jak zwykle sa wyjatki
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
1.8 Vtec 2000r SWAP na F20B6 Odcięcie przy 3000 tyś\obr
#31
Napisano 11:20, 04.02.2015
#32
Napisano 11:35, 04.02.2015
Przedlift 1.8 z 1999 na pewno nie ma standardu OBD2 (nie posiada zestandaryzowanego złącza, nie posiada sondy diagnostycznej do kontroli sprawności katalizatora). Te dwa wymogi są bezwzględnie obligatoryjne aby uzać, że system kontroli emisji spalin mieści się w standardzie OBDII.
#33
Napisano 20:50, 04.02.2015
kurcze.....mam gdzies to zlacze obd2 do diagnostyki - chodzilo mi o same wtyczki przy kompie...wg mnie sama roznica we wtyczkach przedlifotwego kompa a kompa od dwulitrowki czy poliftowego 1.8 bedzie polegala na dolozeniu kilku przewodow od drugiej sondy czy tam egeru.....
Do systuacji opisanej wyzej podobnie jest w civicu 6 gen 5d Vti - komp p72 juz nie obd1 ale jeszcze nie obd2 - po prostu poplatanie *cenzura*y i szatana - tylko ze tutaj japoniec poszedl krok dalej i jednej z wtyczek normalnie pasujach do kompa p28 lub p30 nie jestes w stanie wpiac do p72 dopki doputy nie zetniesz z niej jednego zabka a i nawet to nie pozwoli uruchomic auta do inaczej sa np ulozone kable sterujace wtryskami.
#34
Napisano 22:18, 04.02.2015
Wtyczki przy kompie nie stanowią o standardzie. Mówimy tutaj o konkretnej definicji co oznacza OBD II i czym się charakteryzuje (co jest podstawą do uznania, że system kontroli emisji zastosowany w pojeździe spełnia wymogi On Board Diagnostic System II )
#35
Napisano 08:05, 05.02.2015
Jeżeli zrobiłeś swapa z 1,8 na 2,0 i wsadziłeś cały słupek ze ssakiem z F20 to nie będzie to działać.
musisz mieć zapodany ssak ze swojego starego 1,8
zawór Vteca z przedlifta a z polifta różni się tylko tym że ma jedną wtyczkę wiecej ... można stosowac je zamiennie nic sie nie dzieje. tzn że z polifta możesz zakładać do przedlifta i działa poprawnie...
ważne jest abyś zostawił swojego starego kompa z 1,8 w samochodzie i to powinno działać na 100% a skąd wiem bo robiłem takiego swapa koledze u nas na forum..
geberalnie numer do mnie masz w podpisie a będę w okolicach Garwolina w sobotę zawsze możesz podjechać i pogadamy
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#36
Napisano 09:52, 05.02.2015
Wtyczki przy kompie nie stanowią o standardzie. Mówimy tutaj o konkretnej definicji co oznacza OBD II i czym się charakteryzuje (co jest podstawą do uznania, że system kontroli emisji zastosowany w pojeździe spełnia wymogi On Board Diagnostic System II )
ale przeciez tak jak kolega Bojar tak jak i Ty piszecie o roznicy w wiazce przy kompie - co wynika z poprzednich postow, nikt nie zaczynal wymiany zdan o definicji OBD2.
To czy jest to pelne obd2 i jakie rzeczy musi spelniac nigdy mnie nie zastanawialo - napisalem ze mam to gdzies. Jak przebialem wiazke to nie skupialem sie na definicji obd tylko na tym zeby wszystko bylo dobrze i solidnie podlaczone.
Dalej smiem twierdzic ze komp z f18b2 przedlift jest obd2 - ma przynajmniej "blizej" do obd2 niz do obd1
#37
Napisano 10:09, 05.02.2015
- chciałem utrzymać pewien standard dyskusji - i trzymać się faktów. Jeśli Ty masz gdzieś jak wygląda standard OBD II to z mojej strony EOT bo piszemy o różnych rzeczach. Pozdrawiam.
#38
Napisano 10:11, 05.02.2015
KONIEC....
to jest temat czemu nie jedzie powyżej 3 tyś obr. a nie pokazywanie kto ma większe cohones.. jeszcze jeden post nie na temat i warn
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#39
Napisano 10:17, 05.02.2015
Nie jedzie powyżej 3000 rpm bo jest w trybie awaryjnym po wykryciu usterki w systemie VTEC. Usterka usunięta - banalny problem ze stykiem. NIe chwaląc się- pomoglem Autorowi wątku i proponuję całość juz zamknąć jako ROZWIAZANE
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, SWAP, F20B6
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych