Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pompa paliwa-ciągła praca

VII pompa paliwa

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#31 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 18:05, 21.02.2015

Osobiście w razie przeróbki na pierwszym miejscu zajął bym się przewodem żółto-czarnym (+12V).

Z tego co widać na zdjęciu żółto-czarny jest grubym kablem wiec lepszy byłby pojedynczy biały (masa) ale jak wyglądają połączenia z tylu obudowy bezpieczników tego nie widać.
 

Na innym bardziej przejrzystym schemacie od CM1 jest naniesiony przekaźnik z 5 nóżkami czyli taki sam jak ten Panasonica.
Jeżeli chodzi o numery nóżek przekaźników ze schematu to sam nie wiem (obrazek u góry po lewej stronie), bo chyba w manualu jest cos nie tak.

 

Według schematu zabezpieczenia od kradzieży mulak conectors przerywany jest normalnie obwód cewki zapłonowej a nie pompy paliwa.
Ale może dobrali się do pompy paliwa zamiast zapłonu.
Możliwe jest także że pin E17 złączki ECM/PCM jest zepsuty (tranzystor), np. podczas przeróbki został uszkodzony, bo ECM/PCM hondy są dość czule.

 

pompa-cm1.jpg?lgfp=3000
 


Użytkownik Kardynal edytował ten post 18:12, 21.02.2015

  • 1

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#32 Mac666

Mac666
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Haverhill
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:148
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:19, 26.05.2015

U mnie jest tak, przekrecam kluczyk nie slychac nic, odpalam tez nic, autko chodzi normalnie a po jakims czasie jak silnik sie nagrzewa zaczyna bys slychac pompe bardzo wyraznie jak by chofzila na pelnych obrotach. Auto jezdzi normalnie. Zauwazylem ze jak jest jakies duze obciazenie ukladu elektrycznego np zamykanie okien to cichnie jak obciazenie znika to znowu pracuje glosno. Co to moze byc? Jakies pomysly?


  • 0

#33 Mac666

Mac666
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Haverhill
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:148
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:52, 29.05.2015

ok podmienilem pompe na inna i dalej jest to samo. czy przyczyna moze byc filtr paliwa?

auto odpala od strzala, pracuje rowno, kreci do czerwonego bez problemu. macie jakies pomysly?


  • 0

#34 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 13:40, 30.05.2015

Pompa paliwa jest zasilana bezpośrednio z akumulatora 12V.
Tzn. albo pompa działa albo nie.
 

Pompa dostaje 12V czyli napięcie się nie zmienia.
Nie ma zmiany napięcia, więc nie ma zmian obrotów = obroty zawsze na max.
 

Jeżeli pompa działa (bo ją słychać) to nie trzeba nic naprawiać = nic zmieniać.
Wymiana pompy była zbyteczna = nie potrzebna.
 

Dlaczego twoja pompa chodzi głośno bo ją słychać to ciężko powiedzieć ale wygląda na to ze taka jej natura. c065.gif
 

Jedyne co możesz ewentualnie sprawdzić albo wymienić to filtr paliwa. (accord CG)
Jeśli filtr  jest przytkany może to powodować ewentualnie głośniejszą pracę pompy. :adios:

 

 

filtr-paliwa-CG.jpg?lgfp=3000


Użytkownik Kardynal edytował ten post 13:52, 30.05.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#35 Mac666

Mac666
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Haverhill
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:148
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 01.06.2015

dzieki za odpowiedz, tak wlasnie zrobie.

dam znac czy cos sie poprawilo.

 

Pozdrawiam


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, pompa paliwa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq