Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
538 odpowiedzi w tym temacie

#526 airman

airman
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:217
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2+EG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 30.04.2020

Hej. Zrobiłem już z 15000km na taniej tarczy 320mm - Metelli. Klocek EBC Green. Jazda raczej miejska, normalna, ale lubię wieczorkiem do odcinki przegonić, i domykać szafę czasem :P

 

Na tą chwilę wszystko bez zarzutu, z ciekawości zmierzyłem ostatnio bicie na tarczach i jest między 0,01-0,02. 

 

W drugim aucie spaliłem kilka seryjnych kompletów i teraz testuję ds2500. 


  • 0

#527 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4370 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 127
Wzorowa

Napisano 12:35, 30.04.2020

Ds2500 montowalem dosłownie wczoraj w por9bionym fn2..

Brakuje mi w zestawie blaszek anywibrqcyjnych i czujników akustycznych.. Bardzo dziwne, że nie dają, bo same klocki ok 400pln
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 789 170 933..


#528 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1261 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:40, 30.04.2020

DS2500 to mieszanka wyczynowa. W takich warunkach nie stosuje się blaszek i czujników. Czujniki zazwyczaj się palą, a blaszki tylko przeszkadzają w dozowaniu siły hamowania. Mieszanki te nie mają szlifowanych brzegów. Piszczenie tych klocków nikomu w sporcie nie przeszkadza ;)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#529 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4370 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 127
Wzorowa

Napisano 13:07, 30.04.2020

A widzisz, dzięki za fachową odp
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 789 170 933..


#530 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5935 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 15:05, 30.04.2020

jak sie wie jak to nie piszcza :)

mam je drugi rok w swoim civicu , klocki swietne

co do textarow, pekaja niestety- wiec to nie zadne odosobnione przypadki

ostatnio wymienilem w mazdzie 6 z tylu Hawk HPS bo okladziny zaczely sie odklejac od powierzchni - ale dlatego zezacisk trzymal- zostaly przegrzane widac dosc mocno


wszystko i tak zalezy od niewiedzy, sprzedajacych, kupujacych i montujacych- taka prawda

jak widze ze ktos zaklada wiekszy zacisk 2- 4 tloczki i do tego klocek zwykly ate, trw, bosch itp to idzie rece zalamac - bo to jest po prostu bezsensu

albo ktos do tarczy wyczynowej zaklada takie.klocki i pisze ze heble mu sie przegrzewaja....
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#531 Markol25

Markol25
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:16, 17.05.2020

[quote name="Seth" post="1006159" timestamp="1588255537"]jak sie wie jak to nie piszcza :)
mam je drugi rok w swoim civicu , klocki swietne
co do textarow, pekaja niestety- wiec to nie zadne odosobnione przypadki

Kolego piszesz że jak się wie co i jak to nie piszczą, pochwal się co zrobić aby nie piszczały założyłem zimermann sport, klocek GALFER SPORT i piszczą.
  • 0

#532 RAF_DC5

RAF_DC5
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Orzesze
  • Silnik:3,5
  • Wersja:EX-L
  • KM:268
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CS2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:10, 26.05.2020

Zbliża mi się wymiana klocków z tyłu w moim accordzie coupe. Tarcza 282mm. Czy w wersji na EU klocki z tyłu też mają na grzbiecie otworek w który się montuje drucik, który działa trochę jak sprężyna ? Wymiary klocków w wersji EU i USA są takie same tylko nie mogę znaleźć czy w wersji EU są klocki z otworkami pod tą sprężynkę.

https://www.hondapar...s/rear_brake,,7

 

https://zapodaj.net/...cd445b.jpg.html


  • 0

#533 Przemek88

Przemek88
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 14.09.2020

Dzisiaj sprawdziłem w moim Accordzie sedan z 2015 roku silnik 2.0 skrzynia manualna, że z tyłu mam tarcze 282 mm. Czy to oznacza, że ręczny jest razem z hamulcem tarczowym? Czy były tez wersje z tarczą 282 mm i ręcznym w bębnie?
  • 0

#534 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1343 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 37
Super

Napisano 15:56, 14.09.2020

Tarczobęben jest tylko w wersji 305mm.

Tak, ręczny masz razem z hamulcem nożnym. A dokładniej, masz zacisk z mechanizmem hamulca ręcznego.
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#535 Przemek88

Przemek88
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:15, 14.09.2020

Dzięki za odpowiedź :)
  • 0

#536 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:26, 17.09.2020

Odkopię temat.
Mam problem bijących tarcz i zacząłem działać...
Zadzwoniłem do serwisu RC we Wrocławiu, wybrałem ten warsztat bo w internecie szukałem toczenia na samochodzie. Szukałem toczenia ponieważ hamulce są nowe i widziałem w tym sens. PO TELEFONIE sensu już nie widzę i kupuję czujnik zegarowy i trzeba działać.
A więc tak :
Ceny Wrocław...
Sprawdzenie bicia tarcz : 250zl za oś
Toczenie tarcz na samochodzie 400zl oś
Daje nam to kwotę przy sprawdzeniu obu osi i ewentualnie toczenia jednej 900zl... Wg. Tego co czytałem na forum 2-3 lata temu cena toczenia była ok. 150zl. Upadki na głowę w tej cenie można kupić tarcze zamiast je toczyć.
polecam materiał ale aż niechce mi się wierzyć że bicie nie wyszło na zegarowym.

Użytkownik Marcin_eS edytował ten post 18:43, 17.09.2020

  • 0

#537 jacob101

jacob101
  • Administrator
  • 1971 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 45
Super

Napisano 18:35, 17.09.2020

Poniżej 800zl kupisz spokojnie OEM tarcze do Twojej wersji. Zakładasz takie i masz święty spokój i zapominasz o problemach z hamulcami. Masz w miarę żwawe auto i w miarę ciężkie, nie ma co oszczędzać na bezpieczeństwie :)
  • 0
<p>Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4<br>
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, </p>
<p>Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B</p>
<p> </p>

#538 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:52, 17.09.2020

Poniżej 800zl kupisz spokojnie OEM tarcze do Twojej wersji. Zakładasz takie i masz święty spokój i zapominasz o problemach z hamulcami. Masz w miarę żwawe auto i w miarę ciężkie, nie ma co oszczędzać na bezpieczeństwie :)

witaj :) Dokladnie tak! Również jestem zwolennikiem OEM. Ceny podałem dla innych ciekawych i szukających rozwiązania. Ostatnio wymieniałem sprzęgła w cu3 i fn2 również OEM. Poduszki amora i tuleje wahacza w ep2 zamienniki wytrzymały pół roku... Po pół roku telefon do haparts i OEM. Tak więc kto chce oszczędzić traci 2 razy. Ale to trzeba się samemu przekonać. Jestem przed rozbieraniem tarcz żeby tam zajrzeć i doszukać się winy bicia ponieważ coś musiało to spowodować. Samochód mam krótko ale też krótko przed sprzedażą/kupnem były robione tarcze, klocki i nowe opony. Dopiero będę widział jak zdemontuje jakiej firmy są części. Z tego co zdążyłem zobaczyć wg japancar to z tyłu są 305mm.

Użytkownik Marcin_eS edytował ten post 18:53, 17.09.2020

  • 0

#539 jacob101

jacob101
  • Administrator
  • 1971 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 45
Super

Napisano 18:56, 17.09.2020

Przód masz 320mm a tył 305mm.
  • 1
<p>Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4<br>
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, </p>
<p>Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B</p>
<p> </p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq