Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Regulacja zaworów

VII Zawory

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
151 odpowiedzi w tym temacie

#76 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:41, 01.09.2017

Z tym napewno to wiesz...
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#77 jarnold

jarnold
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:LÄ™dziny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport 30
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:49, 01.09.2017

Wiem, wiem. Chyba poszukam kogoÅ› innego.
  • 0

#78 MinuzZz

MinuzZz
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • SkÄ…d:Wrocaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:56, 01.09.2017

ASO we Wrocławiu dla powiedzmy stałych klientów 120 sama regulacja. Uszczelki pewnie wszędzie w podobnej cenie. Na serwisie tam jeszcze nie byłem wiec się narazie nie wypowiem.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

#79 cpu

cpu
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • SkÄ…d:SÅ‚upsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:18, 24.10.2017

Ja reguluję w ASO w Słupsku. Koszt 200 zł + uszczelka. Przed ostatnią regulacją po ok 24 tyś km na zimnym było trochę słychać klekot - stukanie zaworów, po regulacji cisza. Fachowcy trzymają się procedur i wymagają aby autko postało przed zabiegiem. Ja im zostawiam na fajrant to następnego dnia z rana na extra zimnym ustawiają. Niedługo jadę na kolejną regulację po ok 20 tyś (mam gazik).


  • 0

#80 Prosiaq

Prosiaq
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:52, 04.01.2018

Informacyjnie w JKK w Katowicach życzą sobie 350zł za kasowanie luzów + cena uszczelki ...


  • 0

#81 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:42, 04.01.2018

Trzy regulacje zrobiłem ...uszczelka od nowości ..nic nie poci
  • 0
                       

#82 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:47, 04.01.2018

Uszczelka w 95% nie wymaga wymiany.. To zbyteczny wydatek..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#83 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • SkÄ…d:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:57, 04.01.2018

Uszczelka wytrzymuje podobno 4 regulacje zaworów (opinia zaufanego mechanika specjalizującego się w hondach)
  • 0

#84 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:20, 04.01.2018

W cl7 sam regulowałem sobie zawory z 6razy, poprzedni właściciel 2razy..nowy właściciel też już 2razy..to ile nam to daje w sumie?🤣

Reasumując, dużo wytrzymuje, z całą pewnością więcej niż 4razy...
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#85 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 23:05, 04.01.2018

Oczywiście o OEM mowa.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#86 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 23:09, 04.01.2018

No tak, o OEM od nowości..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#87 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • SkÄ…d:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:53, 05.01.2018

z uszczelkami to roznie bywa, po prostu zalezy od zmeczenia materialu i czy wczesniej byla dobrze zalozona, w d13z6 3 razy sam regulowalem i zawsze na tej samej uszczelce skladane i nic sie nie dzialo, w accordzie mechanik mi regulowal i zalecal profilaktyczna zmiane, ale uparlem sie zeby ja zostawic i widze ze jednak juz sie troszke zaczyna pocic w jednym miejscu, (choc sam mechanik mowil ze jak ja ogladal to nie byla jakas twarda), no coz przy nastepnej regulacji pojdzie juz nowa oem i tyle w temacie

 

wydaje mi sie ze to sprawa indywidualna, ale nie trzeba byc tu specjalnie nadgorliwym, jak sie nie poci nic to skladac na tym samym, nawet jak po jakims czasie zacznie mocniej podciekac, to przeciez w ostatecznosci mozna zamowic uszczelke i samemu zmienic, u mnie delikatnie widze w jednym miejscu nawet nie zapocone tylko "osmolone", wytrzyma bez problemu do nastepnej regulacji :) z drugiej strony wiadomo nowa to nowa jak ktos ma luzne 70zl to na pewno nie zaszkodzi :)


  • 0

#88 grzeslaw

grzeslaw
  • Nowy
  • 1 postów
  • SkÄ…d:londyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:vtec sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 09.01.2018

A znacie kogos z londynie kto to ogarnie? Bo testowalem juz kilku "specjalistow" w tym polakow i kazdy partoli robote...
  • 0

#89 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:46, 09.01.2018

A propo uszczelek.

Jak kupujecie w ASO macie informacje na opakowaniu ile procent materiału z którego została wykonana uszczelka pochodzi z przemiału starego?

Pytam bo na uszczelkach OEM siÄ™ naciÄ…Å‚em.

Nie mam już opakowania ale byÅ‚a dosyć duża (jeÅ›li dobrze pamiÄ™tam ok 30%) zawartość starego materiaÅ‚u. 

Powierzchnia uszczelniajÄ…ca po prostu chropowata. Od tego czasu nie kupujÄ™ oem.

Aktualna uszczelka po chyba 4 regulacjach zaczyna się pocić więc pora na zmianę i kusi mnie spróbować znów OEM.

 

Zastanawia mnie czy wprowadzono to dla starszych aut tylko (V gen w moim przypadku ) czy jak.


  • 0

#90 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 14:37, 11.01.2018

Nie polecam używać klucza dynamometrycznego..Były przypadki urwania śrub..Dokręcamy pokrywę na małej grzechotce z wyczuciem..

Możliwe ze sprawnym kluczem i odpowiednim momentem (ile Nm powinno być według podręcznika)?

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Zawory

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq