XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 20:20, 05.11.2015
#17
Napisano 22:10, 05.11.2015
Skoro już włączyłeś się i piszesz że to EVAP to już odpowiedz co to jest a nie "poszukaj sobie w sieci"Poszukaj sobie w sieci. Jest tego pelno.
EVAP to zawór oparów ze zbiornika paliwa.
Żeby było ECO to opary pośrednio są pochłaniane przez podciśnienie kolektora.
Nie będę się tu mądrzył ale u mnie EVAP jest podłączony do przepustnicy i węże są dużo grubsze.
Tak jak wcześniej wspominałem ten z twoich zdjęć wygląda identycznie jak mój od sterowania poduchą silnika
#18
Napisano 22:35, 05.11.2015
Poniżej schemat połączeń podciśnienia w F22B1.
Jeśli kolega nie ma zbiornika Evap to można zaślepić przewód od kolektora i tyle..... Ale najlepiej poprawić podciśnienia jak Pan Honda przykazał.
#19
Napisano 07:53, 06.11.2015
Jestem ciekaw czy jak w moim genie działa pulsacyjnie czy cały czas otwarty.
#20
Napisano 10:54, 06.11.2015
no i teraz z tym schematem bd musiał iść do samochodu i ogarnąć wszystko :P lepiej by były gdybym miał obok 2 identyczną CD5 dla porownania ale dzięki wielkie. A teraz mogł by mi ktoś pokazać w którym miejscu jest i jak powinien na zywo wyglądać ten zbiornik ?
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
#21
Napisano 11:14, 06.11.2015
Najlepiej bedzie jak przesledzisz dokad ida obydwa wezyki u Ciebie. Jeden powinien isc w okolice kolektora ssacego (po podcisnienie) a drugi wlasnie do filtra weglowego evap (taki czarny, plastikowy zbiorniczek z kilkowa wezykami cinkimi i grubszymi).
Skoro już włączyłeś się i piszesz że to EVAP to już odpowiedz co to jest a nie "poszukaj sobie w sieci"
Jak autor tematu sam sobie poszuka, lepiej wszystko zrozumie i utrwali na dluzej.
Ja moge pomagac ale nie wyreczac.
Użytkownik lipson edytował ten post 11:28, 06.11.2015
#22
Napisano 11:52, 06.11.2015
u mnie te 2 węzyki które byłu odślepione tzn wisiały luzem, to te 2 ze sciany grodziowej , które idą jeden do cruise control a drugi do intake air resonator . Dziwne bo nie były wpięte do niczego i pewno też dlatego nie działał mi tempomat :P hehe a co to jest ten intakie air resonator? a 2 sprawa gdzie powinien dokładnie znajdować się ten mój czujnik który pokazywałem? bo u mnie był byle jak przykręcony do nadkola tzn ktoś sobie go wkrętem przykręcił do nadkola. A raczej to nie jego miejsce
Użytkownik vinchenzo edytował ten post 12:09, 06.11.2015
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
#23
Napisano 00:06, 07.11.2015
IAR control solenoid valve-elektrozawor sterowania dolotem powietrza.
IAR Control check valve - zawór zwrotny
IAR Control vacuum tank - zbiornik podcisnieniowy sterowania dolotem powietrza
IAR - zawór przeponowy sterowania dolotem powietrza
Wszystkie te graty powinny być gdzieś w pobliżu rezonatora. W v gen są pod prawym reflektorem obok chłodnicy.
Użytkownik x.muzzy edytował ten post 00:35, 07.11.2015
#24
Napisano 12:27, 22.11.2015
bd w polsce w grudniu to wezmę schemat i prześledzę wszystkie wezyki co gdzie i jak
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
#25
Napisano 19:57, 19.04.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych