Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VI

Po przegazowaniu, prawie gaśnie

VI falowanie gaśnie przegazoawaniu obrotów

Najlepsza odpowiedź Guest_zaaawias_* , 13:34, 23.01.2015

już ok :D

 

przeczyszczona przepustnica

 

przeczyszczony krokowy

 

wymienione kable od krokowego 

 

 

 

pzdr

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_zaaawias_*

Guest_zaaawias_*
  • Guests

Napisano 20:31, 17.01.2015

Witam, 

 

jestem tu nowy, podejrzewam, że było ... :)

 

ale mam taką przypadłość jak na filmiku .... niec sie nieswieci, hanka zapindala jak głupia, zawory regulowane w ASO (przy okazji rozrządu), olej po wymianie, płyn chlodzacy też oraz świece na iryrdowe ... sonda wsadzana od działającego normalnie też ....

 

 

 

 

 

https://www.youtube....eature=youtu.be

 

 

 


  • 0

#2 patrykos93

patrykos93
  • Forumowicz
  • 176 postów
  • Skąd:Szczecin/Goleniów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 17.01.2015

Mam to samo po odpalaniu na zimnym silniku szukam przyczyny przepustnica czyszczona krokowy tak samo cos innego u mnie jest powodem
  • 0

#3 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:24, 17.01.2015

mierzyliście opór między pinami w IACV?

 

wg ESM, powinien być między 10-22 ohm (między 1 i 2 oraz 2 i 3), jeśli nie ma - "replace the iacv valve"


Użytkownik p_rafal edytował ten post 21:35, 17.01.2015

  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:01, 17.01.2015

Albo źle wyregulowane zawory albo był niedawno odłączany akumulator bądź kasowana pamięć usterek.


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#5 Guest_zaaawias_*

Guest_zaaawias_*
  • Guests

Napisano 10:16, 18.01.2015

Albo źle wyregulowane zawory albo był niedawno odłączany akumulator bądź kasowana pamięć usterek.

 

 

miał tak przed regulacją, a regulacja w ASO robiona, wiec chyba wiedzieli co robią


  • 0

#6 patrykos93

patrykos93
  • Forumowicz
  • 176 postów
  • Skąd:Szczecin/Goleniów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 18.01.2015

Pegal nie nie był u mnie odlaczany aku i nie byly kasowane bledy btw niewiem co na to x tym wspolnego że ssania może przez to nie łapać. .. podpowiem że odlaczajac jeden z cienkich werzykow od przepustnicy podbija mi normalnie obroty łapiąc świeże z dworu
  • 0

#7 Guest_zaaawias_*

Guest_zaaawias_*
  • Guests

Napisano 10:20, 18.01.2015

dodam, że takie cuda dopiero po pełnym nagrzaniu silnika ...


mierzyliście opór między pinami w IACV?

 

wg ESM, powinien być między 10-22 ohm (między 1 i 2 oraz 2 i 3), jeśli nie ma - "replace the iacv valve"

 

rozumiem, że po odłączeniu wtyczki :) ??


  • 0

#8 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:31, 18.01.2015

Tak bym proponował


  • 0

#9 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:45, 18.01.2015

A po wysprzęgleniu np gdy dojeżdżasz do skrzyżowaniu jest tak samo ? 


  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#10 Guest_zaaawias_*

Guest_zaaawias_*
  • Guests

Napisano 12:51, 19.01.2015

A po wysprzęgleniu np gdy dojeżdżasz do skrzyżowaniu jest tak samo ? 

 

 

tak ... i jest to denerwujące, bo potrafią aż swiatła przygasnąć  :dobani:


  • 0

#11 arkadiusz335

arkadiusz335
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Normalna
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 19.01.2015

Mam ten sam problem, tylko, że po nagrzaniu jest ok, gorzej na zimnym... W moim przypadku jest też istotne, że bardziej szaleje podczas przełączenia na gaz, bo na benzynie obroty tylko czasami mi tak spadną jak u kolegi...Czy to moze miec zwiazek z instalacją gazową?


  • 0

#12 zaba1980

zaba1980
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:06, 19.01.2015

Cześć

Accord VI 1,8 + lpg

Przerabiałem ten problem

ustawiane zawory

kable świece

czyszczony egr, przepustnica w końcu zaślepiony egr

reset itd...

spadające obroty cały czas były obecne  

 

Kolega mechanik za radom pewnego gazownika wywiercił dziurkę w klapce przepustnicy średnicą wiertła = średnicy podciśnienia około 1,5mm

Obroty podniosły się około 300 

U mnie oscylują w granicy 1000 ,900

Dodam problem spadających obrotów nie znikł ,

Ale nie jest już w ogóle uciążliwy

Śmigam tak już 2 miesiąc dla mnie to było zbawienne,

Nie resetowałem wolnych obrotów po tym zabiegu i nie wiem czy wtedy się czasem nie nauczy i wszystko wróci do stanu z przed odwiertu :-) 


  • 0

#13 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 02:10, 20.01.2015

Zaba1980, czy czyściłeś zawór IACV, bo chyba on jest głównie odpowiedzialny za wolne obroty


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#14 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 08:57, 20.01.2015

Ależ głupote Ci on wymyślił... Zrobiłeś sobie taki drugi IACV bo pewnie twój był zacięty albo zabrudzony... Teraz Cie czeka wymiana przepustnicy bo juz nie ustawisz dobrze obrotów
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#15 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:52, 20.01.2015

Niech ten mechanik jeszcze dziurkę w swojej czaszce zrobi i wtedy dopiero będzie ok.

I już może więcej nie pomoże


dodam, że takie cuda dopiero po pełnym nagrzaniu silnika ...


 

rozumiem, że po odłączeniu wtyczki :) ??

Powiedz mi czy miałeś robione coś z maglem lub pompom wspomagania lub z układem wspomagania?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, falowanie, gaśnie, przegazoawaniu, obrotów

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq