XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 12:55, 06.06.2017
#48
Napisano 10:56, 08.06.2017
Oraz przy wydechowych 0,28 ? Bo na szczelinomierzu jest 0,25;0,28;0,30? - zakres wymagany 0,25-0,29 ?
Z góry dziękuję za rady.
Użytkownik Dlugi77 edytował ten post 10:57, 08.06.2017
#49
Napisano 11:03, 08.06.2017
.0,25 na ciasno 0,20 luźno
Wydechowe robiłem tak aby 0,30 niewszedł wogóle ,a 0,25 luźniutko
#50
Napisano 13:28, 08.06.2017
#51
Napisano 10:09, 10.07.2017
Witam
Jestem posiadaczem Hondy Accord 2,0 benz + gaz.
Po zakupie auta pół roku temu wydawało mi się, że tłuką mi się zawory.
Postanowiłem oddac auto do regulacji.
Z racji tego że w międzyczasie założyłem instalację gazową czekałem aż silnik pojeździ trochę na gazie i tak się składa że regulacji dokonałem 4 dni temu.
Niestety teraz dopiero zawory sie tłuką - aż wstyd gdzieś wyjechać.
Mechanik powiedział, że luzy zostały ustawione wg wytycznych i żebym pojeździł autem ok. 1 000 km to wtedy wszystko się "ułoży".
Czy to prawda czy szukać innego mechanika?
Pozdrawiam
Łukasz
#52
Napisano 10:20, 10.07.2017
Trzeba sprawdzić jego istawienia ..oczywiście na zimnym
#53
Napisano 13:11, 10.07.2017
Nic się nie ułoży (wyciszy).
Trzeba sprawdzić jego istawienia ..oczywiście na zimnym
Dzięki za odp.
Powiedział żebym przejeździł 1000 km i wrócił do niego to wtedy ewentualnie naniesie poprawki.
Tylko czy przez ten tysiąc nic się nie stanie silnikowi?
#54
Napisano 13:35, 10.07.2017
Przemyśl czy nie byłbyś w stanie sobie sam tego sprawdzić / wyregulować. Nie jest to szczególnie skomplikowane ale trzeba się do tego przyłożyć aby zrobić to dokładnie. Spytaj mechanika jakie luzy ustawił i sprawdź czy zna poprawne wartości.
Do całej regulacji będziesz potrzebował narzędzi za jakieś 100zł (klucz dynamometryczny z przejściówką na nasadkę 10, szczelinomierz z listkami 0,2 0,23, 0,25, 0,28, 0,3, 0,33 (zwykły szczelinomierz ma najczęściej blaszki co 0,05mm czyli 0,2 , 0,25, 0,3 - lepiej mieć dokładniejszy), długi śrubokręt i klucz 10 rurkowy
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 13:38, 10.07.2017
#55
Napisano 13:41, 10.07.2017
Przemyśl czy nie byłbyś w stanie sobie sam tego sprawdzić / wyregulować. Nie jest to szczególnie skomplikowane ale trzeba się do tego przyłożyć aby zrobić to dokładnie. Spytaj mechanika jakie luzy ustawił i sprawdź czy zna poprawne wartości.
Do całej regulacji będziesz potrzebował narzędzi za jakieś 100zł (klucz dynamometryczny z przejściówką na nasadkę 10, szczelinomierz z listkami 0,2 0,23, 0,25, 0,28, 0,3, 0,33 (zwykły szczelinomierz ma najczęściej blaszki co 0,05mm czyli 0,2 , 0,25, 0,3 - lepiej mieć dokładniejszy), długi śrubokręt i klucz 10 rurkowy
Nie polecam używać klucza dynamometrycznego..Były przypadki urwania śrub..Dokręcamy pokrywę na małej grzechotce z wyczuciem..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#56
Napisano 13:47, 10.07.2017
Tak zrobię, zapytam o wratości jakie zostały ustawione na zaworach.
Zawory tłuką się okropnie nawet na gorącym silniku nic nie ustaje.
#57
Napisano 18:58, 10.07.2017
Uzupełnię - kluczem dynamometrycznym dokręcałem nakrętki które są kontrą do śrub którymi ustawia się przerwę na zaworach. ESM dla K20Z2 podaje momenty (o ile się nie mylę) 14Nm dla ssących 20Nm dla wydechowych. W 2.4 chyba wszystkie mają być dokręcone 20Nm. Klucz miałem tzw: klucz dynamometryczny wychylny 0 - 200Nm.
#58
Napisano 15:57, 11.07.2017
#59
Napisano 16:48, 11.07.2017
#60
Napisano 19:20, 11.07.2017
Być może, ale trudno mi było uznać ile wynosi to wyczucie więc zrobiłem z kluczem dyn. i przynajmniej jestem spokojny że nie jest ani za mocno ani za słabo.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Zawory
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych