Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

1.8 Vtec 2000r SWAP na F20B6 Odcięcie przy 3000 tyś\obr

VI SWAP F20B6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#31 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:20, 04.02.2015

jak zwykle sa wyjatki :) 


  • 0

#32 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:35, 04.02.2015

Przedlift 1.8 z 1999 na pewno nie ma standardu OBD2 (nie posiada zestandaryzowanego złącza, nie posiada sondy diagnostycznej do kontroli sprawności katalizatora). Te dwa wymogi są bezwzględnie obligatoryjne aby uzać, że system kontroli emisji spalin mieści się w standardzie OBDII.


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#33 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:50, 04.02.2015

kurcze.....mam gdzies to zlacze obd2 do diagnostyki - chodzilo mi o same wtyczki przy kompie...wg mnie sama roznica we wtyczkach przedlifotwego kompa a kompa od dwulitrowki czy poliftowego 1.8 bedzie polegala na dolozeniu kilku przewodow od drugiej sondy czy tam egeru.....

 

Do systuacji opisanej wyzej podobnie jest w civicu 6 gen 5d Vti - komp p72 juz nie obd1 ale jeszcze nie obd2 - po prostu poplatanie *cenzura*y i szatana -  tylko ze tutaj japoniec poszedl krok dalej i jednej z wtyczek normalnie pasujach do kompa p28 lub p30 nie jestes w stanie wpiac do p72 dopki doputy nie zetniesz z niej jednego zabka a i nawet to nie pozwoli uruchomic auta do inaczej sa np ulozone kable sterujace wtryskami.


  • 0

#34 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:18, 04.02.2015

Wtyczki przy kompie nie stanowią o standardzie. Mówimy tutaj o konkretnej definicji co oznacza OBD II i czym się charakteryzuje (co jest podstawą do uznania, że system kontroli emisji zastosowany w pojeździe spełnia wymogi On Board Diagnostic System II ) :-)


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#35 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:05, 05.02.2015

Jeżeli zrobiłeś swapa z 1,8 na 2,0 i wsadziłeś cały słupek ze ssakiem z F20 to nie będzie to działać.

musisz mieć zapodany ssak ze swojego starego 1,8

zawór Vteca z przedlifta a z polifta różni się tylko tym że ma jedną wtyczkę wiecej ... można stosowac je zamiennie nic sie nie dzieje. tzn że z polifta możesz zakładać do przedlifta i działa poprawnie...

ważne jest abyś zostawił swojego starego kompa z 1,8 w samochodzie i to powinno działać na 100% a skąd wiem bo robiłem takiego swapa koledze u nas na forum..


geberalnie numer do mnie masz w podpisie a będę w okolicach Garwolina w sobotę zawsze możesz podjechać i pogadamy


  • 0

#36 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:52, 05.02.2015

Wtyczki przy kompie nie stanowią o standardzie. Mówimy tutaj o konkretnej definicji co oznacza OBD II i czym się charakteryzuje (co jest podstawą do uznania, że system kontroli emisji zastosowany w pojeździe spełnia wymogi On Board Diagnostic System II ) :-)

 

ale przeciez tak jak kolega Bojar tak jak i Ty piszecie o roznicy w wiazce przy kompie - co wynika z poprzednich postow, nikt nie zaczynal wymiany zdan o definicji OBD2.

 

To czy jest to pelne obd2 i jakie rzeczy musi spelniac nigdy mnie nie zastanawialo - napisalem ze mam to gdzies. Jak przebialem wiazke to nie skupialem sie na definicji obd tylko na tym zeby wszystko bylo dobrze i solidnie podlaczone.

 

Dalej smiem twierdzic ze komp z f18b2 przedlift jest obd2 - ma przynajmniej "blizej" do obd2 niz do obd1


  • 0

#37 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:09, 05.02.2015

:-) - chciałem utrzymać pewien standard dyskusji :-) - i trzymać się faktów. Jeśli Ty masz gdzieś jak wygląda standard OBD II to z mojej strony EOT bo piszemy o różnych rzeczach. Pozdrawiam.


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#38 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 10:11, 05.02.2015

KONIEC....

 

to jest temat czemu nie jedzie powyżej 3 tyś obr. a nie pokazywanie kto ma większe cohones.. jeszcze jeden post nie na temat i warn


  • 0

#39 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:17, 05.02.2015

Nie jedzie powyżej 3000 rpm bo jest w trybie awaryjnym po wykryciu usterki w systemie VTEC. Usterka usunięta - banalny problem ze stykiem. NIe chwaląc się- pomoglem Autorowi wątku i proponuję całość juz zamknąć jako ROZWIAZANE :-)


  • 0
MaxLife RULEZ !!!





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, SWAP, F20B6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq