Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Leci benzyna przy pompie paliwa - uszczelka?

VI uszczelka pompa paliwa

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:40, 14.02.2015

Hej

 

Miałem kilka miesięcy temu wymienioną pompę (używka) i filtr paliwa, potem miałem kontuzję i długo nie jeździłem autem ale wiem że po zatankowaniu pojawiał się zapach benzyny w kabinie na kilka dni. Teraz codziennie jeżdżę i wjeżdżając do garażu podziemnego jest sporo pochyłych powierzchni. Pierwszego dnia po zatankowaniu, po pracy (ok 6h stania auta) pod autem kałuża benzyny i kapało dalej, doatakowo mocny smród w kabinie. Pojechałem do mechanika (innego), odkręciliśmy osłone pompy paliwa no i mokro tam. Mówi że uszczelka pompy prawdopodobnie i na pochyłych powierzchniach i pełnym baku leje się górą.

 

Pytam więc czy można gdzieś dostać taką uszczelkę (Wrocław)? Czy tylko ASO?

Ma ktoś nr części żeby było po czym szukać?

A może ma ktos do sprzedania taką ale w dobrym stanie?

 

Z racji kontuzji kolana nie mogę sobie pozwolić na jeżdzenie do poprzedniego mechanika (daleko i problem z powrotem) ani na jeżdzenie wielokrotne do mechaników i zostawiania auta na długo. Dlatego chciałbym to załatwić jak najsprawniej, nawet kosztem ceny.


  • 0

#2 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 13:56, 14.02.2015

Hi,
u hondy z dowodem rejestracyjnym jak zamówisz to pasuje na 100%.

Z tego co znalazłem to numer twojej gumowej uszczelki (BASE PACKING) jest: 17574-S1A-E01 albo 17574-S0X-A01
Kosztuje około 100zl.
Ale niech ktoś może potwierdzi numer.

 

uszczelka.jpg?lgfp=3000
 

Według mnie powinieneś także sprawdzić czy obydwa przewody paliwowe są dobrze podłączone. (QUICK CONNECT FITTINGS)
Z nich także może cieknąć benzyna.

 

przewody-paliwa.jpg?lgfp=3000


Użytkownik Kardynal edytował ten post 13:59, 14.02.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#3 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:26, 15.02.2015

Dzięki!

Dam znać czy to było to jak będzie po robocie.


Użytkownik Davka edytował ten post 11:27, 15.02.2015

  • 0

#4 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:09, 23.02.2015

Tylko oryginalny filtr paliwa (VIII gen 17048-TA0-000) ma w zestawie uszczelkę i nową nakrętkę widoczną na ww grafice. Manual przewiduje wymianę tych elementów przy wymianie filtra/pompy. Nie jest więc wykluczone, że to nie jest ściema lub/i przy wymianie źle założono ten gumowy kołnierz/uszczelkę. Dzisiaj udało mi się kupić na znanym portalu OEM za 160zeta z przesyłką (mam nadzieję, że wszystko będzie wg opisu i fotek z aukcji). W Haparts zawołali 270zł+przesyłką.

filtr.png

OEM.png


Użytkownik lajsta edytował ten post 21:13, 23.02.2015

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#5 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:29, 25.02.2015

Wygląda na to, że filtr jest oryginalny i kosztował z przesyłką 160zł, sprzedawca na allegro nazywa się sondylambdapl, dostawa w 2 dni pocztą polską d94cec69d826b718f8f9dfbfe87b34e0.jpg
53f5e777980cf63be38ca1499aebcc00.jpg

Palcyma po smartfonie
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#6 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:54, 14.03.2015

No i filtr wymieniony, żadnych niespodzianek, w zasadzie procedura podobna jak w VII gen z tym, że trzeba odkręcić jedną śrubę, która trzyma siedzisko. Filtr po 160 km strasznie zasyfiony. To co w wannie to wyleciało z niego przy demontażu pompy, a na pierwszej fotce widać jego zapyziałe wnętrze - w nowym widać tam żółty wkład filtra.
0f438f2575cf6fef90623ca32aa7f287.jpg
113773ca50b28475787f5dee148c0e6c.jpg

Wysłane z mojego NX507J

Użytkownik lajsta edytował ten post 14:11, 14.03.2015

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, uszczelka, pompa, paliwa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq