Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#46 Parel

Parel
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 02.07.2015

A co sądzicie do tarcz oryginalnych kolcki Ferodo FDB4269 na przód?

Zapatrzyłem się na:

 


  • 0

#47 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:03, 02.07.2015

słaby wybór Ferodo. Lepiej już ATE a najlepiej jakieś greeny albo hawk hps


  • 0

#48 Parel

Parel
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:58, 03.07.2015

słaby wybór Ferodo. Lepiej już ATE a najlepiej jakieś greeny albo hawk hps

DziÄ™ki za doradÄ™ - doczytaÅ‚em już na forum, ze wiele osób poleca greeny  Jednak ze wzglÄ™du na wysoki koszt odpuszczÄ™ ten wybór.
Szukam czegoś optymalnego do 150zł. Wiem, ze w tej cenie nie mogę się spodziewać niczego nadzwyczajnego, ale też nie mam wygórowanych oczekiwań. Klocki OEM jakich jeszcze używam są dla mnie w zupełności satysfakcjonujące. Styl jazdy raczej umiarkowany. Teren zwykle niegórzysty i nie spędzam zwykle czasu w miejskich korkach.

Alternatywą w założonym budżecie do wspomnianych Ferodo to:
1. EBC Black
http://allegro.pl/eb...5466471795.html
2. Textar 2479601
http://allegro.pl/te...5503029825.html

3. Kashiyama - mam obawy bo kilka lat temu były słabe brązowe

http://allegro.pl/kl...4907344744.html

Czy w tej cenie jest w sprzedaży coś wartego uwagi?





 


  • 0

#49 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:01, 03.07.2015

tylko EBC albo Textar.


  • 0

#50 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • SkÄ…d:inÄ…d
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie bÄ™dzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:48, 03.07.2015

Kashiyama to straszne *cenzura*, jeździłem na tym w Civicu, nie dość, że nie hamowało to jeszcze piszczało strasznie.


  • 0

#51 Parel

Parel
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:16, 03.07.2015

tylko EBC albo Textar.

No to Zarówno Textary jak i EBC Black mam praktycznie w tej samej cenie. EBC Black ma podkładki antywibracyjne. Czym różni się od tak chwalonych greenów? Niższą skutecznością w wyższych temperaturach, wiekszym pyleniem?

Textar - System hamulcowy: Teves  - czy w naszych Accordach jest ATE? Czy to bÄ™dzie pasowaÅ‚o?


  • 0

#52 rafix81

rafix81
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • SkÄ…d:Jelcz-Laskowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:44, 26.07.2015

Witam potrzebuje konkretnej odpowiedzi jakie klocki na tyÅ‚ do VIII 2,4?Jazda typowo po mieÅ›cie jeździÅ‚em kiedyÅ› na zimmermann(nie narzekaÅ‚em)jeździÅ‚em tez na: trw , ate, ale nie wiem jakie tym razem wybrać.Na przód jak przyjdzie ich pora to wymiana tarcz na wentylowane ale to za jakiÅ› czas!


  • 0

#53 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8875 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:37, 26.07.2015

ate lub zimmermann black jak pylenie Ci nie przeszkadza


  • 0

#54 rafix81

rafix81
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • SkÄ…d:Jelcz-Laskowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:34, 26.07.2015

no właśnie przeszkadza a które mniej lub wcale nie pylą?


  • 0

#55 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:14, 26.07.2015

Ciężko chyba w miarę dobrej cenie niepylące ,a dobre
  • 0
                       

#56 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • SkÄ…d:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:20, 27.07.2015

Mnie czeka wymiana klockow z tylu w przyszlym miesiacu I zamierzam po raz kolejny kupic z ASO oryginalne. Jak dla mnie nie pyla strasznie, dobrane do tarcz pod wzgledem twardosci a I hamuja jak trzeba.

Takze polecam :)

 

Co do tarcz z prozdu to masz wentylowane. Chyba ze chodzilo Ci nawieracane w celu zmiany wygladu auta.


  • 0

#57 rafix81

rafix81
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • SkÄ…d:Jelcz-Laskowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:09, 27.07.2015

tak własnie nawiercane


  • 0

#58 bijomaru

bijomaru
  • Nowy
  • 5 postów
  • SkÄ…d:Swindon
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 09.09.2015

Podobna sytuacja, trzeba wymienic przod. Z tym ze mam Type-S w dieslu z podwojnymi tloczkami i tarcza bodajze 320mm. Myslalem Brembo wentylowane i EBC Green. 

 

Czasami jezdze dynamicznie z poznym, mocnym hamowaniem. W mojej 7 gen kilka razy przegrzewalem standard klocki i tarcze.

 

Czy jest sens patrzec na wiercone czy zwykle wentylowane starcza? Tez bym chcial zeby byly dobre, mocne, pylily mniej w miare mozliwosci, no ale wyeliminowac sie tego nie da calkowicie. 

 

Prosze o sugestie do diesla Type-S


  • 0

#59 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • SkÄ…d:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:12, 09.09.2015

Hej. Aktualnie jestem na urlopie. Jak możesz to wyślij zapytanie na info@brakeparts.pl :)

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#60 Rop

Rop
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive / Areo
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 21.10.2015

PrzyszedÅ‚ czas na wymianÄ™ klocków i tarcz i  przy okazji pÅ‚ynu hamulcowego.

Po zapoznaniu się z tematem większość poleca tarcze Zimmermann i klocki EBC Green

A co powiecie zamiast Zimmermana tarcza EBC standard z klockami EBC Green

Myślę jeszcze o komplecie Ferodo

Ewentualnie Czy jest sens dopłacać do tarcz EBC Turbo Groove.

Zależy mi na powłoce antykorozyjnej czy wyżej wymienione tarcze ją mają ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq