Co jakiś czas pojawia się u mnie błąd SRS. Ręczne skasowanie przez zwarcie styków w żółtej kostce pod kierownicą kasuje go z powodzeniem, ale za jakieś 2 tygodnie problem znowu wraca.
Stało się tak od momentu gdy wyjąłem fotel kierowcy w celu zespawania jednego elementu bo był pęknięty i fotel latał na boki. Musiałem rozpiąć kostkę poduszki. Jak fotel był zdemontowany to odpaliłem auto żeby przejechać kawałek dalej (czyżby to był błąd?). Po naprawie fotela i zamontowaniu go świecił się błąd więc skasowałem go przy użyciu drucika i żółtej kostki. Było ok przez kilka dni, potem wywaliło błąd. Wziąłem poczyściłem styki w kostce pod siedzeniem i pod kierownicą, psiknąłem niewielką ilością sprayu do połączeń elektrycznych. I tak potrafi wyskoczyć SRS, nie ma reguły, raz był miesiąc spokoju, raz z kolei wywaliło 2 razy w ciągu tygodnia.
Ma ktoś pomysł, co z tym zrobić? Czy ten błąd jest gdzieś zapamiętany i dlatego wyskakuje? Jechać z tym do ASO na komputer?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Co jakiś czas wywala błąd SRS
#1
Napisano 13:46, 27.01.2015
#2
Napisano 14:02, 27.01.2015
A sprawdzałeś jaki to był błąd i czy wywala cały czas ten sam błąd?
#3
Napisano 14:07, 27.01.2015
Na razie nic jeszcze nie diagnozowałem, to tylko moje przypuszczenia bo przed demontażem fotela przez 2 lata błąd SRS się nie pojawiał. Dopiero po rozłączeniu kostki pod fotelem czasem zapala się SRS więc wg mnie to raczej nic innego nie może być. Po prostu nie wiem jak dokładnie działa zapamiętywanie błędów SRS, może wywala błąd, którego faktycznie nie ma tylko kiedyś go zapamiętało i trzeba np. podpiąć się komputerem w celu wykasowania?
#4
Napisano 16:53, 27.01.2015
U mnie po wyciagnieciu fotela i przekręceniu stacyjki również się palił SRS ale po skasowaniu samemu przez zwieranie w żółtej kostce błąd zniknął i nie pojawiał się przez ostatnie pół roku - wiec polecam sczytać błąd.
był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB
#5
Napisano 18:38, 27.01.2015
Najpierw odczytaj kod błędu - być może poluzowała się zupełnie inna kostka (pod fotelem pasażera lub w słupku).
#6
Napisano 19:43, 27.01.2015
U mnie jak aku był na wykończeniu to też waliło błędem z srs.
pzdr
#7
Napisano 20:13, 27.01.2015
Ja bym jednak obstawiał kostkę, nic się tam nie połamało albo wyrobiło? U szwagierki w roverze kostka wyglądała na zapiętą, a wystarczyło lekko docisnąć, żeby lampka zgasła.
Wiem, że w roverach problem z kostkami pod fotelem był tak nagminny, że niektórzy polutowali przewody wywalając kostki.
#8
Napisano 13:50, 29.01.2015
Akumulator ma 2 lata. Dzisiaj nawet poszedłem do garażu (nie ogrzewany) z multimetrem żeby sprawdzić po 4 dniowym postoju, jakie napięcie jest na akumulatorze. Wyszło 12,5V czyli w idealnym stanie. Na pracującym silniku jest 14,4V.
Wyjąłem bezpiecznik, który kasuje błędy i jak znowu wyskoczy błąd SRS to wsadzę spinacz i może uda się odczytać kod błyskowy.
Kostka również jest dobra, nawet podgiąłem lekko blaszki żeby sztywniej siedziała, wszystko wyczyszczone i psiknięte sprayem do połączeń.
#9
Napisano 15:08, 29.01.2015
Żadnym bezpiecznikiem nie skasujesz błędów SRS ! Musisz zrobić reset w złaczu diagnostycznym SRS.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, SRS poduszka powietrzna błąd
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych