Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Sprężyny ACCORD VIII

VIII eibach sprężyny obniżanie zawieszenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:44, 26.02.2015

Witam.

Temat jakich wiele jest podobnych lecz nie doszukałem się tego o co mi chodzi .

 

Mianowicie , chcę zmienić sprężyny z serii na obniżające auto -40 i -35 .

 

Co polecacie do Accorda VIII (gwint nie wchodzi w grę).


  • 0

#2 Michuu

Michuu
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:3city
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:197
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:37, 26.02.2015

Chcesz obniżać auto na samych sprężynach ?


  • 0

#3 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:48, 26.02.2015

Raczej tak . Słyszałem że tak robią .


  • 0

#4 Michuu

Michuu
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:3city
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:197
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:03, 26.02.2015

Raczej tak . Słyszałem że tak robią .

 

Robią to prawda. Ale gra nie warta świeczki. Amortyzatory nie są przystosowane do pracy przy niższych sprężynach.

Efektem tego będziesz miał dobijanie tłoczyska amortyzatora do końca przenoszenie tego na budę a w późniejszym czasie uszkodzenie ich.

Poza tym fabryczny amortyzator nie ma takiej siły tłumienia do sprężyny progresywnej.

Masz auto za nie małe pieniądze to kup porządny zestaw zawieszenia.


  • 0

#5 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:33, 26.02.2015

Hmmm.. Całkiem logicznie piszesz . A możesz coś polecić ? Jakiś fajny zestaw za rozsądną cenę ?


  • 0

#6 Michuu

Michuu
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:3city
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:197
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:43, 26.02.2015

Hmmm.. Całkiem logicznie piszesz . A możesz coś polecić ? Jakiś fajny zestaw za rozsądną cenę ?

 

Nie wiem jaki masz budżet... Ale trzeba liczyć na około 2500 - 3200

 

Poza tym nie wiem jakie masz oczekiwania od zawieszenia !

 

Na rynku masz wiele zawieszeń, wybór jest ogromy. Osobiście wybrał bym KONI masz regulacje twardości. Chcesz poszaleć robisz sobie twardo

jak rozkręcisz robi się w miarę miękko i komfortowo. Cena może nie najtańsza ale wiesz za jakość się płaci.

lepiej odczekać miesiąc dwa i kupić coś co będzie porządne zresztą wydając taka kasę to masz mieć 100% zadowolenia :)

 

ja niestety nie mogę sobie pozwolić na glebę ponieważ pourywał bym wszystko jeżdżąc na ryby :)

Ale osobiście taki właśnie założył bym do auta.


  • 0

#7 moss

moss
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex
  • KM:201)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:42, 26.02.2015

Cześć, trochę szukałem gwintów do VIII, oto co znalazłem:
ST X (stpolska.pl) 3238pln (na ebay wychodzi ok. 3000pln z przesyłką z niemiec)

TEIN Street Flex ( jest na allegro ) 4051pln tein to japońska firma  :1miejsce:

TEIN Street Basic nie jest oferowany w europie, azji / jest w stanach ale do acury tsx (bliźniak accorda) wychodzi 732 USD z przesyłką do PL (~2700PLN)

Ja zdecydowałem się najpierw zmienić same sprężyny, wybrałem MTS Technik -30/-25 (czekam na przesyłkę).
Jak będzie słabo, to nie pozostaje nic innego jak zainwestować w zawieszenie gwintowane.
Pozdrawiam :)


  • 0

#8 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 26.02.2015

Michuu 

 

 

Poza tym nie wiem jakie masz oczekiwania od zawieszenia !

 

Raczej wolałbym komfortowe zawieszenie gdyż szaleństwa dawno mnie się znudziły ale też takie żeby nie bujało jak stara wersalka :)

Ma sie trzymać drogi i być w miare komfortowe . Pół na pół :) 

 

Myślałem że może coś się da skręcić z tego co jest u nas popularne . 

Widziałem sprężyny obniżające Eibach za 600-800 zł .Może bym właśnie zakupił te Eibachy i do tego jakieś amortyzatory .


  • 0

#9 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:02, 02.03.2015

a teraz z doswiadczenia, przepraszam ale piszesz troche kupe, przepraszam,
przejechales sie na gwincie w VIII genie ? obawiam sie ze nie, ja mam obnizonego 30/25 na sprezynach, bardziej nizszych nie znalazlem, z przodu oponka ma jakies 5 mm do nadkola, (2.2 idtec
idtec) kolega Bombel87 (uk) ostatnio pochwalil sie swoja dama na spocie jaki organizowalismy i on zgwintowal swoja, z ciekawosci chcialem sie z nim przejechac i przekonac sie co to robi, i teraz z pelna odpowiedzialnoscia gwint robi mega robote, po pierwsze jak ktos wyzej napisal nie dobija ci amora,druga sprawa to auto jedzie jak po szynach, pokonywanie zakretow czysta przyjemnosc, NIE jedziesz jak na taborecie jak to ma m iejsce w civicach itp, wydaje mi sie ze tutaj juz chodzi o ciezar auta i jest wszystko cacy, oczywiscie zakres pracy zawiasu jest ograniczony, ale tragedii nie ma, jak chcesz kupic sprezyny i dobre amory to jak dla mnie nie ma sensu bo po podobnych pieniadzach masz gwint, Bombel87 kupil za jakies £550 ISC? z zamowienia grupowego, jak dla mnie bomba, chcesz sie dowiedziec wiecej pisz bezposrednio do niego i mam nadzieje ze cie pokieruje, bo z tego co wiem micha mu sie ciesz ze ma gwint i nie placze ze jest tragedia z komfortem

Użytkownik Lorf edytował ten post 11:09, 02.03.2015

  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#10 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 02.03.2015

Dzięki wszystkim za podpowiedzi . W najbliższych miesiącach będę coś kombinował to dam znać jak wyszło :)


  • 0

#11 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 02.03.2015

dzisiaj wlasnie przyszedl gwint do mnie, wczesniej mialem obnizony wlasnie na sprezynach, bede sprzedawal sprezyny, jak chcesz to mozesz je przygarnac za 400zl za tyle bede wystawial dzisiaj na forum razem ze zdjeciami wiec zobaczysz jak usiadlo, wrazenia z jazdy lepsze niz na serri tzn nie wychyla tak jak w serii ale tez nie jest takie trzymanie jak na gwincie, sprezyny uzywane ok 3miesiecy, kupione jako NOWE ale reszte w dziale sprzedam :) pozdrowka


  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#12 wali11

wali11
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 04.03.2015

Witajcie, do mnie tez dzisiaj przyszedl gwint ISC, a wczesniej jeździłem na samym sprężynach, ogolnie bylo lepiej niz na serii, no i oczywiście auto od razu inaczej sie prezentuje, ale tak jak juz wyzej bylo pisane, dlugo na tym sie jie da jezdzic, jak ktos chce zeby auto i dibrze jezdzilo i dobrze wygladalo predzej czy później zainwestuje w gwint. Mam nadzieje, ze i ja bede zadowolony ze zmian, tymczasem koszt samych sprężyn nie jest kosmiczny wiec jak ktos nigdy wczesnien na czyms takim nie jezdzil to moze spróbować, w ostatecznosci zamowi gwint. Pozdro

Użytkownik wali11 edytował ten post 20:47, 04.03.2015

  • 0

#13 chaves

chaves
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:modified.pl
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Coupe
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 12.03.2015

jeśli chodzi o gwint to ISC jest chyba najlepszym rozwiązaniem w tej cenie. jeszcze nie słyszałem, aby ktoś był z niego niezadowolony.


  • 0

#14 Deny

Deny
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:JHMCM28803C200539
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:08, 20.03.2015

Ja mam male pytanko, czy sprezyny z Accorda senada VII gena beda pasowac do Accorda Kombi VII gena, z przednimi napewno nie bedzie problemu ale mam watpliwosci z tylem gdyz w kombiaku oddzielnie jest amorek a oddzielnie sprezyna. 


Użytkownik Deny edytował ten post 00:20, 20.03.2015

  • 0

#15 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:32, 23.03.2015

tyl nie pasi, inne zawieszenie


  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, eibach, sprężyny, obniżanie, zawieszenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq