Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#676 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:54, 26.07.2021

Klocek w prowadnicach ma luźno się poruszać.
Z EBC zielonymi nigdy problemów nie miałem żeby ciężko wchodziły. Myślę że za dużo farby masz na jarzmie.
  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#677 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 10:05, 26.07.2021

Troszeczku podpiłuj/szlifnij z każdej strony na klockach te skrzydełka i będzie dobrze ;)
  • 1

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#678 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 08:10, 28.07.2021

Zeszlifowałem zieloną farbę na klockach i jest ok, natomiast martwi mnie jedna rzecz, pedał hamulca trzeba głębiej wcisnąć, ale znacznie lżej niż poprzednio by hamował samochód. Nie chcę mi się wierzyć by w układzie znajdowały się pęcherzyki powietrza bo 2 lata temu wymieniałem same tylko klocki na tanich zamiennikach, zaciski wszystkie demontowałem do czyszczenia i po zalaniu ich na nowo nie trzeba było odpowietrzać. Co sądzicie o takiej sytuacji?


  • 0

#679 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:20, 28.07.2021

Zeszlifowałem zieloną farbę na klockach i jest ok, natomiast martwi mnie jedna rzecz, pedał hamulca trzeba głębiej wcisnąć, ale znacznie lżej niż poprzednio by hamował samochód. Nie chcę mi się wierzyć by w układzie znajdowały się pęcherzyki powietrza bo 2 lata temu wymieniałem same tylko klocki na tanich zamiennikach, zaciski wszystkie demontowałem do czyszczenia i po zalaniu ich na nowo nie trzeba było odpowietrzać. Co sądzicie o takiej sytuacji?

 

Zrób 1000/1500 kilometrów spokojnie. Niech się wszystko dobrze poukłada i dotrze, jak dalej będzie tak samo wtedy można się martwić i gdybać. 

 

Kiedy ostatnio wymieniałeś płyn hamulcowy? Zawsze jak zmieniam tarcze/klocki czy zaciski jak w Twoim przypadku.to wymieniałem płyn hamulcowy, a przy zmianie zacisków przód/tył zawsze odpowietrzałem układ, przy zalewaniu ich płynem myślę że jest duża szansa że się zapowietrzyły... ale tak jak napisałem, zrób trochę kilometrów, osobnym tematem będzie jakie to są "nowe" zaciski dla Ciebie, bo jak pewnie wiesz zamienniki złożone na chińskich częściach nie działają za dobrze, ale starczają na kilka tysięcy(są tematy na forum z takimi przypadkami)


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#680 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 08:34, 28.07.2021

Z przodu mam zregenerowane ATE OEM a z tyłu GT Bergman(tańszy od NTY) nowy zamiennik. Płyn hamulcowy wymieniałem przy pierwszej wymianie klocków hamulcowych i teraz też to zrobiłem bo przecież płyn jest tani a czynność banalnie prosta.


Użytkownik gkill edytował ten post 11:17, 28.07.2021

  • 0

#681 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:39, 28.07.2021

Czyli chiński zacisk pełną gębą.... Jest Wołek, jest Seth, w 48h byś miał tylny w 100% sprawny zacisk od nich w domu. 

 

Tak wiem, płyn hamulcowy jest tani, ale przy zmianie zacisków jednak bym to odpowietrzył, a nie zalewał płynem.

 

Zrób jak napisałem, czyli niech się spróbuję wszystko ułożyć, następnie odpowietrzyć wszystko, a na samym końcu bym szukał winy w tylnych zaciskach jak się nic nie poprawi. 

 

Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#682 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:04, 28.07.2021

Czyli chiński zacisk pełną gębą....

Kiedyś przerabiałem NTY to na drugi dzień odesłałem bo puściły frezy na dźwigni zacisku tylnego od ręcznego. Zobaczymy jak ten się sprawdzi, dam znać za jakiś czas, w każdym razie jakość wykonania mile mnie zaskoczyła, firma niby ze Szwecji. Trochę czytałem na forum i ludzie mają np kamokę z tyłu i jest ok a też chińczyk.
 


Użytkownik gkill edytował ten post 09:14, 28.07.2021

  • 0

#683 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:16, 28.07.2021

Bo to jak sam napisałeś: Chińczyk , czyli totalna ruletka z jakością... 

Zrobisz oczywiście jak uważasz, sam osobiście jakoś przy układzie hamulcowym w taką ruletkę się nie bawił i nie zastanawiał czy wytrzyma zacisk tydzień, miesiąc, rok i czy w środku cylinderki pracują poprawnie . itd. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#684 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:47, 29.07.2021

ogólnie jakość współczesnych zamienników to dramat, dotyczy to nie tylko totalnych chińczyków typu nty, kamoka itp., dotyczy także wielu znanych i uznanych producentów części na tzw. aftermarket... ja trzymam się zasady że dopóki da się naprawić oryginalną fabryczną część to należy to naprawiać, nie ma lepszych części niz te z pierwszego montażu, nawet w aso może być gorszy sort...

no ale skoro już kupiłeś, to trzeba mieć nadzieję że będzie dobrze


  • 0

#685 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 08:24, 03.08.2021

Już się do hamulców przyzwyczaiłem i jest wszystko ok.


  • 0

#686 kamilbojar

kamilbojar
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Belgia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 03.08.2021

Witam !
Kilka dni temu kupiłem accorda 7 z silnikiem 2. 4 w automacie, felgi orginal 16.
Chciałbym zamówić klocki i tarcze przód tył.
Z temu co znalazłem w postach to przód 300mm a tył 260mm, nie mylę się?
A jeśli chodzi o klocki to nie mam pojęcia ponieważ będę zamawiał z auto doc a tam mam kilka różnych rozmiarów...
Jakie wymiary maja klocki?

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#687 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:20, 03.08.2021

Witam.

Tu znajdziesz wszystko po nr. oryginału.

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#688 kamilbojar

kamilbojar
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Belgia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 03.08.2021

Witam.
Tu znajdziesz wszystko po nr. oryginału.

http://www.accordklu...i-innych-marek/

Dzięki!
Wszystko co mi trzeba znalazłem na tej stronce

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#689 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:41, 19.11.2021

Witam. Zastanawiam się nad przejściem z EBC Black na popularne tu EBC Green do tarcz OEM.
Pytanie do Was. Czy greeny łapią lepiej od black od początku, czy dają przewagę tylko przy ostrym hamowaniu z większych prędkości tj. nie przegrzewają się?

Użytkownik SimRacer edytował ten post 15:42, 19.11.2021

  • 0

#690 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 16:37, 19.11.2021

Od początku lepiej, czarne EBC to zwykły klocek.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq