Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

opony - profil 45 czy 50

VII opona profil

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
118 odpowiedzi w tym temacie

#16 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:27, 09.02.2015

tak właśnie myślimy... wejdz w temat opony/felgi i tam jest dział w którym piszemy jakie kto ma zestawy, pomocna sprawa :D


  • 0

#17 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:38, 09.02.2015

Otóż to i taka mam właśnie założoną :)
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#18 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:17, 09.02.2015

1.jpg

odbiegając lekko od tematu bo nie znalazłem żadnego na temet felg HRS... podobno tajwańsko japonskie... byłem dzisiaj u dealera tego producenta i cenowo naprawde fajnie się to prezentuje. 18stki ok 500zł za szt. w zależności od modelu wiadomo ale ceny sie mocno nie wachaja... i tu zachodzi pytanie czy sie w to pakować... temat kupna felg przerabiam już 3 miesiąc i jest gorzej niz z zakupem auta:P na te felgi napewno tez pojdą opony 225/45 :D


Użytkownik Talar edytował ten post 19:19, 09.02.2015

  • 0

#19 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 20:21, 09.02.2015

Zaznaczam, że to są moje osobiste odczucia :)

Nie jestem entuzjastą 5 ramiennych felg (przyjmijmy, z racji niewielkiej odległości składowych ramienia) - za dużo powietrza między ramionami i trzeba mieć ładnie utrzymane zaciski.

Niewielka odległość składowych ramion będzie powodowała przyspieszone zbieranie się brudu w środku.

Końcówki ramion jakoś dziwnie się kończą - nie dotykają rantu felgi - tam też będzie się zbierał brud.

Końcówki ramion "wystają" praktycznie na równi z rantem - każda przycierka dotknie też te miejsce.

 

Ale z estetycznego spojrzenia jak najbardziej do przyjęcia


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#20 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:39, 09.02.2015

1.jpg

odbiegając lekko od tematu bo nie znalazłem żadnego na temet felg HRS... podobno tajwańsko japonskie... byłem dzisiaj u dealera tego producenta i cenowo naprawde fajnie się to prezentuje. 18stki ok 500zł za szt. w zależności od modelu wiadomo ale ceny sie mocno nie wachaja... i tu zachodzi pytanie czy sie w to pakować... temat kupna felg przerabiam już 3 miesiąc i jest gorzej niz z zakupem auta:P na te felgi napewno tez pojdą opony 225/45 :D

Ja tam wciągnąłem Stormy i mam spokój z szukianiem! Najfajniejsze byłyby takie jakie mam seryjne 17" Inferno ale w wersji 18".Szkoda że takich nie zrobili...:(


  • 0

#21 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:55, 09.02.2015

 

odbiegając lekko od tematu bo nie znalazłem żadnego na temet felg HRS... podobno tajwańsko japonskie... 

 

 

Hijoin Racing Series... Niby Tajwan z Japonii mają podciągnięte wzory i to wszystko. Nie wiem czy tez nie jest tak że są produkowane w chinach a firma z tajwanu je kupuje, wrzuca swoje kapsle i pakuje w swoje kartoniki ale to tylko domysły. 

Mają niby certyfikaty JWL... niby. I jak mają JWL to na co? Na produkt? Na technologię produkcji? Odlać sobie logo JWL i VIA to nie problem


  • 0

 


#22 Skrzetuski

Skrzetuski
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:47, 09.02.2015

@Gwiazdor, oponki do twego kombi muszą miec jak najwyzszy indeks predkości i nośności.

Oczywiscie z rantem ochronnym


  • 0

#23 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 06:11, 10.02.2015

muszą mieć minimun indeks nośności 91 - z doświadczenia wiem, że opony xl są tragicznie twarde dla tourera i słabo się na nich śmiga


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#24 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:42, 10.02.2015

@Gwiazdor, oponki do twego kombi muszą miec jak najwyzszy indeks predkości i nośności.

Oczywiscie z rantem ochronnym

Kolego a jakie to np. powinny być indexu?? Czemu to tak ważne?? Nigdy nie brałem tego pod uwagę. Napisz bliżej w czym rzecz.


  • 0

#25 Skrzetuski

Skrzetuski
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:04, 10.02.2015

Nie Kolego Gwiazdor pierwej poczytaj o oponach, zapoznaj sie sam z ogolnymi wytycznymi doboru opon.

Informacji w necie i HAKP mnostwo. Oponiarską "Tabliczke mnozenia" musisz opanowac, bo bedziesz zadawal niepoytrzebnie naiwne pytania


  • 0

#26 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 09:28, 10.02.2015

Hej :-)
Przecież Kolega skubiszek Ci odpisał... poza tym http://www.oponeo.pl/narzedzia

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#27 Bigos

Bigos
  • Forumowicz
  • 79 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S SE, VII gen.
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:00, 10.02.2015

W Tourer Type S dedykowane koła to 225/45 R17 91W.
Nikt Ci nie broni kupić z wyższym indeksem niż W.
  • 0

#28 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:17, 10.02.2015

No własnie spojrzałem na taką strone co m podesłali. I znalazłem taki zapis:

Honda Accord Tourer 03- / 06-08
liblue.gif Silnik(i): 2.0 16V (114 kW)

Oryginalne rozmiary opon:

Rozmiar Indeksy Ciśnienie   195/65R15 91 V 2.2/2.6 - 2.2/2.8 basket.gifSprawdź ceny: wszystkie opony letnie zimowe

Pasujące rozmiary opon:

Rozmiar Indeksy Ciśnienie   205/55R16 91 V 2.2/2.6 - 2.2/2.8 basket.gifSprawdź ceny: wszystkie opony letnie zimowe 225/45R17 91 V 2.2/2.6 - 2.2/2.8 basket.gifSprawdź ceny: wszystkie opony letnie zimowe

I rozumiem że Kombi to tourer tak??

TSilnik mam 2.0 wiec się zgadza. rocznik 2003 wiec opis chyba do mojego jest.l


  • 0

#29 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 10:47, 10.02.2015

Kombi = Tourer = Station Wagon = SW = Variant =

 

Koledzy, jak znajdziecie inne określenia na Kombi, to dopisujcie


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#30 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:01, 10.02.2015

Zaznaczam, że to są moje osobiste odczucia :)

Nie jestem entuzjastą 5 ramiennych felg (przyjmijmy, z racji niewielkiej odległości składowych ramienia) - za dużo powietrza między ramionami i trzeba mieć ładnie utrzymane zaciski.

Niewielka odległość składowych ramion będzie powodowała przyspieszone zbieranie się brudu w środku.

Końcówki ramion jakoś dziwnie się kończą - nie dotykają rantu felgi - tam też będzie się zbierał brud.

Końcówki ramion "wystają" praktycznie na równi z rantem - każda przycierka dotknie też te miejsce.

 

Ale z estetycznego spojrzenia jak najbardziej do przyjęcia

gusta i guściki :D Dzięki za opinie bo rzeczywiście można się pochylić nad rzeczami które opisałeś i zastanowić nad modelem z ramionami do końca rantów, ale zobacze czy bedą dostępne inne bo ma być dostawa w ciągu 2 tyg. napewno zostaje przy 5 ramionach... napewno nie mów napewno :D

 

Ja tam wciągnąłem Stormy i mam spokój z szukianiem! Najfajniejsze byłyby takie jakie mam seryjne 17" Inferno ale w wersji 18".Szkoda że takich nie zrobili...:(

podrzuć linka ze zdjęciem na stormy

 

Hijoin Racing Series... Niby Tajwan z Japonii mają podciągnięte wzory i to wszystko. Nie wiem czy tez nie jest tak że są produkowane w chinach a firma z tajwanu je kupuje, wrzuca swoje kapsle i pakuje w swoje kartoniki ale to tylko domysły. 

Mają niby certyfikaty JWL... niby. I jak mają JWL to na co? Na produkt? Na technologię produkcji? Odlać sobie logo JWL i VIA to nie problem

i tu własnie moje największe pytanie bo niby ma wazne certyfikaty... jak się to ma do rzeczywistości. Sprzedawca zapewnia że wie co mówi, twierdząc że jest to naprawde dobra felga bo sprzedaje ją z powodzeniem od 6 sezonów i nie ma problemów z gwarantami. Felga wytrzymuje nawet zimową aurę bez problemów (podobno)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, opona, profil

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq