XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#17
Napisano 21:28, 28.02.2015
Nie wiem jakiego zenita masz, ale u mnie wygląda to tak
Wg. instrukcji najczęściej występuje ten 4.7 Kohm. U mnie jak się przestawił na 10 Kohm to właśnie za szybko się przełączało. Niby gazownik nic tam nie grzebał, ale co chwilę musiał poprawiać kabel bo mu się rozłączało i wtedy u mnie się chyba przestawiło.
Edit:
Tylko nie patrz na inne ustawienia, bo to są wartości domyślne po odpaleniu programu bez łączenia się z centralką. Po prostu chciałem pokazać gdzie są ustawienia czujnika.
Użytkownik chlebe edytował ten post 21:30, 28.02.2015
#18
Napisano 19:56, 02.03.2015
Nie wiem i ja jaki to jest zenit . Samochód był kupiony z tym gazem . Ech mój problem polega też na tym , że w mojej okolicy jest tylko jeden gazownik co ma oprogramowanie . Powiem mu o tym wszystkim .
#19
Napisano 20:04, 02.03.2015
#20
Napisano 07:11, 04.03.2015
Nie wiem i ja jaki to jest zenit . Samochód był kupiony z tym gazem . Ech mój problem polega też na tym , że w mojej okolicy jest tylko jeden gazownik co ma oprogramowanie . Powiem mu o tym wszystkim .
Zenit JZ-2005 firmy http://www.agcentrum...logowanie&d=120 u: agc h: agc
#21
Napisano 22:47, 04.03.2015
w jednym samochodzie miałem to samo i też został przestawiony czujnik w oprogramowaniu i tez się szybko zmieniał w znajomego aucie, ktoś po wymianie źle zaznaczył czujnik i była ustawiona temperatura 40 stopni a faktycznie zmieniał się przy 80 wkońcu kupiłem kable od viaken'a i jak coś mi trzeba to sam przestawiam i przynajmniej mam pewność
#22
Napisano 19:46, 06.03.2015
Dzięki pany pojadę do niego w niedługim czasie powiem co i jak , może coś to da . Ja tego nie ogarniam nawet gdybym miał oprogramowanie .
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych