Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Gumy stabilizatora z przodu!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
93 odpowiedzi w tym temacie

#31 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:29, 09.07.2011

ja do siebie placilem 24 zl za sztuke
  • 0

#32 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:49, 09.07.2011

w aso :?: :roll:
  • 0

#33 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:39, 09.07.2011

tak (czes oczekiwania 3 dni bo gumy jechaly z Czech :-D )
  • 0

#34 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 734 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:38, 20.04.2012

Kolejny raz utwierdzam się w przekonaniu że do ASO jeździć nie warto. Kupiłem gumy stabilizatora w ASO Hondy (oryginalne) i miałem to zrobić sam ale jak już było w tym wątku nie jest to takie proste w VII. Dowiedziałem się w Autowescie że zrobią to za 150 za komplet. Super, umówiłem się i pojechałem. Trafiło chyba na jakiegoś młodego bo kręcił się przy tym samochodzie 35 minut, pukał szarpał, odkręcił śruby ramy pomocniczej, dalej poszarpał, potem zawołał jakiegoś magika, pokombinowali i przykręcili śruby ramy. Potem jazda próbna i oddali mi auto z tekstem że jest ok a te gumy które przyniosłem są gorsze niż te które mam bo te które mam są zespolone ze stabilizatorem i powinny być wieczne :shock: .
A już szczególnie mnie w*cenzura*i.ł tym że zakładał śruby na pneumatyka i tak wkręcał śruby zamiast najpierw je prawidłowo palcami osadzić.
I teraz nie wiem czy ćwok który grzebał przy aucie nie wiedział jak to zdemontować, czy się zorientowali że to za 150 zł to za mało i woleli olać sprawę czy faktycznie gumy sprzedane mi wg VIN są inne niż te które mam założone.
Zawsze po wyjeździe z ASO mam mieszane uczucia.
Oczywiście co puka nie stwierdzili. Fakt że nie są to mocne stuki ale je słychać a ja lubię jak jest idealnie cicho i jak umawiam się na coś to powinni to zrobić a nie wyskakiwać przed szereg i dywagować czy warto czy nie warto zmieniać.
  • 0

#35 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:06, 29.04.2012

Potem jazda próbna i oddali mi auto z tekstem że jest ok a te gumy które przyniosłem są gorsze niż te które mam bo te które mam są zespolone ze stabilizatorem i powinny być wieczne :shock: .


tak się składa że nie dawno sam wymieniałem te gumy na przednim stabilizatorze i nie są one zespolone mają rozcięcie tak samo jak zamienniki, no chyba że w benzynie jest inaczej niż w dieslu
  • 0

#36 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:46, 29.04.2012

Mi ostatnio wymienili stabilizator z przodu, bo niby ten nowy ma gumy zespolone. W poprzednim były właśnie osobno i się wyrobiły.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#37 cisoboy

cisoboy
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Kombi
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:49, 19.11.2012

I jak z tym opuszczeniem ramy ? Przerabiał już to ktoś ?
  • 0

C1_SOBOY_1.png

 


 


#38 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:18, 19.11.2012

Ja w starej VII wymienialem na przegladzie przy 120tys.
Z tego co pamietam to na rachunku jakies 200-250zl sie za to pojawilo extra.

Robilem w ASO Karlik w Poznaniu. Jak to zrobili nie wiem nie pytalem i na rece tez nie patrzylem :)
  • 0

#39 Wala

Wala
  • Forumowicz
  • 230 postów
  • Skąd:Wwa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 19.11.2012

W sobotę kupiłem w ASO gumy stabilizatora komplet przód i tył za 113 PLN. Dziś odbieram auto od mechanika (Acco VII Tourer 2003) - dam znać jak mnie policzył.
  • 0
GLOSS FABRIKA - Auto-detailing
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636

#40 jarcio

jarcio
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:KATOWICE
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:35, 19.11.2012

...fabrycznie gumy są przecięte, na wydłużonej gwarancji wymieniano stabilizator wraz z gumami zespolonymi. Sama guma jako część zamienna jest rozcięta a jej wymiana to dziobanina na jakieś 2 godziny wić trzeba za to odpowiednio zapłacić ...no i w tym momencie to tylko oryginały i wtedy co najmniej 100 tyś km spokoju ...chyba , że uszkodzony jest już stabilizator -wtedy traeba wymieniać je częściej :-(
  • 0
JARCIO

#41 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 734 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:32, 19.11.2012

W sobotę kupiłem w ASO gumy stabilizatora komplet przód i tył za 113 PLN. Dziś odbieram auto od mechanika (Acco VII Tourer 2003) - dam znać jak mnie policzył.


I jak?
  • 0

#42 Wala

Wala
  • Forumowicz
  • 230 postów
  • Skąd:Wwa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:51, 20.11.2012

Wymiana oleju w automacie + olej (7 litrów) + gumy stabilizatora(oryginał) + wymiana gum = 550 PLN
  • 0
GLOSS FABRIKA - Auto-detailing
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636

#43 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 734 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:20, 20.11.2012

Wymiana oleju w automacie + olej (7 litrów) + gumy stabilizatora(oryginał) + wymiana gum = 550 PLN


Opuszczał ramę?
  • 0

#44 Wala

Wala
  • Forumowicz
  • 230 postów
  • Skąd:Wwa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:40, 20.11.2012

Wymiana oleju w automacie + olej (7 litrów) + gumy stabilizatora(oryginał) + wymiana gum = 550 PLN


Opuszczał ramę?

zapytam :)
  • 0
GLOSS FABRIKA - Auto-detailing
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636

#45 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:01, 07.12.2012

Dzisiaj mój mechanik m.in. wymienił mi te gumy. Robił to na moich oczach i po raz pierwszy ;] Potwierdzam, że bez poluzowania sanek ( w moim przypadku tylne śruby były całkowicie odkręcone, a te środkowe poluzowane) nie ma możliwości odkręcenia tylnej śruby od blaszki która trzyma gumę. Czas operacji 40 min. więc jak na pierwszy raz to nieźle mu poszło ;]
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq