XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ściąganie zacisków hamulcowych - Jak się do tego zabrać?
#1
Napisano 21:12, 06.10.2008
Płyn i tak będzie wymieniany, jednak chodzi mi o to by stary zachować aby dojechać do warsztatu celem wymiany na nowy.
Czy trzeba takie przewody zacisnąć za pomocą jakiś "imadełek" czy coś a może są jakieś zaworki do tego.
Sorki za takie błache pytania ale naprawdę mam słabe doświadczenie w tej dziedzinie.
Proszę o pomocne porady.
Pozdrawiam.
P.S. Jaki płyn hamulcowy polecilibyście i dlaczego z tych, które wymieniłem poniżej:
1. Motul RBF660
2. Motul RBF600
3. Motul DOT4
#2
Napisano 21:20, 06.10.2008
Ale po co chcesz zdejmować całkowicie zaciski? Nie możesz ich oczyścić i pomalować nie odłączając od przewodów hamulcowych?
#3
Napisano 21:24, 06.10.2008
A który z tych płynów poleciłbyś mi??
#4
Napisano 05:32, 07.10.2008
#5
Napisano 08:47, 07.10.2008
Alfa Romeo 33 146 156,Accord VI VII,Lexus IS250
#6
Napisano 10:43, 07.10.2008
...ja nie kombinowałem bo nie jeżdżę Hanką w rajdach
buahahaha
Sorry ale tak mi sie to spodobało :P
Kizioł, jak nie bierzesz udziału w rajdach po naszych ulicach to bierz DOT 4, jeśli chcesz coś lepszego kup RBF660 lub RBF600 ...ja kupie RBF660 :->
Na pewno kup tego wiecej zeby porządnie przepłukać rurki ;P
No i nie musisz odlaczać przewodów hamulowych zeby to dobrze wyczyścić
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#7
Napisano 10:47, 07.10.2008
...ja nie kombinowałem bo nie jeżdżę Hanką w rajdach
buahahaha
Sorry ale tak mi sie to spodobało :P
Kozioł, jak nie bierzesz udziału w rajdach po naszych ulicach to bierz DOT 4, jeśli chcesz coś lepszego kup RBF660 lub RBF600 ...ja kupie RBF660 :->
Na pewno kup tego wiecej zeby porządnie przepłukać rurki ;P
No i nie musisz odlaczać przewodów hamulowych zeby to dobrze wyczyścić
Blade dzięki - z tego co widzę znasz się na rzeczy i rozumiem, że polecasz Motul z serii RBF A czy wystarczy mi RBF 600 - jest trochę tańszy
Jednak mała prośba do Ciebie - mój nick bez obrazy brzmi kiziol nie kozioł ok
#8
Napisano 11:58, 07.10.2008
Motul RBF 660 far exceeds DOT 3 and DOT 4 specifications. Extremely high wet and dry boiling points (dry boiling point even higher than Motul RBF 600) help prevent vapor lock and fade in the harshest environments. Far exceeds specifications for any vehicle requiring DOT 3 or DOT 4 fluid.
Bottles are filled with nitrogen to extend shelf life and eliminate contamination while factory sealed.
Extremely high dry and wet boiling points help prevent vapor lock and brake fade during hard use.
EXTREME THERMAL RESISTANCE AND STABILITY: The elevated dry boiling point of RBF 660 (617°F) enables effective braking even under the extreme conditions of competition.
VERY EFFICIENT WHEN RAINY: The very high wet boiling point (399°F), is superior to conventional brake fluids provides a particularly efficient braking system in rain and put back the apparition of vapor lock.
Sold in 500mL bottles for maximum freshness.
Motul RBF 600 is a 100% synthetic fluid for hydraulic-actuated brake and clutch systems. Specifically designed to resist the high temperatures of actuated (steel or carbon) racing brakes and clutch systems.
Motul RBF 600 far exceeds the standards of DOT 3 and DOT 4.
The RBF 600 container is filled with Nitrogen to increase shelf life and eliminate contamination while factory sealed.
Extremely high dry and wet boiling points help prevent vapor lock and brake fade during hard use.
EXTREME THERMAL RESISTANCE AND STABILITY: The elevated dry boiling point of RBF 600 (312°c / 593°F) enables effective braking even under the extreme conditions of competition.
VERY EFFICIENT WHEN RAINY: The very high wet boiling point (216°c / 420°F), is superior to conventional brake fluids provides a particularly efficient braking system in rain and put back the apparition of vapor lock.
Jeszcze jakie pytania?? Ja bym brał RBF 600 (na Twoim miejscu)
Sorry za bład w nicku - juz poprawione
Pozdro
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#9
Napisano 18:14, 07.10.2008
Wybór padł na Motul RBF600