Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

chip tuning accord VIII

VIII chip tuning chip box

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 armani

armani
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:zachodniopomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:15, 22.01.2015

Witam was serdecznie chciałbym się dowiedzieć z ciekawości czy ktoś się bawił w chipowanie accorda VIII gen wersji 156 km albo wgrywał nową mapę. A jeśli tak to jak wam teraz chodzi maszyna czy przybyło trochę kucy, mometu, i czy jest to odczuwalne w trakcie jazdy. I jak teraz jest ze spalaniem czy faktycznie przy takiej samej jeździe potrafi mniej spalić ? oraz czy są jakieś minusy takiego chip boxa czy wgrania nowej mapy. 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                   Serdecznie Pozdrawiam                   


  • 0

#2 marcinem8900

marcinem8900
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:szydłowiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:172KM 410NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:48, 24.01.2015

Witam. Panowie jesli chodzi o sam chip tuning samochodow wolnossacych to niestety nie ma tu polotu a wynika to z kilku rzeczy.

Chip tuning polega na zmianie w oprogramowaniu silnika dawek paliwa, zmianie cisnienia paliwa, zmianie ustawien turbiny zeby dostarczyc silnikowi wiecej "towaru". W silniku benzynowym wolnossacym z wtryskiem posrednim mozemy tylko zmieniac ilosc paliwa, ewentualnie kat wtrysku i to wszystko. Ale niestety nie przyniesie to duzych przyrostow mocy. Mieszanka paliwo-powietrze oscyluje w granicach mieszanek stechiometrycznych i tego musimy sie trzymac. Wolnossace silniki nie nadaja sie do chipowania bez ingerencji w mechanike... dolot, wydech, walki, glowica, dolozenie turbiny itp ... po zrobieniu mechanicznego tuningu mozna a nawet nalezy  bawic sie mapami i jakis skutek osiagniemy. Jest to bardzo kosztowne, praco i czasochlonne. Moznaby powiedziec ze chip tuning wolnossacych benzyniakow to jak zalozenie gazu do diesla. Pozdrawiam.


  • 0

#3 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:19, 24.01.2015

no wszystko ładnie opisane tylko kolega necki pisał o silniku diesla z turbodoładowaniem, a jak wiemy da się podnieś mu moc do ponad 200KM tylko sprzęgło trzeba zmienić od type-sa diesla i wywalić dpf-a bo po podniesieniu mocy niestety silnik zaczyna kopcić jak da mu się w palnik. No chyba że soft od diesla 180KM czy to za mało?


Użytkownik Maxell edytował ten post 18:22, 24.01.2015

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#4 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:47, 24.01.2015

no tak, filtr czastek stałych wywalić, tylko nie wiem jak tam u was prawnie to wyglada bo w pl usuwają i nikt sie tego nie czepia, po prostu po tuningu auto zaczyna trochę kopcić i nawet dlatego za podnoszenie mocy traci sie gwarancje w serwisie hondy jak auto jest na gwarancji, no a jak masz automat to nie wiem co ze sprzęgłem, może ktoś podnosił moc w automacie to sie wypowie


Użytkownik Maxell edytował ten post 18:49, 24.01.2015

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#5 armani

armani
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:zachodniopomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 24.01.2015

Wiec umnie w benzynie da się te 20 km uzyskac przy chip boxie i kompletnym dolocie ? czy jednak za dużo wymagam ?
  • 0

#6 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:14, 24.01.2015

armani mówiąc krótko wymagasz zdecydowanie za dużo


  • 0

#7 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:36, 25.01.2015

Z motoru 2.4 190km uzyskałem 232km zatem myślę że bez problemu 20km moze 25 poprzez zmianę mapy do lotu i kolektora uzyskasz. Zależy ile masz teraz :)

Użytkownik dudson86 edytował ten post 10:36, 25.01.2015

  • 0

#8 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:01, 25.01.2015

2.4 to trochę bardziej rozwojowy silnik:)

necki generalnie nie widzę problemu żeby podnieść moc w silniku z automatyczną skrzynią. Zastanawia mnie tylko czy np. nie przydałaby się jakaś dodatkowa chłodnica oleju w skrzyni. 

Niech mnie ktoś oświeci czy przy tej wersji 180 konnej też występowały automaty?


  • 0

#9 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:13, 25.01.2015

dudson86 ale kolega armani pytał o motor 2.0 w VIII gen 156KM więc nie rób koledze zamętu :) że zrobi mapę i dolot, a auto nagle zacznie latać :)


  • 0

#10 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:45, 25.01.2015

pisali gdzieś ludzie ze 175km wyciągają, niech próbuje nie zaszkodzi :)


  • 0

#11 joker66

joker66
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Trębaczew
  • Silnik:1,5
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:09, 25.01.2015

A co powiecie o takim filterku  do 2,4

Prawda ,czy nie?

https://www.youtube....yJJQ2LIjs#t=254


  • 0

#12 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:16, 25.01.2015

jak się nie mylę to w VIII gen 2.4 to rozwojowa wersja tego silnika który ja mam pod maską więc efekt będzie ten sam czyli nieodczuwalny bez kompleksowej modyfikacji dolotu.
Dudson86 wiem że VII gen to nie VIII ale zobacz ile Rumcyk27 musiał podziałać żeby coś z spokojnej wersji 2.0 K wycisnąć :) myślę że w R serii jest podobnie (bo w VIII gen to R tak?)


  • 0

#13 armani

armani
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:zachodniopomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:22, 08.03.2015

Myślę że sam filtr dużo nie da może jak byś zrobił pełen dolot to był by efekt a firmę K&N mogę polecisz bo firma porządna i miałem z nią styczność taki filtr nadaje fajnego basowego dźwięku oczywiście nie będzie to dźwięk z v12 ale trochę dźwięk się zmienia 


  • 0

#14 rhomek

rhomek
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:23, 09.03.2015

Czy cos takiego pasuje do 2.0? K&N 69-1211TTK. Wiekszosc tych filtrow i dolotow jest przeznacozna do 2.4.

 

http://img19.allegro...7/59/5161075999


  • 0

#15 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:23, 09.03.2015

za 2.0 nie ma sie co brac w VIIgen a w przypadku 8gen gdzie jest R-seria to juz w ogole lepiej te pieniadze odlozyc na zmiane auta w przyszlości:) chyba ze to zabawa dla samej zabawy to wiadomo ograniczają nas tylko pieniadze.

 

2.4 zarowno w 7 jak i 8gen to prawie to samo choc ten w 8 gen ma chocby plastikowy kolektor dzieki czemu powietrze ma nieco nizsza temperature.

 

2.2 traktor mysle ze spokojnie mozna do 200km i 400Nm dokrecic. zobaczylbym tylko na hondaoryginalparts.com czy skrzynie w ATS i zwyklej 150konnej wersji sa te same. jedno jest pewne zainwestowalbym w intercooler bo bez niego ani rusz.

 

co do diesla i jego kopcenia - DPFa wcale nie trzeba usuwac, dobrze zrobiony program nie dymi bardziej jak seria. jak robisz to boxem albo u jakiegos amatora to pewnie bedzie kopcil, jesli u profesjonalisty to DPF mu w niczym nie przeszkadza choc wiadomo usuniecie go powoduje duzo lepsza reakcje na gaz, turbo ma lzej i jego temperatura tez jest duzo nizsza bo podczas wypalania DPFa niestety jest o kilka oC wiecej;/


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, chip tuning chip box

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq