 1,6 tak zaleca firma AC
MaNiAc, zwróć uwagę co napisał pablo.see, chodziło mu nie o "początek" mnożnika ale o wartość przy max. obciążeniu czyli na końcu wykresu z prawej strony, nie doczytałeś i tyle Bo piszesz co "mówi instrukcja" a pablo coś trochę innego
Mnożnik przy przy maksymalnym czasie wtrysku ma wynosić 1 i tyle. Ma być zgodnie ze sztuką.
MaNiAc, może dasz namiary na warsztat to damy go do zakładów polecanych. Co o tym myślisz
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#38
Napisano 20:28, 06.12.2009
Widać, że montujecie generalnie Valteki, ale chyba robicie to świadomie i wiecie o co chodzi. Za to, że instrukcje od Staga czytałeś i używasz jej jako źródło wiedzy, plus dla ciebie.
Jeżeli klient wybierze sam podzespoły (świadomie), to montujecie je? Ściągacie kolektor do wiercenia? Robicie ustawienia na drodze? Jak mocujecie rurkę miedzianą idącą od zbiornika do reduktora? Może pochwalisz się fotkami z montażu?
Do zobaczenia na trasie.
#39
Napisano 20:44, 06.12.2009
Ej tylko nie kłócicie się.
Pablo nikt się tu nie kłóci (może źle to było odebrane) tylko chodziło mi o wyjaśnienie że Ty pisałeś o innej części mnożnika a MaNiAc, o innej. I naprawdę piszę o namiarach na warsztat, dobrze by było powiększać bazę :->
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#40 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:20, 06.12.2009
nigdy nie zakładam tego co klient każe tylko to co sam osobiście sprawdziłem i wiem że działa.Jeżeli klient wybierze sam podzespoły (świadomie), to montujecie je? Ściągacie kolektor do wiercenia? Robicie ustawienia na drodze? Jak mocujecie rurkę miedzianą idącą od zbiornika do reduktora? Może pochwalisz się fotkami z montażu?
kolektor dolotowy zawsze wyjmuje śpi bieda niech śpi
Na drodze ustawianie to obowiązek tak samo jak autokalibracja.
co do rurki miedzianej nie wiem jak tą czynnośc można źle zrobić ale z reguły montuje jak najdalej od wydechu a jeżeli nie da się zrobić z daleka od wydechu daje ekran taki jak montuje sie fabrycznie w autach. a fotki nie ma problemu jutro kilka cykne z swojego acordeona i zrobie kilka fotek z klientowskich aut
#41
Napisano 22:02, 06.12.2009
Do zobaczenia na trasie.
#42 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:30, 08.12.2009
#43
Napisano 20:02, 08.12.2009
Do zobaczenia na trasie.
#44 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:49, 08.12.2009
#45
Napisano 22:40, 08.12.2009
Do zobaczenia na trasie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych