Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Sprężyny ACCORD VIII

VIII eibach sprężyny obniżanie zawieszenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#31 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 10:34, 15.02.2017

Wniosek pewnie taki że albo trzeba wymieniać na oryginalne ($$$$) albo jeśli zamienniki to wszystkie cztery na raz.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#32 Martinez

Martinez
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:26, 15.02.2017

Wniosek pewnie taki że albo trzeba wymieniać na oryginalne ($$$$) albo jeśli zamienniki to wszystkie cztery na raz.

 

Eibachy to sprężyny obniżające. Po prostu coś z nimi jest nie tak bo już kilka osób pisało że mają na nich tył niżej niż przód (sam tak miałem).

Sprężyny obniżające innego producenta (MTS) obniżają przód o 30mm a tył o 25mm, w Eibachu jest 30/30 i może tu jest problem.

Ja chcę wstawić normalne sprężyny, bez obniżania.


Użytkownik Martinez edytował ten post 18:27, 15.02.2017

  • 0

Mój Accord VIII - Czarna Perła - Kliknij tutaj


#33 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:39, 15.02.2017

Seria type s siedzi w garażu,za niedługo eibach też poleci ostatecznie myśle niekombinować  i rozglądać się za gwintem z regulacją twardości,np h&r


  • 0

#34 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:54, 16.02.2017

Seria type s siedzi w garażu,za niedługo eibach też poleci ostatecznie myśle niekombinować  i rozglądać się za gwintem z regulacją twardości,np h&r

Z regulacją trwardości może być też ISC .


  • 0

#35 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:40, 17.02.2017

Takie coś,ISC nieznalazłem z regulacją twardości.

https://hrsprings.pl...1-pi-3431.html


https://hrsprings.pl...nda-29022-1.jpg


  • 0

#36 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:03, 17.02.2017

Takie coś,ISC nieznalazłem z regulacją twardości.

https://hrsprings.pl...1-pi-3431.html


https://hrsprings.pl...nda-29022-1.jpg

 

ISC:

 

...trzydziestodwustopniową proporcjonalną regulację twardości w obu kierunkach ugięcia i odbicia, regulację wysokości i napięcia sprężyny zawieszenia. Wybrane modele posiadają także regulację kąta nachylenia kół przednich. Regulacja ta, w modelach z większym otworem na śrubę mocującą, odbywa się za pośrednictwem wspornika dolnego.

 


Użytkownik WoWi edytował ten post 16:04, 17.02.2017

  • 0

#37 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 17.02.2017

Takie coś,ISC nieznalazłem z regulacją twardości.

https://hrsprings.pl...1-pi-3431.html


https://hrsprings.pl...nda-29022-1.jpg

http://planet-jdm.pl/

 

Kliknij na zakładkę ''Techniczne''.


Użytkownik Ewenement7 edytował ten post 17:28, 17.02.2017

  • 0

#38 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:22, 17.02.2017

Szukam gwintu który da wygląd i nie zabierze komfortu czy ISC jest w stanie sprostać moim oczekiwaniom,,,,

:diabelfaja:


  • 0

#39 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:24, 17.02.2017

Szukam gwintu który da wygląd i nie zabierze komfortu czy ISC jest w stanie sprostać moim oczekiwaniom,,,,

:diabelfaja:

Komfort na gwincie? Według mnie ZAPOMNIJ :-D Albo jedno albo drugie...


Użytkownik WoWi edytował ten post 19:24, 17.02.2017

  • 0

#40 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:42, 17.02.2017

Eibach Pro -Street-S

  • 1 Regulacja obniżenia auta w zakresie 20 do 70mm (w zależności od modelu auta)
  • Zawieszenie gwintowane wykonane ze stali nierdzewnej
  • 3,Delikatne usztywnienie podczas normalnej jazdy i odpowiednio sztywne w zakresie granicznym
  • 4 Zastosowane wyczynowych sprężyn z programu ERS
  • 5 Zakres regulacji zbadany przez TÜV, kompletna dokumentacja gwarantująca łatwą eksploatację

Punkcik 3


  • 0

#41 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:03, 17.02.2017

 

Eibach Pro -Street-S

  • 1 Regulacja obniżenia auta w zakresie 20 do 70mm (w zależności od modelu auta)
  • Zawieszenie gwintowane wykonane ze stali nierdzewnej
  • 3,Delikatne usztywnienie podczas normalnej jazdy i odpowiednio sztywne w zakresie granicznym
  • 4 Zastosowane wyczynowych sprężyn z programu ERS
  • 5 Zakres regulacji zbadany przez TÜV, kompletna dokumentacja gwarantująca łatwą eksploatację

Punkcik 3

 

 

Sorry ale napisać można wszystko - lepiej porozmawiaj z ludźmi którzy jeżdżą na gwincie i Cię uświadomią, że to już nie to samo co seryjne zawieszenie...


  • 0

#42 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:46, 18.02.2017

Szukam gwintu który da wygląd i nie zabierze komfortu czy ISC jest w stanie sprostać moim oczekiwaniom,,,,

:diabelfaja:

Tak jak koledzy piszą . Zapomnij o komforcie :)

Jezdżę na ISC Street prawie 2 lata i o komforcie można pomarzyć . Nawet jak dasz na najbardziej miękką opcję to też cudów niema :) No chyba że masz super płaskie drogi po których się poruszasz na codzień to jakoś ujdzie.Komfort 

w porównaniu z  serią to jakieś 5/10 no chyba że lubisz jak trzęsie . 

W każdym razie pojęcie komfortu to indywidualna sprawa każdego z nas.

 

Najlepiej było by gdybyś sobie pojezdził z kimś kto ma gwint i ocenił to sam bo kupować w ciemno i poźniej pluć sobie w kaszę to trochę lipa :)


Użytkownik Ewenement7 edytował ten post 09:49, 18.02.2017

  • 0

#43 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:02, 18.02.2017

Ewenement masz racje zawias nigdy nie będzie jak oem ale alternatywą są amory o różnym stopniu utwardzania,każdy wybiera to co lubi,firmy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientom produkując alternatywe na ulice np,,,,Eibach Pro-Street-S, tą firme mam sprawdzoną,w poprzednim samochodzie miałem ich gwint czerwony standard latałem na nim 5 lat średniotwarde.

Ty masz ISC fajnie byłoby gdzieś się spotkać i porównać,zapraszam do Krk... 


  • 0

#44 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:00, 19.02.2017

Ewenement masz racje zawias nigdy nie będzie jak oem ale alternatywą są amory o różnym stopniu utwardzania,każdy wybiera to co lubi,firmy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientom produkując alternatywe na ulice np,,,,Eibach Pro-Street-S, tą firme mam sprawdzoną,w poprzednim samochodzie miałem ich gwint czerwony standard latałem na nim 5 lat średniotwarde.

Ty masz ISC fajnie byłoby gdzieś się spotkać i porównać,zapraszam do Krk... 

Dzięki :)

Kto wie ? kto wie? Może będę w Krk w przyszłym miesiącu to sie bedziemy kontaktować :)


  • 0

#45 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:27, 19.02.2017

No to czekam na wiadomość priv :tuptup:


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, eibach, sprężyny, obniżanie, zawieszenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq