XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check engine przy prawie nowej instalacji gazowej.
#1
Napisano 12:13, 19.11.2009
posiadam Acco 2.4 DOHC i-Vtec SULEV z 2004 roku w automacie ver. amerykańska model LX. Instalację założyłem w połowie kwietnia 2009. Od tego czasu dość często pojawia mi się CHECK. czasem zniknie, trochę pojeżdzę i znów się pojawia. I tak w kółko.
Instalacja składa się z :
reduktora : DAMEX Scorpion
zawór gaz. : Valtek
zbiornik : Irene
wielozawór: Tomasetto
obudowa zaworu : --//--
przełącznik : King
elek. jednostka ster (ECU): king
wtryskiwacz: Valtek.
i to wszystko na przewodach elastycznych FAGUMIT.
Za bardzo nie zauważyłem zależności czemu się czasem pojawia ta dioda.
zazwyczaj odpalam samochód 3 - 5 razy dziennie. lecz czasem częściej jak jest więcej spraw do załątwiania, wtedy potrafi zgasnąć, jak się więcej razy go odpala, ale potrafi też pod koniec się zaświecić ponownie.
Cóż to może być??
#3
Napisano 12:23, 19.11.2009
#4
Napisano 15:30, 19.11.2009
Napisz gdzie dokładnie zakładałeś instalację to moderatorzy dpiszą zakład do zakładów odradzanych. Takich gazowników powinni zagazować
#5
Napisano 16:39, 19.11.2009
To jest wróg nr 1 dla Hondy.wtryskiwacz: Valtek.
To jakiś egzotyczny wynalazek.elek. jednostka ster (ECU): king
Najważniejsze to wymień wtryskiwacze, bo check nie zgaśnie.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#6
Napisano 17:28, 19.11.2009
#7
Napisano 18:03, 19.11.2009
myślicie że coś mu za friko powymienia jak dziadostwo pozakładał
tekst miesiąca, szczery i z humorem
.... aż się popłakałem
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#8
Napisano 18:22, 19.11.2009
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 18:31, 19.11.2009
Dobre Nawet nie wiedziałem,że on stamtąd.ale za to macie Kononowicza
A tak szczerze, wgryź się w temat instalacji na forum. Jest tam naprawdę dużo, a i ludzie chętni do pomocy. I ponaprawiaj co sknocone i ciesz się tania jazdą.
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#10
Napisano 18:48, 19.11.2009
Do zobaczenia na trasie.
#11
Napisano 18:54, 19.11.2009
Białystok ma. U mnie co najwyżej łosie i bobry. Poza tym mieszkam na terenie byłego woj. Suwalskiego i do dawnej granicy (na Biebrzy) z woj. Białostockim mam 1km.
Nie byłem w tych stronach. Muszę je odwiedzić, bo jak czytam jest tam ciekawie.
Pozdro
#12
Napisano 22:26, 19.11.2009
To jest wróg nr 1 dla Hondy.wtryskiwacz: Valtek.
Siwy -dlaczego tak sądzisz?
#13
Napisano 22:33, 19.11.2009
Napisz gdzie dokładnie zakładałeś instalację to moderatorzy dpiszą zakład do zakładów odradzanych. Takich gazowników powinni zagazować " Łobuz nie chodziło o oszczędność, bo raczej dla mojej niuni nie szczędzę grosza, ale poprostu przez kilka osób ten serwis został mi polecony... w tym cały problem, myślałem, że będzie dobrze... poprubuję coś z tym... na dzień dzisiejszy wymiana tego, co najważniejsze i co najbardziej może zniszczyć mi samochód jaki może nieść koszt za sobą??? może ktoś podpowie co i gdzie? bo ja w LPG jestem zielony i sam raczej rąk wkładać nie chcę... wolę by ktoś bardzo dobry w te klocki się tym zajął... jest ktoś na spocikach, kto ewentualnie może spojrzeć na wykonanie i tym podobne?? :)
#14
Napisano 22:35, 19.11.2009
Może do Twojej Hondy wsadzimy układ paliwowy od stu konnego silnika? Też będzie jeździło.
Do zobaczenia na trasie.
#15
Napisano 08:04, 20.11.2009
Uzupełnię jeszcze tym, że moja wypowiedź nie jest oparta na teorii ale na tym, że sam miałem zamontowane czerwone Valteki. Długo "walczyłem" z tą instalacją aż w końcu doprowadziłem ją do stanu używalności. m.in. miałem regularnie zapalający się check, który zniknął po wymianie wtryskiwaczy. To, że ktoś ma zamontowane Valteki w Hondzie i jest ok to nie znaczy, że są dobre bo Valteki działają ale do pewnego czasu.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych