Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wymiana skrzyni automatycznej MDJA

VI MDJA

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cezz

Cezz
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:IES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:42, 16.02.2015

Accord VI przedlift, 2.0 z 2000r.

Jestem właśnie po diagnozie w ASO, pojechałem bo bardzo nie podobała mi się praca automatu, pomiędzy 1 a 2 strzelały obroty, potem wyczuwalne stuknięcie i szarpnięcie, na pozostałych przełożeniach już bez stuków ale ślizganie sprzęgła nadal wyczuwalne.

Po jeździe testowej potwierdzenie, sprzęgło już raczej jest do niczego a skrzynia "szukać innej bo naprawa tej ok 7 tys".

 

I teraz pytanie, jaka jest uczciwa cena za skrzynię z gwarancją rozruchową ?

Podobno rozebranie skrzyni i dostanie się do filtra może pomóc, robił to ktoś ?

Czy mogę na razie wymienić samo sprzęgło, bo to chyba ono jest głównym winowajcą ?

 

Jest może gdzieś service manual w pdf do tego accorda, niestety nie mam w komputerze napędu CD.

 

Z góry dziękuję.


  • 0

#2 Cezz

Cezz
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:IES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:42, 02.03.2015

No i skrzynia wymieniona, wraz z wymianą osłony przegubu wymiana 660 zł, skrzynia 850 zł.

 

Wszystko by było fajnie, ale nowa skrzynia która miał być super hiper chyba ma problem ze wstecznym....

 

Czy ktoś wie co to właściwie jest adaptacja skrzyni i czy w VI jest wykonywana ?

 

Edit..

Właśnie poczytałem o adaptacji w innych skrzyniach i tak:

 

"Skrzynia AW55-50 wymaga adaptacji - często wielu przejechanych km by dopasować odpowiednio ciśnienia zmiany biegów. Volvo przeprowadza adaptację komputerowo. Często do końca nie wykonana adaptacja objawiać się będzie:

  • wzrost obrotów w trakcie zmiany biegów z reguły z 2 na 3 dające uczucie, jakby samochód się ślizgał
  • mocna redukcja z uderzeniem gdy pedał gazu nie jesr wciśnięty
  • uderzenia w trakcie zmiany z Parkingu na wsteczny, bądź neutral
  • po zatrzymaniu na światłach i wciśnięciu hamulca po około 2 s głuchy odgłos ze skrzyni"

No i zaraz dostanę wylewu, bo możliwe że właśnie wydałem ok 2000 zł na wymianę dobrej skrzyni, tylko dlatego że nikt nie potrafi wykonać adaptacji i wyregulować elektrozaworów.


Użytkownik Cezz edytował ten post 20:40, 02.03.2015

  • 0

#3 Frehley

Frehley
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:45, 25.11.2016

Witam u mnie po wymianie skrzyni i pozycjometru jest taki objaw na desce wyświetla mi się tylko R i N po wrzucenie D nic się nie pojawia na desce dopiero jak delikatnie przesunęła dźwignię to wtedy jakby styki załapywały i D się świeci puszcze to znika. Sama skrzynia chodzi dobrze nie szarpie dobrze zmienia biegi. GDZIE może być problem ?
  • 0

#4 arhano1

arhano1
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Warszawa/Molde
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CE1
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:AERODECK / EG3/ED3/RA1/YH2.
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:11, 26.11.2016

 sprawdzic kostke przy drazku ew; przy skrzyni .


  • 0
Od zywych wymagam tylko tyle ,niech beda dobrzy wiedzac ze sa zli !
HONDA FOREVER





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, MDJA

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq