Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Jaki reduktor do 2,4 VTEC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
82 odpowiedzi w tym temacie

#76 boryskonin

boryskonin
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Konin
  • Paliwo:PB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:42, 26.12.2009

Ja słucham tylko rad ludzi którzy znaja się na temacie a nie forumowych samouków.


i tu widze powolny Twój upadek... zamiast stosować rady które ktoś osobiście sprawdzał Ty wolisz pewnie problemy z instalacją zwalić na kiepski stan silnika a potem ludzie boją się gazu...

Jeżeli możesz podaj adres swojego zakładu to znajomym będę zdecydowanie odradzał bo większośc z tych z których Ty się naśmiewasz w praktyce lepiej sobie radzi z problemami w samochodach niż tacy wyszkoleni znawcy tematu jak Ty mających się za najlepszych...
Jeżeli nie słuchasz "forumowych samouków" to po co rejestrujesz się na forach?? -żeby obrażać innych...?

Póki co padło kilka oskarżeń z Twojej strony ale żadnych konkretów nie podałeś...
pablo.see zadał Ci kilka konkretnych pytań na które nie odpowiadasz -dlaczego? za trudne??
  • 0

#77 _Qba_

_Qba_
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:50, 31.03.2010

Jesli ktos jest zainteresowany reduktorem EG200 to bedzie on niedlugo dostepny!!!
Przechodzi jakies zmiany konstrukcyjne i juz jest w fazie testow :)
  • 0

#78 jaceklongi

jaceklongi
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Tourer , CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:51, 20.04.2010

Witam
Ja polecam reduktor GENIUS MAX obrabia nawet 350 KM
Moim zdaniem najlepsza instalacja byaby Eco DRIVE , ma japonskie bardzo szybkie wtryskiwacze KEIHIN i elektronike BRC
ma ona wiele sposobow na regulacje na postoju i w czasie jazdy podlacza sie ja pod EOBD i widac czy autko jezdzi w odpowiedniej mieszance
wiem bo sam od 9 lat zakladam instalacje . no i jeszcze trzeba pomyslec o Flashlube czyli plynie do chodzenia gniazd zaworowych ,ktory jest zalecany do modeli po 2003 roku.
pozdrawiam
  • 0
LongiBRC Seuqent 32 = 12,5 lpg/Wrocław/miasto

#79 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 45
Super

Napisano 14:40, 20.04.2010

jaceklongi, aka agent BRC?

no i jeszcze trzeba pomyslec o Flashlube czyli plynie do chodzenia gniazd zaworowych ,ktory jest zalecany do modeli po 2003 roku.

No byś bzdur przynajmniej nie pisał. Wszelkiego rodzaju lubryfikacja, a raczej płyny do niej stosowane, to nic innego jak coś takiego co się dolewało/dolewa do benzyny bezołowiowej, do silników na benzynę ołowiową. Nie po to pozbyto się ołowiu i utwardzono gniazda zaworowe/zawory żeby wracać do przeszłości. Jazda na gazie czy benzynie nie ma tu znaczenia.

Ja polecam reduktor GENIUS MAX obrabia nawet 350 KM

A to ciekawe. Dwa reduktory w jednej obudowie? Jeszcze nie słyszałem żeby jeden reduktor rozsądnie obsłużył więcej jak 200 góra 250KM.

Tak poza tym to zapomniałeś dopisać adresu zakładu do swojej reklamy. :evil:
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#80 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:15, 20.04.2010

wiem bo sam od 9 lat zakladam instalacje

To może jakieś zniżki dla forumowiczów :?: Zareklamujesz się-jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje.
  • 0

#81 jaceklongi

jaceklongi
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Tourer , CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:39, 20.04.2010

hej
a co ile listwe regenerujesy w tym Stagu ??
pewnie co 20 tys
normalka
jak nie znasz redukrora gienius max to sie nie wypowiadaj
pozdrawiam

[ Dodano: 2010-04-20, 18:08 ]
http://www.abart.pl/
  • 0
LongiBRC Seuqent 32 = 12,5 lpg/Wrocław/miasto

#82 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:25, 23.11.2010

Witam Was.
Za pare dni kupie Accorda w sedanie z 2003 2.4 executive.
Chciałbym zainstalowac do niego gaz. Gazownik zaoferował mi tą instalacje premium o której wyżej było pisane.
Jak mówicie z waszego doświadczenia byłoby to najlepsze rozwiązanie dla tego silnika?W innych autach które miałem zagazowane miałem problemy z falowaniem obrotów, mam nadzieje że tym razem bedzie inaczej.
Mam też pytanie co do butli, samochodu jeszcze nie mam a wiec też nie znam dokladnych wymiarów, zmieści mi sie do sedana butla w kolo o wielkości 48litrów netto?czy moż eda rady j wiekszą ?Koniecznie chce w koło.
Jeśli mielibyście jeszcze jakieś wskazówki chętnie posłucham(a raczej poczytam)
Dzieki z góry za pomoc.
Pzdr

[ Dodano: 2010-11-26, 23:06 ]
z tego co wiem to tylko dojazdówka jest w bagażniku a wiec pewnie moge zapomniec moje 48litrów w butli. Dojazdówka za płaska bedzie. Mam racje?
  • 0

#83 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:28, 29.11.2010

Jak LPG to tylko Landi,naprawde warto-jazda bezobsługowa gwarantowana i bez czeka-wybór twój.
  • 0
donald




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq