Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zbyt szybkie przełączanie się na gaz.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:49, 28.02.2015

W sterowniki musi być wybrany taki jak w rzeczywistości jest zainstalowany
  • 0

#17 chlebe

chlebe
  • Forumowicz
  • 181 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:28, 28.02.2015

Nie wiem jakiego zenita masz, ale u mnie wygląda to tak

 

96a3d57d96ec1c2d.jpg

 

Wg. instrukcji najczęściej występuje ten 4.7 Kohm. U mnie jak się przestawił na 10 Kohm to właśnie za szybko się przełączało. Niby gazownik nic tam nie grzebał, ale co chwilę musiał poprawiać kabel bo mu się rozłączało i wtedy u mnie się chyba przestawiło.

 

Edit:

Tylko nie patrz na inne ustawienia, bo to są wartości domyślne po odpaleniu programu bez łączenia się z centralką. Po prostu chciałem pokazać gdzie są ustawienia czujnika.


Użytkownik chlebe edytował ten post 21:30, 28.02.2015

  • 0

#18 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:56, 02.03.2015

Nie wiem i ja jaki to jest zenit . Samochód był kupiony z tym gazem . Ech mój problem polega też na tym , że w mojej okolicy jest tylko jeden gazownik co ma oprogramowanie . Powiem mu o tym wszystkim .


  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#19 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:04, 02.03.2015

Do zenita oprogramowanie znajdziesz bez problemu na necie.
  • 0

#20 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:11, 04.03.2015

Nie wiem i ja jaki to jest zenit . Samochód był kupiony z tym gazem . Ech mój problem polega też na tym , że w mojej okolicy jest tylko jeden gazownik co ma oprogramowanie . Powiem mu o tym wszystkim .

 Zenit JZ-2005 firmy http://www.agcentrum...logowanie&d=120 u: agc h: agc


  • 0

#21 Damianos1200

Damianos1200
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:47, 04.03.2015

w jednym samochodzie miałem to samo i też został przestawiony czujnik w oprogramowaniu i tez się szybko zmieniał w znajomego aucie, ktoś po wymianie źle zaznaczył czujnik i była ustawiona temperatura 40 stopni a faktycznie zmieniał się przy 80 :) wkońcu kupiłem kable od viaken'a i jak coś mi trzeba to sam przestawiam i przynajmniej mam pewność :)


  • 0

#22 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:46, 06.03.2015

Dzięki pany pojadę do niego w niedługim czasie powiem co i jak , może coś to da . Ja tego nie ogarniam nawet gdybym miał oprogramowanie .


  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq