Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Układ kierowniczy - Luzy

VIII Układ kierowniczy_luzy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 23.01.2015

Witam.Jest wiele podobnych wątków ale nie wyczytałem tego o co mi chodzi.

Zacznę od tego że pojawiły sie niedawno ''stuki'' z przodu samochodu.Wykluczam amory,zawieszenie itp.

Na diagnostyce , na szarpakach nic nie zauwazyli lecz po podniesieniu auta i po mocnijszym uderzeniu w prawy drążek kierowniczy (gołą ręką , nie młotkiem) słychać ten stukot . Myślę że dobiega on ze środka układu kierowniczego czy maglownicy . Nie znam się :)

Proszę mi coś podpowiedziec na ten temat . Czy ktoś to przerabiał juz ? Co to może być ? Jakie koszty ?


  • 0

#2 LK3

LK3
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:TSX
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 12:11, 23.01.2015


Na diagnostyce , na szarpakach nic nie zauwazyli lecz po podniesieniu auta i po mocnijszym uderzeniu w prawy drążek kierowniczy (gołą ręką , nie młotkiem) słychać ten stukot . Myślę że dobiega on ze środka układu kierowniczego czy maglownicy .

 

Na szarpakach nie wszystko można sprawdzić. Łączniki stabilizatora i stabilizator już nie. Jak nie masz luzu na kierownicy to nie sądzę, aby w maglownicy coś się działo. Odkręć łącznik stabilizatora z tej strony gdzie stuka i sprawdź go.


Użytkownik LK3 edytował ten post 12:12, 23.01.2015

  • 0

#3 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:22, 23.01.2015