Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Check engine przy prawie nowej instalacji gazowej.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:43, 20.11.2009

Nie wiem gdzie zakładałeś ten gaz (raczej nie chce wiedzieć)nikt tutaj nie chce cię straszyć bo nie od tego jesteśmy-jesteśmy by sobie pomagać i dobre rady Kolegów z tego forum uszczęśliwiły niejedną twarz.Dopiero zacząłeś przygodę w swojej Hani z tymi podzespołami i nie ma tragedii,ale jeżeli nie zmienisz instalację na jedną z polecanych na tym forum to z autem będziesz miał problemy,a jak będziesz kładł się spać przed oczami Twoimi ukazywała się będzie pomarańczowa kontrolka checka.Hania wymaga dobrej,szybkiej,precyzyjnej i nader poprawnie założonej instalacji.Domniemam,że masz instalację na gwarancji i dasz radę ją zdemontować.Nie daj się zrobić na tekst "Panie przyjedź podepniemy do kompa,zmienimy parametry,podregulujemy i będzie chodzić :ok a po tygodniu zacznie się od początku i będziesz miał taką minę :szczena: :sl .Decyzja należy do Ciebie.
  • 0

#17 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:03, 20.11.2009

Valtek obsługuje realnie 30KM z cylindra. Poza tym minimalny czas otwarcia-zamknięcia jest powyżej 2.5ms (tyle wynosi czas wtrysku na wolnych obrotach).
Może do Twojej Hondy wsadzimy układ paliwowy od stu konnego silnika? Też będzie jeździło.

dobre porównanie :) szkoda tylko, że akurat na moim przypadku, heh... no cóz... będziemy działać...

... sam miałem zamontowane czerwone Valteki. Długo "walczyłem" z tą instalacją aż w końcu doprowadziłem ją do stanu używalności. m.in. miałem regularnie zapalający się check, który zniknął po wymianie wtryskiwaczy....

u mnie są one niebieskie, jeśli o tym samym mówimy, ale pewnie to i tak nic nie zmieni??
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#18 boryskonin

boryskonin
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Konin
  • Paliwo:PB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:33, 20.11.2009

może mnie zninawidzicie ale...
...będe troche bronił Valtec'ów.
Po pierwsze: 30KM z cylindra hmmm o których Valtec'ach piszesz? czerwone? zółte? nowy typ34??
Powiem tak: moim poprzednim samochodembył EscortRS (150KM) z instalacją Stag300+żółte Valtki+KME Silver -całośc przejeżdżała średnio rocznie 20-25tys km i był robiony pomiar na hamowni (różnica między Pb a LPG to 1KM, zero problemów w jeździe, głowica do końca w stanie idealnym).
W tej chwili gazwonik zamontował mi Stag300 Premium który przez producenta jest zalecany z Valtec'ami nowej konstrukcji (typ34) i zero problemów, ani razu Check'a. Na całość dostaje się homologacje Euro5 więc raczej złe nie mogą być. Co najważniejsze mapa banzyny i gazu pokrywa się od niskich obrotów do samego odcięcia więc się wyrabiają.
Druga sprawa producent wtrysków Magic deklaruje ich żywotność rzędu 200tys km ale z tego co rozmawiałem z gazownikiem często przy 50tys idą na regeneracje... a takie przebiegi wytrzymywały stare Valteki...
Nie mówie że Valteki są idealne ale wszystko ma swoje zalety i wady -tak jak polecany tutaj reduktor Skorpion.... niby polecany ale wady też swoje ma (i u mnie musiał wylecieć)
  • 0

#19 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:31, 21.11.2009

A może ktoś wie, gdzie w Białym jest jakaś hamownia, gdzie możnaby było sprawdzić chociaż różnicę mocy... I jakieś dobre warsztaty, gdzie ktoś mógłby jeszcze ewentualnie zerknać na tę całą nieszczęsną instalację fachowym okiem??? Ewentualnie gdzieś w okolicy może??? nawet okolice łomży, lyb grajewa, ełku... często jeżdzę na mazury i tamtędy w sumie mi po drodze, więc też mogą być tamte strony...
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#20 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:45, 21.11.2009

Sama hamownia to może tu:
http://www.motone.pl...php?topic=353.0
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#21 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:52, 21.11.2009

Lepiej poszukać dobrego gazownika bo szkoda auta.
  • 0

#22 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:56, 23.11.2009

UnSeenMan, zmien tą elektronike na Staga 300 plus lub Staga 4 i wtryski najmniej magic jeta a najlepiej Matrix HD 544.... ja mialem valdemary w 1,8 gdzie jest 136 KM i to nie jeździło.... Masy w FAQ podane co Hania akceptuje i jedzie jak trzeba.... twoja wola ale ja bym pojechał do jednego z zakładów klik --->>>> POLECANYCH ale zrobisz jak chcesz..... ja zrobiłem sobie jak należy i co mogę powiedzieć Hania jeździ a nie toczy się
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq