przeleciałem całą ta dyskusje i moja rozkmina jest taka ... sam jestem w tym punkcie co przedmówca. Mam Kola 18" z oponami o profilu 45 ... powiem troche nie wyglada na ori zawiasie a stojąc przed remontem Zawieszenia w Hanii i myślę co tu działać czy Honda w dół i taczkowóz z tego czy inne koła albo jeszcze kaskaderska opcja: oponę o większym profilu np 50 i te koła które mam a zawias ori... nie wiem co będzie działać i wyglądać. Hmm nasuwa sie pytanie jak żyć
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sprężyny ACCORD VIII
#46
Napisano 13:08, 09.03.2017
#47
Napisano 22:01, 17.03.2017
no wlasnie jakbys mial 17" tam jest inny profil opony, i nie mialbys dylematu, teraz kwestia co Ty z tym chcesz zrobic. oczywiscie proponuje gwint ustawisz sobie jak Ci pasuje, komfort jazdy tez do wyregulowania jesli oczywiscie gwint takowy posiada, sa to stopnie twardosci amortyzatorow, czyli mozesz miec nisko i miekko ale jak za nisko bedziesz wszedzie szural jak bedzie za miekko.wydaje mi sie ze najlepsza opcja jest pozostawienie sobie jakichs 1-2cm miedzy nadkolem a opona i jest super, do tego stopien twardosci na polowe i jest mega przy 225/45 R18
wahaczoszuracz accord CW 3
#48
Napisano 15:04, 23.04.2019
Miałem nie ruszać ale za bardzo mnie to wqrwia.
Gwint nie wchodzi w rachubę bo i kasa i komfortu brak. Zostaje myśleć o sprężynie.
Na czym siądzie równo i nie więcej niż te 35mm żeby nie musieć myśleć o zbyt cierpiących amorkach i każdym krawężniku ?
Użytkownik SimRacer edytował ten post 15:05, 23.04.2019
#49
Napisano 17:50, 23.04.2019
polecam MTS , -30 z przodu a z tylu -20😉Pany, wcześniej jeździłem w Acco VII na eibachach, potem wsadziłem do tego amorek Koni Sport. Teraz mam VIII 2,4 AT i swoją starą felgę 225/40/18 wsadzilem. Średnica w zasadzie taka sama jak OEM 17" więc o ile tył nawet ok to przód klasyka koza 😋
Miałem nie ruszać ale za bardzo mnie to wqrwia.
Gwint nie wchodzi w rachubę bo i kasa i komfortu brak. Zostaje myśleć o sprężynie.
Na czym siądzie równo i nie więcej niż te 35mm żeby nie musieć myśleć o zbyt cierpiących amorkach i każdym krawężniku ?
Czarne jest piękne !
#50
Napisano 14:44, 25.04.2019
Ok, zależy mi na tym żeby siadło te 3cm i nie więcej.
Jak wspominałem wyżej chodzi o to, że ma być nadal w miarę użytkowo przy podjazdach na krawężniki i po drugie nie chcę wykończyć zbyt szybko serii amortyzatora.
Wiem, że zakładanie samych sprężyn jest półśrodkiem ale nie chcę tym razem celować w nic więcej. Nawet nie jestem do końca zdecydowany jeśli chodzi o sprężyny.
Wracając do tematu, po obserwacji zdjęć aut Kolegów wygląda na to, że na Eibachach siada mocniej niż deklarowane 30mm. Podobnie było u mnie w VII, siadł jakieś 40mm. Do tego lubi nie równo leżeć przód/tył więc Eibachy raczej odpadają.
Swoją drogą po przeglądnięciu kilkudziesięciu klubowych VIII gen zauważyłem, że bardzo mało jest obniżanych. W VII genie ten trend był zdecydowanie popularniejszy
Ma ktoś porównanie Eibach/ MTS/ inne
darioo55, może jakieś foto jak siadł na MTS..
Update:
Dla potomnych. Jeżeli ktoś stwierdzi skrzypienie w zawiasie po założeniu krótszych sprężyn do OEM amora (w moim przypadku Eibach), okazuje się, że dźwięk pochodzi z osłon gumowych amortyzatora (harmonijki).
W wyniku ich ściśnięcia dochodzi do takich historii. Sprawa nie koniecznie łatwa do zdiagnozowania. Trzeba wymienić na krótsze albo przyciąć.
Użytkownik SimRacer edytował ten post 09:30, 27.11.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, eibach, sprężyny, obniżanie, zawieszenie
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , wczoraj, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych