Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

podciśnienia

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:20, 05.11.2015

Poszukaj sobie w sieci. Jest tego pelno.
  • 0

#17 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:10, 05.11.2015

Poszukaj sobie w sieci. Jest tego pelno.

Skoro już włączyłeś się i piszesz że to EVAP to już odpowiedz co to jest a nie "poszukaj sobie w sieci"
EVAP to zawór oparów ze zbiornika paliwa.
Żeby było ECO to opary pośrednio są pochłaniane przez podciśnienie kolektora.
Nie będę się tu mądrzył ale u mnie EVAP jest podłączony do przepustnicy i węże są dużo grubsze.
Tak jak wcześniej wspominałem ten z twoich zdjęć wygląda identycznie jak mój od sterowania poduchą silnika
  • 0

#18 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:35, 05.11.2015

Poniżej schemat połączeń podciśnienia w F22B1.

Jeśli kolega nie ma zbiornika Evap to można zaślepić przewód od kolektora i tyle..... Ale najlepiej poprawić podciśnienia jak Pan Honda przykazał.

 

f22b1_vac.jpg


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#19 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:53, 06.11.2015

Czyli evap.
Jestem ciekaw czy jak w moim genie działa pulsacyjnie czy cały czas otwarty.
  • 0

#20 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:54, 06.11.2015

no i teraz z tym schematem bd musiał iść do samochodu i ogarnąć wszystko :P lepiej by były gdybym miał obok 2 identyczną CD5 dla porownania ;) ale dzięki wielkie. A teraz mogł by mi ktoś pokazać w którym miejscu jest i jak powinien na zywo wyglądać ten zbiornik ?


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#21 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 11:14, 06.11.2015

Najlepiej bedzie jak przesledzisz dokad ida obydwa wezyki u Ciebie. Jeden powinien isc w okolice kolektora ssacego (po podcisnienie) a drugi wlasnie do filtra weglowego evap (taki czarny, plastikowy zbiorniczek z kilkowa wezykami cinkimi i grubszymi).

 

 

Skoro już włączyłeś się i piszesz że to EVAP to już odpowiedz co to jest a nie "poszukaj sobie w sieci"
 

Jak autor tematu sam sobie poszuka, lepiej wszystko zrozumie i utrwali na dluzej.

Ja moge pomagac ale nie wyreczac.


Użytkownik lipson edytował ten post 11:28, 06.11.2015

  • 0

#22 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:52, 06.11.2015

u mnie te 2 węzyki które byłu odślepione tzn wisiały luzem, to te 2 ze sciany grodziowej , które idą jeden do cruise control a drugi do intake air resonator . Dziwne bo nie były wpięte do niczego :/ i pewno też dlatego nie działał mi tempomat :P hehe a co to jest ten intakie air resonator? a 2 sprawa gdzie powinien dokładnie znajdować się ten mój czujnik który pokazywałem? bo u mnie był byle jak przykręcony do nadkola tzn ktoś sobie go wkrętem przykręcił do nadkola. A raczej to nie jego miejsce 


Użytkownik vinchenzo edytował ten post 12:09, 06.11.2015

  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#23 x.muzzy

x.muzzy
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Mielec BN
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:06, 07.11.2015

Jak w schemacie od h1tmana:
IAR control solenoid valve-elektrozawor sterowania dolotem powietrza.
IAR Control check valve - zawór zwrotny
IAR Control vacuum tank - zbiornik podcisnieniowy sterowania dolotem powietrza
IAR - zawór przeponowy sterowania dolotem powietrza

Wszystkie te graty powinny być gdzieś w pobliżu rezonatora. W v gen są pod prawym reflektorem obok chłodnicy.

Użytkownik x.muzzy edytował ten post 00:35, 07.11.2015

  • 0

#24 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:27, 22.11.2015

bd w polsce w grudniu to wezmę schemat i prześledzę wszystkie wezyki co gdzie i jak 


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#25 Tomek101212

Tomek101212
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:150 km
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 19.04.2018

Chcę wywalić rezonator i taką jak by "drugą przepustnice" w f22b5 i doprowadzić zimne powietrze ze zderzaka do puszki z filtrem powietrza. Do tych dwóch rzeczy są podpięte przewody podcisnienia co mam z nimi wtedy zrobić? Zaślepić bez obaw? A i po co jest ta druga taka malutka jakgyby przepustnica w puszce pod rurą dolotu obok filtra?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq