Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wolne obroty po czyszczeniu przepustnicy

VI wolne obroty przepustnica

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:09, 13.02.2015

Z tego co pamiętam ta pod przepustnicę jest podatna na rozerwanie.Ale nie rozerwałem. A co do reszty chyba na starych składałem.
  • 0

#17 Zaszczyk

Zaszczyk
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:12, 13.02.2015

Odpiąłem wczoraj wtyczką od IACV i wpiąłem jeszcze raz. Mam wrażenie, że jest lepiej, ale nie jeździłęm dzisiaj zbyt dużo, żeby silnik się zagrzał do 90C, zobaczymy w kolejnych dniach.

 

Przy czyszczeniu przepustnicy chciałem zdemontować IACV ale nie było jak, żadnych śrubek ani nic. Możliwe, że jest nierozbieralny?

 

Ja wymieniłem tylko tą papierową usczzelkę między przepustnicą, a kolektorem dolotowym.


  • 0

#18 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 18:49, 13.02.2015

@Zaszczyk, można odkręcić i rozebrać IACV. Koledzy sprytnie wyginają klucz, co by dojść do śrubek. Uderz np. do Kolegi Wolek, on to robi na co dzień, ja mam to przed sobą i też z chęcią zobaczę taki kluczyk na fotce :)


Użytkownik Czarnota edytował ten post 18:50, 13.02.2015

  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#19 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:56, 13.02.2015

A powiesz ile było obrotów po odpieciu tej wtyczki?
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#20 Zaszczyk

Zaszczyk
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:55, 15.02.2015

A powiesz ile było obrotów po odpieciu tej wtyczki?

Wtyczke odpiąłem wtedy na wyłączonym silniku, wpiąłem ją jeszcze raz i zauważyłem, że wcześniej chyba po prostu nie była podłączona do końca :D plastik był w plastiku, ale piny raczej się nei stykały. Po wpięciu jej na 100% obrotu cud, miód, malina - jak w aucie po wyjechaniu z salonu :D


  • 0

#21 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:41, 15.02.2015

@Zaszczyk, można odkręcić i rozebrać IACV. Koledzy sprytnie wyginają klucz, co by dojść do śrubek. Uderz np. do Kolegi Wolek, on to robi na co dzień, ja mam to przed sobą i też z chęcią zobaczę taki kluczyk na fotce :)

Czarnota jak miałem wyjętą przepustnicę z tego co pamiętam to grzechotką i płaską 10 to rozkręciłem. Nawet mięsem nie trzeba było rzucać.


  • 0

#22 Zaszczyk

Zaszczyk
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:50, 20.02.2015

Niestety, ale problem nie zniknął. Ciągle są takie same objawy. Zrobiłem tak: na biegu jałowym przy 1,5k obrotów odpiąłem wtyczkę tą co jest na przepustnicy od strony grodzi. Obroty spadły dość znacząco (nie widziałem, tylko słyszałem) ale po 2 sekundach wróciły do 1,5k. Wrzucam filmik z obrotomierzem po odpięciu tej wtyczki:

 

Da się jakoś zlikwidować tą usterkę bez wyciągania znowu całej przepustnicy? Ostatnio zeszło mi z tym pół dnia.


  • 0

#23 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 17:03, 20.02.2015

jaki kod błędu sygnalizuje auto?

odczytaj i skasuj go.


  • 0

#24 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 17:04, 20.02.2015

Zaszczyk, na filmiku nie widać aby obroty znacząco spadły poniżej 1,5 tys - mało - w żadnym momencie nie spadły ponizej 1,5 tys


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#25 Zaszczyk

Zaszczyk
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:45, 20.02.2015

jaki kod błędu sygnalizuje auto?

odczytaj i skasuj go.

Ok, spróbuje tego. Chociaż myslę że check się świeci bo w czasie pracy silnika odłączyłem tamtą wtyczkę.

 

Zaszczyk, na filmiku nie widać aby obroty znacząco spadły poniżej 1,5 tys - mało - w żadnym momencie nie spadły ponizej 1,5 tys

No właśnie w tym jest problem :D że po wrzuceniu luzu obroty nie spadają, tylko trzymają się 1,5k a czasem nawet 2,5k. Po przegazówce do 4k (na luzie) spadają do 750.


  • 0

#26 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:50, 20.02.2015

A Ty nie mylisz czasem IACV z TPS?
  • 0

#27 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:24, 20.02.2015

Zdejmij rurę dolotu i próbuj przytykać palcem kanaliki wewnątrz przepustnicy.Przy odpalonym silniku. Nie pamiętam jak one są dokładnie umiejscowione ale jeśli coś z zaworem jest nie tak to wartość obrotów powinna się zmienić. Sprawdź też czy przepustnica przymyka się do końca.
  • 0

#28 Zaszczyk

Zaszczyk
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:22, 22.02.2015

A Ty nie mylisz czasem IACV z TPS?

IACV to jest ten od strony kabiny pasażerskiej, a TPS od strony silnika tak? Czy odwrotnie?

 

Zdejmij rurę dolotu i próbuj przytykać palcem kanaliki wewnątrz przepustnicy.Przy odpalonym silniku. Nie pamiętam jak one są dokładnie umiejscowione ale jeśli coś z zaworem jest nie tak to wartość obrotów powinna się zmienić. Sprawdź też czy przepustnica przymyka się do końca.

Ok, spróbuję.


  • 0

#29 AccordArt

AccordArt
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:52, 04.02.2018

Witam,

Mam taki sam problem i chce zepytac czy udało się ta usterkę wyeliminować i jak ?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#30 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:02, 07.02.2018

Na początek zrób reset komputera. Zdejmujesz klemę albo wyciągasz któryś bezpiecznik (poszukaj który). Póżniej odpalasz auto i czekasz (na postoju) aż wentylatory włączą się 2 razy (poszukaj nauka wolnych obrotów)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, wolne obroty, przepustnica

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq