Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#526 airman

airman
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:217
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2+EG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 30.04.2020

Hej. Zrobiłem już z 15000km na taniej tarczy 320mm - Metelli. Klocek EBC Green. Jazda raczej miejska, normalna, ale lubię wieczorkiem do odcinki przegonić, i domykać szafę czasem :P

 

Na tą chwilę wszystko bez zarzutu, z ciekawości zmierzyłem ostatnio bicie na tarczach i jest między 0,01-0,02. 

 

W drugim aucie spaliłem kilka seryjnych kompletów i teraz testuję ds2500. 


  • 0

#527 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:35, 30.04.2020

Ds2500 montowalem dosłownie wczoraj w por9bionym fn2..

Brakuje mi w zestawie blaszek anywibrqcyjnych i czujników akustycznych.. Bardzo dziwne, że nie dają, bo same klocki ok 400pln
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#528 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:40, 30.04.2020

DS2500 to mieszanka wyczynowa. W takich warunkach nie stosuje się blaszek i czujników. Czujniki zazwyczaj się palą, a blaszki tylko przeszkadzają w dozowaniu siły hamowania. Mieszanki te nie mają szlifowanych brzegów. Piszczenie tych klocków nikomu w sporcie nie przeszkadza ;)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#529 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 13:07, 30.04.2020

A widzisz, dzięki za fachową odp
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#530 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:05, 30.04.2020

jak sie wie jak to nie piszcza :)

mam je drugi rok w swoim civicu , klocki swietne

co do textarow, pekaja niestety- wiec to nie zadne odosobnione przypadki

ostatnio wymienilem w mazdzie 6 z tylu Hawk HPS bo okladziny zaczely sie odklejac od powierzchni - ale dlatego zezacisk trzymal- zostaly przegrzane widac dosc mocno


wszystko i tak zalezy od niewiedzy, sprzedajacych, kupujacych i montujacych- taka prawda

jak widze ze ktos zaklada wiekszy zacisk 2- 4 tloczki i do tego klocek zwykly ate, trw, bosch itp to idzie rece zalamac - bo to jest po prostu bezsensu

albo ktos do tarczy wyczynowej zaklada takie.klocki i pisze ze heble mu sie przegrzewaja....
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#531 Markol25

Markol25
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:16, 17.05.2020

[quote name="Seth" post="1006159" timestamp="1588255537"]jak sie wie jak to nie piszcza :)
mam je drugi rok w swoim civicu , klocki swietne
co do textarow, pekaja niestety- wiec to nie zadne odosobnione przypadki

Kolego piszesz że jak się wie co i jak to nie piszczą, pochwal się co zrobić aby nie piszczały założyłem zimermann sport, klocek GALFER SPORT i piszczą.
  • 0

#532 RAF_DC5

RAF_DC5
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Orzesze
  • Silnik:3,5
  • Wersja:EX-L
  • KM:268
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CS2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:10, 26.05.2020

Zbliża mi się wymiana klocków z tyłu w moim accordzie coupe. Tarcza 282mm. Czy w wersji na EU klocki z tyłu też mają na grzbiecie otworek w który się montuje drucik, który działa trochę jak sprężyna ? Wymiary klocków w wersji EU i USA są takie same tylko nie mogę znaleźć czy w wersji EU są klocki z otworkami pod tą sprężynkę.

https://www.hondapar...s/rear_brake,,7

 

https://zapodaj.net/...cd445b.jpg.html


  • 0

#533 Przemek88

Przemek88
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 14.09.2020

Dzisiaj sprawdziłem w moim Accordzie sedan z 2015 roku silnik 2.0 skrzynia manualna, że z tyłu mam tarcze 282 mm. Czy to oznacza, że ręczny jest razem z hamulcem tarczowym? Czy były tez wersje z tarczą 282 mm i ręcznym w bębnie?
  • 0

#534 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 15:56, 14.09.2020

Tarczobęben jest tylko w wersji 305mm.

Tak, ręczny masz razem z hamulcem nożnym. A dokładniej, masz zacisk z mechanizmem hamulca ręcznego.
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#535 Przemek88

Przemek88
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:15, 14.09.2020

Dzięki za odpowiedź :)
  • 0

#536 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:26, 17.09.2020

Odkopię temat.
Mam problem bijących tarcz i zacząłem działać...
Zadzwoniłem do serwisu RC we Wrocławiu, wybrałem ten warsztat bo w internecie szukałem toczenia na samochodzie. Szukałem toczenia ponieważ hamulce są nowe i widziałem w tym sens. PO TELEFONIE sensu już nie widzę i kupuję czujnik zegarowy i trzeba działać.
A więc tak :
Ceny Wrocław...
Sprawdzenie bicia tarcz : 250zl za oś
Toczenie tarcz na samochodzie 400zl oś
Daje nam to kwotę przy sprawdzeniu obu osi i ewentualnie toczenia jednej 900zl... Wg. Tego co czytałem na forum 2-3 lata temu cena toczenia była ok. 150zl. Upadki na głowę w tej cenie można kupić tarcze zamiast je toczyć.
polecam materiał ale aż niechce mi się wierzyć że bicie nie wyszło na zegarowym.

Użytkownik Marcin_eS edytował ten post 18:43, 17.09.2020

  • 0

#537 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 18:35, 17.09.2020

Poniżej 800zl kupisz spokojnie OEM tarcze do Twojej wersji. Zakładasz takie i masz święty spokój i zapominasz o problemach z hamulcami. Masz w miarę żwawe auto i w miarę ciężkie, nie ma co oszczędzać na bezpieczeństwie :)
  • 1

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#538 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:52, 17.09.2020

Poniżej 800zl kupisz spokojnie OEM tarcze do Twojej wersji. Zakładasz takie i masz święty spokój i zapominasz o problemach z hamulcami. Masz w miarę żwawe auto i w miarę ciężkie, nie ma co oszczędzać na bezpieczeństwie :)

witaj :) Dokladnie tak! Również jestem zwolennikiem OEM. Ceny podałem dla innych ciekawych i szukających rozwiązania. Ostatnio wymieniałem sprzęgła w cu3 i fn2 również OEM. Poduszki amora i tuleje wahacza w ep2 zamienniki wytrzymały pół roku... Po pół roku telefon do haparts i OEM. Tak więc kto chce oszczędzić traci 2 razy. Ale to trzeba się samemu przekonać. Jestem przed rozbieraniem tarcz żeby tam zajrzeć i doszukać się winy bicia ponieważ coś musiało to spowodować. Samochód mam krótko ale też krótko przed sprzedażą/kupnem były robione tarcze, klocki i nowe opony. Dopiero będę widział jak zdemontuje jakiej firmy są części. Z tego co zdążyłem zobaczyć wg japancar to z tyłu są 305mm.

Użytkownik Marcin_eS edytował ten post 18:53, 17.09.2020

  • 0

#539 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 18:56, 17.09.2020

Przód masz 320mm a tył 305mm.
  • 1

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#540 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:34, 07.10.2020

Koledzy a jak połączenie tarczy nowej OEM I klocek GREEN od EBC? Jedni wyżej pisali że klocek "kończy" tarcze a inni że jest ok. Naprawdę kuuufa ciężki wybór. Ale tak to jest jak komuś zależy żeby było dobrze. Nie szaleje acco więc raczej wybiorę oem klocki do oem tarczy. Ja się czyta od początku to ciężko wywnioskować "coś" bo zaufane osoby piszą że jest to dobry wybór oem tarcza + EBC green a inni co mieli taki zestaw pisali że klocek szybko niszczy oem tarcze. Pozdrawiam

Użytkownik Marcin_eS edytował ten post 18:35, 07.10.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq