Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Układ kierowniczy - Luzy

VIII Układ kierowniczy_luzy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#16 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:26, 23.01.2015

Gebek - 

 

Ja pracuje w ASO Hondy i podaje ceny nowych czesci z gwarancja.

Oczywiscie mozesz kupic uzywka na Allegro.

 

Uff , kamień z serca :) ale taki mały ..... kamyczek :)

 

Ps. A nowej nigdzie nie dostanę prócz ASO ? tylko używka mi pozostaje ?


  • 0

#17 grzesiuj@onet.eu

grzesiuj@onet.eu
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.O
  • Wersja:execuyive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:48, 25.01.2015

panowie też mi cały czas stuka coś z pzodu szarpaki nic nie pokazały bujanie autem i innesprawy nic mechanik mówi że przeub wewnętrzny z rawej strony na dłuższej półosce maluz czy to mozestukać????????????


  • 0

#18 LK3

LK3
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:TSX
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 23:03, 25.01.2015

mechanik mówi że przeub wewnętrzny z rawej strony na dłuższej półosce maluz czy to mozestukać ??? ??? ??? ???

 

Sprawdź czy stukanie występuje podczas rozpędzania samochodu na biegu i czy tak samo jest na luzie. Według mnie przegub nie powinien stukać pod obciążeniem. Wyjątek może być podczas skrętu jak praca układu różnicowego ma tutaj wpływ.


  • 0

#19 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:24, 03.02.2015

Wszystko dokładnie  juz sprawdzone . (kilku mechaników potwierdziło tą samą tezę) . Magiel ma luzy i pewnie będzie szedł do regoneracji . Mam zamiar wysłać maglownicę do Łodzi na Ul.Dunikowskiego 5 . Czy ktoś juz tam regenerował ? Warto im wysłać ?

 
  • 0

#20 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:33, 03.02.2015

W Gdańsku dobrze robią. Kurde To wszystko co opisujecie mi pasuje na gumy stabilizatora, nie czuć luzu, może nie być nawet widać wybicia tego el. A i tak będzie stukanie. Miałem tak w VI gen. Zawsze zaczynam od najmniej kosztogennych rzeczy. EWENEMENT gumy zmieniałes i łączniki staba?
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#21 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:09, 03.02.2015

SKUBISZEK - Nie , nie zmieniałem gdyż mechaniory z kilku stacji diagnostycznych nic nie zauważylki niepokojącego . Jadę jeszcze raz w piątek na diagnostykę . Może oni coś innego powiedzą niż reszta . Dam znać .


  • 0

#22 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:16, 03.02.2015

ale nie da się tak hop siup tego sprawdzić nawet jak przetrzepią w prawo lewo góra dół... miałem to samo- wszystko sprawdzane nawet wymienione były poduszki amora i co ... po zdjęciu gum stabilizatora nawet nie wyglądały na zużyte.... założyłem nowe i cisza ale dla pewności zdjąłem i znów stare założyłem i pukało i znów nowe i cisza..... także warto się tym zająć zanim kilka stówek puścisz 

 

jaki masz przebieg? 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#23 tomtytus

tomtytus
  • Forumowicz
  • 253 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:18, 04.02.2015

Ja mam podobne stukanie do opisywanego przez autowa wątku już od kilku lat (przy 60-70tyś chyba to pierwszy raz zauważyłem).

Przy czym u mnie przy stukaniu wyczuwalny jest delikatny luz na kierownicy. Doskonale słyszalne i wyczuwalne jest to, jak jadę po równej nawierzchni i delikatnie przyspieszam i odpuszczam gaz - w momencie przekazywania na koła napędu lub zwalniania słychać delikatne puknięcie i czuć luz na kierownicy.

Obstawiam maglownicę bo elementy gumowe są całe.


  • 0

#24 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:22, 04.02.2015

ale nie da się tak hop siup tego sprawdzić nawet jak przetrzepią w prawo lewo góra dół... miałem to samo- wszystko sprawdzane nawet wymienione były poduszki amora i co ... po zdjęciu gum stabilizatora nawet nie wyglądały na zużyte.... założyłem nowe i cisza ale dla pewności zdjąłem i znów stare założyłem i pukało i znów nowe i cisza..... także warto się tym zająć zanim kilka stówek puścisz a

jaki masz przebieg?

W swojej VII tak robiłeś ?
Gratuluję zaparcia :-)
  • 0
                       

#25 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:59, 04.02.2015

Włodar na szczęście robiłem to w VI więc było to o wiele prostsze, mimo to konstrukcyjnie zawieszenie jest podobne zarówno w VI, VII I VIII i dlatego ja wole sprawdzić po 5 razy wszystko, żeby później głupot na forum nie wypisywać. Opisywane przez kolegów stuki pasują mi do tego jak ulał zwłaszcza, że wymiana gum na pewno jest tańsza niż wybebeszanie magla i jego "regeneracja", przy której to loteria 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#26 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:05, 06.02.2015

MIałem dziś jechać lecz jednak się pochorowałem . W przyszłym tygodniu dopiero pojadę to sprawdzić .

 

SKUBISZEK - słusznie piszesz . Jeśli nic nie wykaże ten ''przegląd'' to pewnie wezmę się za wymianę gum i stabilizatora . Nie wychodzi drogo . Miałem jeszcze na celowniku poduszkę amortyzatora . 

Moja Hanka ma najechane 83.000 .


  • 0

#27 lenio1

lenio1
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Zambrów (Bruksela)
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegace
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 11.03.2015

W mojej też są takie same opisywane stuki.Jeszcze rok temu sporadycznie stuknęło od czasu do czasu.  Myślałem że to wina regulacji kierownicy bo jak ją ruszyłem to była niedomknięta ale teraz pomimo że wszystko jest poodmykane coraz częściej słyszę te opisywane stuki.Czy jak mam wykupiono gwarancje Honda + uwzględnią mi to w serwisie czy raczej muszę zapić zimną woda 


  • 0

#28 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:16, 03.04.2015

Mnie niestety też dopadło. Od roku pojawiają się opisywane stuki i zaczynają powoli nabierać na sile/częstości. Zawieszenie całe sprawdzone i nic. Tylko luz na maglownicy z prawej strony. Przebieg 160 000 km. Czy któryś z Kolegów wymienił już wspomniane gumy stabilizatora? Pomogło?


  • 0

#29 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:53, 17.06.2015

Koledzy doradźcie proszę. Stuki w moim egzemplarzu zaczęły być na tyle irytujące, że temat trzeba rozwiązać. 

Jak sądzicie lepiej oddać do regeneracji, czy szukać używanej?


  • 0

#30 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 20.06.2015

Moim zdaniem lepiej zregenerować bo przynajmniej udzielą jakąś gwarancę natomiast jak kupisz używkę to dopóki nie założysz to nie sprawdzisz czy jest w 100% sprawna . Tak myślę . 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Układ kierowniczy_luzy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq