Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Jaki reduktor do 2,4 VTEC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
82 odpowiedzi w tym temacie

#31 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:19, 03.12.2009

Glinuś, nie nabijam się piszę poważnie, zwróć uwagę, że wężyki od matrixa do kolektora masz trochę mocno zagięte. Teraz OK ale z czasem może to mieć wpływ.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#32 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:00, 04.12.2009

Siwy to może tak wygląda,ale one są całkiem bezpieczne i nawet luźne już to przerabiałem.Poza tym wiadomo,że im krótsze tym lepsze.Jak chcesz to Ci kiedyś pokażę :-P :mrgreen:
  • 0

#33 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:24, 06.12.2009

Pokazywał mi swój mały szrocik (części z instalacji) i nie będę mówił, czego było tam najwięcej ale valteków nie miał.

To, że są za wolne do silników Hondy to nikt nie wspomina. 2.5ms na biegu jałowym to valtek nie obrabia. Poza tym dysz nie ma co wiercić powyżej 2.6mm bo już nic to nie zmienia.

A ja akurat nie powiedziałem, że valteki nadają się do accorda :mrgreen: . Wątpie, żeby ten gazownik zamontował je do accorda nawet gdyby klient prosił.
Odporność na gaz w polsce chyba jednak ma duże znaczenie ;-)
No fakt, napisałem, że będzie jeździł długo i szczęśliwie ale chyba beż sensu kolegę teraz załamywać skoro i tak już zamontował co zamontował :-/
  • 0

#34 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:34, 06.12.2009

akurat powolnosć valteków nadrabia się rozmiarem dysz i skokiem tłoczka. Ostatnio jakis gość przyjechał mazdą cx-9 z 2008 roku i ktoś mu wstawił staga 300 na valtekach i co dziwne komputer nawet razu nie wywalił błędu o maksymalnie otwartych wtryskiwaczach. Valteki to tani szmelc ale ja je lubie bo sa tanie w naprawie i wbrew pozorom dosc sprawne, je teraz wszystkim valdemary sadzam ze względu na ich odpornosć na kiepski gaz oraz to że ludziom jak zaproponuje lepsze i zarazem drozsze listwy to kapituluja że za drogo :) Sobie też wstawiłem Valteki bo mam do nich przekonanie. Co do instalacji kolegi będzie z niej zadowolony na 100% w jego przypadku ciała dali fachowcy którzy nie powinni brać sie za robote jak jej nie potrafią. Bo za tak partacko zamontowaną instalke powinni po lapach oberwać później zrobie fotki z mojego accordza i instalacji jaka sobie wstawiłem.
  • 0

#35 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:59, 06.12.2009

raz to że ludziom jak zaproponuje lepsze i zarazem drozsze listwy to kapituluja że za drogo

oszczędny płaci dwa razy

akurat powolnosć valteków nadrabia się rozmiarem dysz i skokiem tłoczka

Mnożnik przy przy maksymalnym czasie wtrysku ma wynosić 1 i tyle. Ma być zgodnie ze sztuką. Ja lubię jak jest książkowo i zawsze dążę do tego żeby było tip top.
Kolego, ale wiesz, że Valteki rozkalibrowują się szybko i przez to nie mają jednakowych wydatków. Wiesz chyba co oznacza różny skład mieszanki na cylindrach? Znasz się na mechanice czy tylko "wkładasz" instalacje do aut?
Zakładasz Valteki Type 34? Jak się one sprawują? Możesz podać adres zakładu w którym pracujesz?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#36 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:48, 06.12.2009

raz to że ludziom jak zaproponuje lepsze i zarazem drozsze listwy to kapituluja że za drogo

oszczędny płaci dwa razy

akurat powolnosć valteków nadrabia się rozmiarem dysz i skokiem tłoczka

Mnożnik przy przy maksymalnym czasie wtrysku ma wynosić 1 i tyle. Ma być zgodnie ze sztuką. Ja lubię jak jest książkowo i zawsze dążę do tego żeby było tip top.
Kolego, ale wiesz, że Valteki rozkalibrowują się szybko i przez to nie mają jednakowych wydatków. Wiesz chyba co oznacza różny skład mieszanki na cylindrach? Znasz się na mechanice czy tylko "wkładasz" instalacje do aut?
Zakładasz Valteki Type 34? Jak się one sprawują? Możesz podać adres zakładu w którym pracujesz?


wedlug sztuki to mnożnik staga powinien wynosić od 1,1 do 1,6 tak zaleca firma AC no ale każdy monter wie z doświadczenia że auto powyżej wartości 1,3 mnoznika ciężko i mało precyzyjnie się ustawia . tak mechanike też robie. ja również daze do tego by auto nie tylko było ustawione na tip top jak .ty to piszesz ale również by zachować jakąś estetyke pracy i to by po otwarciu maski bez wachania przyznac się i powiedziec że ja jestem osobą która to wkładała. A niestety przez takich ludzi jak ci co wstawili instalke w tym aucie psują renome gazownikom i potencjalny klient odrazu wszystkich stawia pod jedną kreską zarówno tych co sie starają jak i tych co robote robią tylko po to by zrobić nie dbając o jakosc.

Wracając do tematu valteków to nowego typu jeszcze nie wstawiałem ale hurtownik dowożacy towar donas twierdzi że nie ma sensu w nie się bawić tak twierdzi po usłyszeniu relacji od innych monterów.
  • 0

#37 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:55, 06.12.2009

wedlug sztuki to mnożnik staga powinien wynosić od 1,1 do 1,6 tak zaleca firma AC


MaNiAc, zwróć uwagę co napisał pablo.see, chodziło mu nie o "początek" mnożnika ale o wartość przy max. obciążeniu czyli na końcu wykresu z prawej strony, nie doczytałeś i tyle ;-) Bo piszesz co "mówi instrukcja" a pablo coś trochę innego

Mnożnik przy przy maksymalnym czasie wtrysku ma wynosić 1 i tyle. Ma być zgodnie ze sztuką.


MaNiAc, może dasz namiary na warsztat to damy go do zakładów polecanych. Co o tym myślisz ??
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#38 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:28, 06.12.2009

Ej tylko nie kłócicie się.
Widać, że montujecie generalnie Valteki, ale chyba robicie to świadomie i wiecie o co chodzi. Za to, że instrukcje od Staga czytałeś i używasz jej jako źródło wiedzy, plus dla ciebie.

Jeżeli klient wybierze sam podzespoły (świadomie), to montujecie je? Ściągacie kolektor do wiercenia? Robicie ustawienia na drodze? Jak mocujecie rurkę miedzianą idącą od zbiornika do reduktora? Może pochwalisz się fotkami z montażu?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#39 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:44, 06.12.2009

Ej tylko nie kłócicie się.


Pablo nikt się tu nie kłóci (może źle to było odebrane) tylko chodziło mi o wyjaśnienie że Ty pisałeś o innej części mnożnika a MaNiAc, o innej. I naprawdę piszę o namiarach na warsztat, dobrze by było powiększać bazę :->
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#40 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:20, 06.12.2009

no faktycznie nie doczytałem faktycznie napisał że przy maks obciążeniu nie doczytałem tegi zrozumiałemn że on pisze o początku ,mnożnika. powiem tak ilu montarzystów tyle teori

Jeżeli klient wybierze sam podzespoły (świadomie), to montujecie je? Ściągacie kolektor do wiercenia? Robicie ustawienia na drodze? Jak mocujecie rurkę miedzianą idącą od zbiornika do reduktora? Może pochwalisz się fotkami z montażu?

nigdy nie zakładam tego co klient każe tylko to co sam osobiście sprawdziłem i wiem że działa.
kolektor dolotowy zawsze wyjmuje śpi bieda niech śpi
Na drodze ustawianie to obowiązek tak samo jak autokalibracja.
co do rurki miedzianej nie wiem jak tą czynnośc można źle zrobić ale z reguły montuje jak najdalej od wydechu a jeżeli nie da się zrobić z daleka od wydechu daje ekran taki jak montuje sie fabrycznie w autach. a fotki nie ma problemu jutro kilka cykne z swojego acordeona i zrobie kilka fotek z klientowskich aut
  • 0

#41 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:02, 06.12.2009

Z tym montażem miedzi chodzi mi o to czy kręcicie wkręty w podłogę, czy macie inny sposób.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#42 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:30, 08.12.2009

wkręt w podłoge oczywiście pryskam później środkiem konserwującym boll lub app, A jeżeli sa jakies zatrzaski które mozna wykorzystać to w zatrzaski dziś zrobiłem fotki swojej instalacji później je pozmniejszam i wrzuce na forum,.
  • 0

#43 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:02, 08.12.2009

Trzeba wiedzieć gdzie wkręcać, bo później dywanik może odstawać. Trochę durne te przepisy, że nie można układać miedzi przy wiązkach kablowych. Tak to w oryginalną rynienkę by się włożyło. Poza tym zamiast miedzi są rurki z tworzyw na duże ciśnienia. Przetestowane już przez monterów i się sprawdzają.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#44 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:49, 08.12.2009

Nie miałem jeszcze okazji montować tych wężyków z tworzyw, wkręty jakie ja używam mają ok 0,7cm więc nie wystają. pablo.see, ty w sztabinie gaz montujesz??
  • 0

#45 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:40, 08.12.2009

Ja jestem tylko użytkownikiem.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq