Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Po wymianie rozrzadu problem z odpale

VI rozrzad problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 11.02.2015

Rozrzad jest na stowe dobrze ustawiony. nie da sie go inaczej na znaki ustawic
Nie pamietam dokladnie jak dokrecalem cos tam znalazlem w necie i tak zrobilem ale bez klucza dyno... Jak mozesz to podrzuc jak to wlasciwie ma byc wykonane... Uwazacie ze ta sytuacja ma poczatek wlasnie w pokrywie zaworow??
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#17 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:56, 11.02.2015

Chcesz powiedzieć ze cala głowice robiłeś na oko? Jeśli tak to nie wróżę dobrze, bo w silniku akurat moment dokręcania potrafi mieć kolosalne znaczenie, a kolejność i moment dokręcania głowicy MUSI być zachowany inaczej możesz skrzywic głowice
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#18 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 11.02.2015

O co wam ku*wa chodzi?! Zadnej glowicy nie rozbieralem!! Walek rozrzadu stoi jak stal... Tylko rolki popychaczy byly wyjmowane i potem dokrecane bez klucza dynamometrycznego wedlug starych zasad... Byc moze jest jakas inna technika o ktorej nie wiem
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#19 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:18, 11.02.2015

Aaa, ok, źle przeczytałem...
To moim zdaniem na początek sprawdź jednak luz zaworowy żeby mieć pewność, bo ostatnio był podobny temat odnośnie V i tez regulacja pomogła... Druga sprawa to aparat, zdejmowales go? Jeśli tak to możliwe, że założyłes go odwrotnie (o 180 stopni) i w takim wypadku tez nie odpali... Ostatnia kwestia to podpięcie kabli do aparatu, bo to też mogło się pomylić
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#20 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:56, 11.02.2015

Aparatu nie da się założyć odwrotnie. Zawory do regulacji. Po niej zobaczysz co dalej.
  • 0

#21 zuczek222

zuczek222
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:@@@@
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:01, 11.02.2015

Dokręca się podobnie jak głowicę od środka na zewnątrz z odpowiednią siłą, ja dokręcam o 90* i zaczynam sekwencje od nowa. Napisz proszę czy naprawiałeś , czy  wymieniałeś, bo jak naprawiałeś to może są jakieś nierówności. trzeba zacząć od prawidłowego dokręcenia i regulacji zaworów.


Użytkownik zuczek222 edytował ten post 22:10, 11.02.2015

  • 0

#22 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:25, 11.02.2015

Aparatu nie da się założyć odwrotnie. Zawory do regulacji. Po niej zobaczysz co dalej.

 

 

da sie zalozyc, oj da i nawet dokrecisz :) 

 

uprzedze nastepna wypowiedz: ......tak pomimo tego ze jest odpowiednio wyprofilowane wejscie w walku i wypusty na aparacie...


  • 0

#23 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:58, 11.02.2015

Wiec tak nie sciagalem aparatu bo nie bylo po co. Akcja polegala na wyjeciu odlewubz aluminium nr1 i wymiany. Ale potrzebabylo do tego wyciagnac to 862550e7c73d584daed3fbba11c2005a.jpg tak czyli te waleczki z dzwigienkami i calymi pierdo*ami... Potem zlozenie spowrotem... I jesli dobrze mysle ze kasatory luzu vtec(jezeli sa to te zagiete blaszki ze Sprezynka) sa na stowe do wymiany bo sa pekniecia... Ale to swoja droga
Zuczek222 wlasnie tak dokrecalem na krzyz od srodka na conajmniej 3razy
Wiec w sobote lapie za szczelinomierz i zobaczymy co to da. Jakie sa przewidziane luzy przy przebiegu 200k km?

Użytkownik Guzikk edytował ten post 22:52, 11.02.2015

  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#24 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 23:02, 11.02.2015

Taki sam jak na nowym silniku, ssące 0.25 wydechowe 0.30... Jeśli ściągales te elementy to ustawienie luzu jest konieczne
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#25 Radek0684

Radek0684
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:WLKP.
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 23:03, 11.02.2015

Luz zaworowy [mm]
IN (wlotowe): 0.24 - 0.28
EX (wylotowe): 0.28 - 0.32


  • 0

#26 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:23, 12.02.2015

Ok dzieki. Postaram sie jak najszybciej zadziałać z tematem tylko te kasatory musze zamowic
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#27 zuczek222

zuczek222
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:@@@@
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:58, 12.02.2015

Kasowniki gdzieś czytałem, że tylko ASO koszt 60 zł 1 sztuka.


  • 0

#28 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 12.02.2015

Tez widziałem ale w aso nie wysylaja. Dostalem linka na jakas ruska strone ale szczeze mowiac jeszcze nie mialem czasu jej ogarnac
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#29 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 10:54, 12.02.2015

Spróbuj w haparts albo jarusnet, może będą mieli
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#30 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:02, 12.02.2015

da sie zalozyc, oj da i nawet dokrecisz :) 
 
uprzedze nastepna wypowiedz: ......tak pomimo tego ze jest odpowiednio wyprofilowane wejscie w walku i wypusty na aparacie...


Dudix, no widzisz. A mnie się nie udało mimo że próbowałem.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, rozrzad problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq