Wniosek pewnie taki że albo trzeba wymieniać na oryginalne ($$$$) albo jeśli zamienniki to wszystkie cztery na raz.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sprężyny ACCORD VIII
#31
Napisano 10:34, 15.02.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#32
Napisano 18:26, 15.02.2017
Wniosek pewnie taki że albo trzeba wymieniać na oryginalne ($$$$) albo jeśli zamienniki to wszystkie cztery na raz.
Eibachy to sprężyny obniżające. Po prostu coś z nimi jest nie tak bo już kilka osób pisało że mają na nich tył niżej niż przód (sam tak miałem).
Sprężyny obniżające innego producenta (MTS) obniżają przód o 30mm a tył o 25mm, w Eibachu jest 30/30 i może tu jest problem.
Ja chcę wstawić normalne sprężyny, bez obniżania.
Użytkownik Martinez edytował ten post 18:27, 15.02.2017
Mój Accord VIII - Czarna Perła - Kliknij tutaj
#33
Napisano 22:39, 15.02.2017
Seria type s siedzi w garażu,za niedługo eibach też poleci ostatecznie myśle niekombinować i rozglądać się za gwintem z regulacją twardości,np h&r
#34
Napisano 17:54, 16.02.2017
Seria type s siedzi w garażu,za niedługo eibach też poleci ostatecznie myśle niekombinować i rozglądać się za gwintem z regulacją twardości,np h&r
Z regulacją trwardości może być też ISC .
#35
Napisano 15:40, 17.02.2017
Takie coś,ISC nieznalazłem z regulacją twardości.
https://hrsprings.pl...1-pi-3431.html
https://hrsprings.pl...nda-29022-1.jpg
#36
Napisano 16:03, 17.02.2017
ISC:
...trzydziestodwustopniową proporcjonalną regulację twardości w obu kierunkach ugięcia i odbicia, regulację wysokości i napięcia sprężyny zawieszenia. Wybrane modele posiadają także regulację kąta nachylenia kół przednich. Regulacja ta, w modelach z większym otworem na śrubę mocującą, odbywa się za pośrednictwem wspornika dolnego.
Użytkownik WoWi edytował ten post 16:04, 17.02.2017
#37
Napisano 17:27, 17.02.2017
Kliknij na zakładkę ''Techniczne''.
Użytkownik Ewenement7 edytował ten post 17:28, 17.02.2017
#38
Napisano 19:22, 17.02.2017
Szukam gwintu który da wygląd i nie zabierze komfortu czy ISC jest w stanie sprostać moim oczekiwaniom,,,,
#39
Napisano 19:24, 17.02.2017
Szukam gwintu który da wygląd i nie zabierze komfortu czy ISC jest w stanie sprostać moim oczekiwaniom,,,,
Komfort na gwincie? Według mnie ZAPOMNIJ Albo jedno albo drugie...
Użytkownik WoWi edytował ten post 19:24, 17.02.2017
#40
Napisano 19:42, 17.02.2017
Eibach Pro -Street-S
- 1 Regulacja obniżenia auta w zakresie 20 do 70mm (w zależności od modelu auta)
- 2 Zawieszenie gwintowane wykonane ze stali nierdzewnej
- 3,Delikatne usztywnienie podczas normalnej jazdy i odpowiednio sztywne w zakresie granicznym
- 4 Zastosowane wyczynowych sprężyn z programu ERS
- 5 Zakres regulacji zbadany przez TÜV, kompletna dokumentacja gwarantująca łatwą eksploatację
Punkcik 3
#41
Napisano 20:03, 17.02.2017
Eibach Pro -Street-S
- 1 Regulacja obniżenia auta w zakresie 20 do 70mm (w zależności od modelu auta)
- 2 Zawieszenie gwintowane wykonane ze stali nierdzewnej
- 3,Delikatne usztywnienie podczas normalnej jazdy i odpowiednio sztywne w zakresie granicznym
- 4 Zastosowane wyczynowych sprężyn z programu ERS
- 5 Zakres regulacji zbadany przez TÜV, kompletna dokumentacja gwarantująca łatwą eksploatację
Punkcik 3
Sorry ale napisać można wszystko - lepiej porozmawiaj z ludźmi którzy jeżdżą na gwincie i Cię uświadomią, że to już nie to samo co seryjne zawieszenie...
#42
Napisano 09:46, 18.02.2017
Szukam gwintu który da wygląd i nie zabierze komfortu czy ISC jest w stanie sprostać moim oczekiwaniom,,,,
Tak jak koledzy piszą . Zapomnij o komforcie
Jezdżę na ISC Street prawie 2 lata i o komforcie można pomarzyć . Nawet jak dasz na najbardziej miękką opcję to też cudów niema No chyba że masz super płaskie drogi po których się poruszasz na codzień to jakoś ujdzie.Komfort
w porównaniu z serią to jakieś 5/10 no chyba że lubisz jak trzęsie .
W każdym razie pojęcie komfortu to indywidualna sprawa każdego z nas.
Najlepiej było by gdybyś sobie pojezdził z kimś kto ma gwint i ocenił to sam bo kupować w ciemno i poźniej pluć sobie w kaszę to trochę lipa
Użytkownik Ewenement7 edytował ten post 09:49, 18.02.2017
#43
Napisano 11:02, 18.02.2017
Ewenement masz racje zawias nigdy nie będzie jak oem ale alternatywą są amory o różnym stopniu utwardzania,każdy wybiera to co lubi,firmy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientom produkując alternatywe na ulice np,,,,Eibach Pro-Street-S, tą firme mam sprawdzoną,w poprzednim samochodzie miałem ich gwint czerwony standard latałem na nim 5 lat średniotwarde.
Ty masz ISC fajnie byłoby gdzieś się spotkać i porównać,zapraszam do Krk...
#44
Napisano 12:00, 19.02.2017
Ewenement masz racje zawias nigdy nie będzie jak oem ale alternatywą są amory o różnym stopniu utwardzania,każdy wybiera to co lubi,firmy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientom produkując alternatywe na ulice np,,,,Eibach Pro-Street-S, tą firme mam sprawdzoną,w poprzednim samochodzie miałem ich gwint czerwony standard latałem na nim 5 lat średniotwarde.
Ty masz ISC fajnie byłoby gdzieś się spotkać i porównać,zapraszam do Krk...
Dzięki
Kto wie ? kto wie? Może będę w Krk w przyszłym miesiącu to sie bedziemy kontaktować
#45
Napisano 14:27, 19.02.2017
No to czekam na wiadomość priv
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, eibach, sprężyny, obniżanie, zawieszenie
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych