XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jaki reduktor do 2,4 VTEC
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:16, 23.11.2009
Zamówiłem już podzespoły i będzie to:
- elektronika STAG 300 PREMIUM
- reduktor Magic 3
- wtryskiwacze MATRIX HD 544
- filtr FL02
- miedz fi 8
- tankowanie pod klapką
- butla w koło 650x220 - 58 litrów
Dokładną cenę będę znał w środę jak gazownik zgromadzi wszystkie podzespoły.
Waszą listę z uwagami jak montować i jak nie montować instalacji mam już wydrukowaną i przedstawię Panu. oczywiście instalator nie jest pierwszym lepszym kajtkiem który montuje tylko gościem polecanym przez znajomych. Poza tym wezmę wolne w pracy i będę przy instalacji. Biorę ze sobą aparat aby zrobić fotorelację z montażu.
Dziękuję wszystkim za pomoc
#17
Napisano 22:41, 23.11.2009
k...a. Oszczędności? Kupię auto za 40-50tyś i pożałuje mu 2tyś żeby założyć najlepszą instalację na rynku? Nigdy....
nie zawsze to co najdroższe jest najlepsze. Czasami te 2tys płacisz za marke nie za jakość...
Zamówiłem już podzespoły i będzie to:
- elektronika STAG 300 PREMIUM
- reduktor Magic 3
- wtryskiwacze MATRIX HD 544
- filtr FL02
- miedz fi 8
- tankowanie pod klapką
- butla w koło 650x220 - 58 litrów
zanim odstawisz samochód pamiętaj zdemontować metalową obudowe zamka podłogi bagażnika inaczej ta butla nie wejdzie (bez demontażu tego wchodzi jedynie 650x200) -to zaledwie kilka śrubek i 5 minut roboty a prawie 5L gazu w butli więcej
Co do montażu to zwracaj uwage żeby przy montażu butli wielozawór był z tyłu samochodu (nie z boku butli czy z przodu bo takie przypadki też bywają)
Jak chcesz to jutro moge wrzucić kilka zdjęć.
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:23, 23.11.2009
nie zawsze to co najdroższe jest najlepsze. Czasami te 2tys płacisz za marke nie za jakość...
Jeśli możesz zapodaj fotki też przedstawię gazownikowi i dzięki za uwagę o osłonie podłogi, wspominałeś wcześniej ale wypadło mi z głowy
#19
Napisano 08:53, 24.11.2009
[ Dodano: 2009-11-24, 09:00 ]
Aha i butla z wielozaworem powinna być zamontowana tak:
Patrząc od strony zderzaka.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#20
Napisano 15:57, 24.11.2009
Postaram się w nidługim czasie wstawić na forum tekst pt: "dlaczego warto wydać te 2tyś więcej"nie zawsze to co najdroższe jest najlepsze. Czasami te 2tys płacisz za marke nie za jakość...
#21 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:14, 02.12.2009
#22
Napisano 21:01, 02.12.2009
Pod klapką mieści się to tak (jest mało miejsca i przy zamykaniu klapki zamek mija się na milimetry):
Zamek podłogi bagażnika -trzeba zdemontować osłonę i zeszlifować dwie podpórki (pozostały po nich + na zdjęciu):
Butla (wielozawór koniecznie z tyłu samochodu, nie daj sobie wmówić że z boku lub przodu będzie wygodniej):
Przełącznik w moim wypadku jest przy drzwiach:
Pod maską (wiem że Glinuś ma bardziej schowany komputer gazowy ale mi to nie przeszkadza, przy Valtec'ach osłona na kolektorze się nie mieści) :
Tu widać reduktor (troche schowany):
#23
Napisano 22:02, 02.12.2009
nie mam przekonania co do Valteków, no i sprawa kompa od gazu, producent zaleca montowanie wiązką do dołu tak aby wilgoć się do niej nie dostawała. Pewnie odpiszesz, że w tym miejscu nie ma wilgoci, to ja zapytam a sprawa zimy i nagrzewania od silnika a potem skraplanie
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#24
Napisano 22:34, 02.12.2009
boryskonin,
nie mam przekonania co do Valteków, no i sprawa kompa od gazu, producent zaleca montowanie wiązką do dołu tak aby wilgoć się do niej nie dostawała. Pewnie odpiszesz, że w tym miejscu nie ma wilgoci??
Co do Valtec'ów spierać się nie będę ale poki co dają rade -i oby tak było dalej i nie ma co ich grzebać (polecany reduktor Skorpion też ma wady czyli nic nie jest idealne).
Co do kompa zgadzam się z Tobą w pełni -wilgoć jest wszędzie pod maską. Miał być na wzór Glinusia (schowany) przy przegrodzie jednak montażyści wybrali to miejsce (ponoć: komp mniej narażony na przegrzanie) a może po proastu łatwiejszy dostęp przy obsłudze wygrał -niewiem...
#25
Napisano 11:06, 03.12.2009
Z tymi Valtekami to różnie jest. Jedni uważają je za bardzo dobre a inni(na innych forach), za bardzo złe. Pytałem znajomego gazownika dlaczego tak jest. Odpowiedź była taka, że Valteki to bardzo dobre wtryski, tylko nie każdy wie, iż wymagają bardzo dokładnego skalibrowania przed montażem.W stanie surowym na dobrą sprawę nie nadają się do montażu, w przeciwieństwie np. do MEDów. Kto tego nie zrobi, będzie jeździł ale będą problemy. On zakłada valteki. Pokazywał mi swój mały szrocik (części z instalacji) i nie będę mówił, czego było tam najwięcej ale valteków nie miał. Myślę więc, że jakość valteków to kwestia wiedzy o tym produkcia a nie samego produktu.nie mam przekonania co do Valteków
Podsumowująć:Jeśli kolega ma dobrze skalibrowane to będzie jeździł długo i szczęśliwie, i tego mu życzę
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:06, 03.12.2009
#27
Napisano 12:53, 03.12.2009
Tak wiem, miał tam dużo magic jetów. Skalibrować Valteki przed montaż trzeba to prawda, ale na długo to nie starcza i trzeba to robić często. O czym świadczy, że trzeba kalibrować nowe z fabryki? O kiepskim wykonaniu. Ta duża "tolerancja" przy produkcji powoduje, że są odporne na syf. Inne wtryskiwacze są precyzyjne, ale to powodu, że są mniej odporne i przez to potem opinia, że się psują. Tak to jest jak stosuje się standardowe, byle jaki filtry fazy lotnej.Pokazywał mi swój mały szrocik (części z instalacji) i nie będę mówił, czego było tam najwięcej ale valteków nie miał.
Odporność na syf i niska ceny, to jedyne zalety valteków. To, że są za wolne do silników Hondy to nikt nie wspomina. 2.5ms na biegu jałowym to valtek nie obrabia. Poza tym dysz nie ma co wiercić powyżej 2.6mm bo już nic to nie zmienia.
Do zobaczenia na trasie.
#28
Napisano 14:39, 03.12.2009
Chyba łatwiejszy dostęp wygrał-nie chciało im się wykonać trochę gimnastyki.Mam Staga od roku i nie było nawet najmniejszych z nim problemów.W każdym razie nie przegrzewa się jest poprawnie zamontowany i nie widać go (zresztą widziałeś) i gdyby nie filtr (widoczny pod maską) nikt by nie wiedział,że jeżdżę na podtlenku Lpg Jeżeli gazownicy wykonali swoją pracę zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i nie ma problemów to musi być superMiał być na wzór Glinusia (schowany) przy przegrodzie jednak montażyści wybrali to miejsce (ponoć: komp mniej narażony na przegrzanie) a może po proastu łatwiejszy dostęp przy obsłudze wygrał -niewiem...
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:52, 03.12.2009
Valteki dobre bo tanie w naprawie i proste idealne na nasz zasyfiony polski gaz.
stag-premium u mnie narazie leży montowałem 2 sztuki i 2 do serwisu nie ma mocniejszych jak stag 300 poszło ok 300 takich stagów i może 1 serwis miałem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych