Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#511 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:06, 28.04.2020

Jak jeździsz szybko to należy założyć wytrzymalsze klocki niż standardowe. ATE to są dobre hamulce ale nie do szybkiej jazdy.

Polecam kontakt z BrakeParts.
  • 0

#512 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:38, 28.04.2020

Jestem niedawno po zmianie klocków z OEM na EBC Green z przodu, gdzie tarcze miałem już OEM; i z tyłu zmianie tarczy TRW z klockiem OEM na tarczę OEM z klockiem też EBC Green i patrząc jak to się zachowuje - jest to zestaw naprawdę godny polecenia do dynamicznej jazdy + trasy do 160km/h.


  • 0

#513 Markol25

Markol25
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 28.04.2020

Jazda jest szybka więc szukam czegoś naprawdę dobrego bo obecnie to duża bieda, tak kupiłem i nawet nie wiem co tam siedzi ale nie ma czym hamować.
Tarcze na pewno pójdą zimermann sport przód, tył zwykła, ale pyt jeszcze która klocki lepsze, EBC Green czy GALFER SPORT ? Miał ktoś możliwość porównania ?
Z góry thx za podpowiedzi.
  • 0

#514 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:01, 28.04.2020

Jazda jest szybka więc szukam czegoś naprawdę dobrego bo obecnie to duża bieda, tak kupiłem i nawet nie wiem co tam siedzi ale nie ma czym hamować.
Tarcze na pewno pójdą zimermann sport przód, tył zwykła, ale pyt jeszcze która klocki lepsze, EBC Green czy GALFER SPORT ? Miał ktoś możliwość porównania ?
Z góry thx za podpowiedzi.

 

Do szybkiej jazdy polecam tarcze Rotinger nawiercana i nacinane:

https://allegro.pl/o...20mm-8905321256

Bardzo dobre wsparcie po sprzedażowe ma Rotinger, w razie problemów  z tarczami zwrot kasy lub wymiana tarcz na nowe.

Wsparcie po sprzedażowe Zimmerman nie istnieje - to wina Twojego auta nie wymienimy Ci tarcz i nie oddamy kasy.

 

Co do klocków to jeśli naprawdę jazda jest szybka to klocki Galfer Sport.

Miałem EBC i Galfer, Galfer hamuje słabiej na zimno ale po rozgrzaniu bardzo dobrze - lepiej od EBC Green.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 14:04, 28.04.2020

  • 0

#515 Markol25

Markol25
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:29, 28.04.2020

Do szybkiej jazdy polecam tarcze Rotinger nawiercana i nacinane:
https://allegro.pl/o...20mm-8905321256
Bardzo dobre wsparcie po sprzedażowe ma Rotinger, w razie problemów  z tarczami zwrot kasy lub wymiana tarcz na nowe.
Wsparcie po sprzedażowe Zimmerman nie istnieje - to wina Twojego auta nie wymienimy Ci tarcz i nie oddamy kasy.
 
Co do klocków to jeśli naprawdę jazda jest szybka to klocki Galfer Sport.
Miałem EBC i Galfer, Galfer hamuje słabiej na zimno ale po rozgrzaniu bardzo dobrze - lepiej od EBC Green.


Konkret pomoc, jeździsz na tych tarczach ? Miałeś konieczność składania reklamacji skoro o tym piszesz ? Jeśli tak jaki był powód ?
  • 0

#516 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:25, 28.04.2020

Ja nie montuje textara, więc nic nie zrobiłem, że klocek pękł, przy demontażu się okazalo.. Juz daj spokój z tą marka..

Dlaczego mam dać spokój?Przedstawiam prawdziwe informacje.Informacje poparte są praktyką z różnego rodzaju klockami ATE TEXTAR TRW.Przedstawiam praktyczne uwagi dla wszystkich.Zamieszczam opinie swoje własne z obsługiwanych aut  które do mnie wracają i to jest dla mnie rzetelna informacja ponieważ obserwuje te auta przez wiele tyś. kilometrów.Wcale nie trzeba kupować super wypasionych drogich zestawów żeby dobrze hamować za nie za wygórowaną cenę.A zniszczyć można wszystko co teoretycznie niezniszczalne.Przy nie umiejętnym obchodzeniu się z młotkiem tez można go zepsuć choć dla większości to trudne do wyobrażenia.Nie mam nic z tego że piszę o klockach w/w producentów.Tak jak wspomniałem dzielę się wiedzą popartą tym co widzę.Każdy ma swój rozum i niech robi i kupuje co mu pasuje.


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 21:28, 28.04.2020

  • 1

#517 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:12, 28.04.2020

Zostawię to bez komentarza
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#518 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 04:34, 29.04.2020

Każdy mechanik Ci poleci Bosch, trw i ate. Nic się z tym nie dziej przy normalnej jeździe, nie ma to znaczenia. Pamiętamy o tym ,że klocki sportowe żeby miały swoje właściwości hamowania musimy rozgrzać. Więc nie przesadzajmy honda bez turbiny na tor nie wyjedziemy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#519 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 05:57, 29.04.2020

Ja z klocków używam z przodu ABE a z tyłu japan parts. Za ABE przepłaciłem bo kosztowały mnie 80 zł a wiem że można taniej, za tylne 41 zł z wysyłką. Dają radę mimo dynamicznej jazdy pewnie dlatego, że dużo hamuje silnikiem. Tarcze jeszcze poprzedniemu właścicielowi wymieniało aso albo oem albo ate.

Jedyne co mnie drażni to ta rdza na tarczach i zaciskach hamulcowych.


Użytkownik gkill edytował ten post 06:18, 29.04.2020

  • 0

#520 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 06:31, 29.04.2020

Każdy mechanik Ci poleci Bosch, trw i ate. Nic się z tym nie dziej przy normalnej jeździe, nie ma to znaczenia. Pamiętamy o tym ,że klocki sportowe żeby miały swoje właściwości hamowania musimy rozgrzać. Więc nie przesadzajmy honda bez turbiny na tor nie wyjedziemy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


nie kazdy

Miałem ostatnio klienta ktiry spalił tarcze TRW po 500km w ufo 1m8..zamontowaliśmy mu zimmerman i klocek ebc black i jakiś już z 5kkm zrobił bez problemu
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#521 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 09:43, 29.04.2020

Zamontować można zawsze wszystko co klient przyniesie .Nie ma problemu.Tylko są tacy którzy nie orientują się dużo.Jeśli dla kogoś wciskanie klocków i tarcz ponad ,,normę,, i możliwości samochodu to coś dobrego :( Osobiście uważam to za patologię moralną nie dając klientowi innego wyboru i nie mówiąc mu co jeszcze ma do dyspozycji.Naciskanie na jedną markę bo ma się z tego większy zarobek.Chyba nie o to tu chodzi.No chyba że tylko liczy się komercja ponad wszystko.Dalej nie będę komentował.Widzę że nie za bardzo ma sens zamieszczanie jakichkolwiek informacji które różnią się od ,,utartego,, światopoglądu na ten temat. Niech każdy sobie robi co chce i jak mu pasuje.Pozdrawiam wszystkich :)


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 09:46, 29.04.2020

  • 0

#522 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:16, 29.04.2020

90% zestawów zamawiam przez brakeparts dając klientowi paragon.. Dając swoje zniżki.. Coś jeszcze?

Seth wklej foty klocka textar, pękniętego, tego co Ci wysłałem, bo już nie mam siły do tego człowieka

Użytkownik Edson edytował ten post 10:20, 29.04.2020

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#523 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:37, 29.04.2020

Panowie proszę o spokój.

 

Jesteśmy na forum, każdy  może wyrazić swoje zdanie/opinie/doświadczenia w kilku postach.

Czy się ktoś inny z tym zgadza czy nie to już osobna sprawa.

 

Macie obydwoje Panowie sporą wiedzę i własne opinie co do produktów i fajnie że dzielicie się tymi informacjami na forum, czy nawet kolega backdraft998 nawet nagrywa ciekawe filmy na YT z napraw.

 

Niech tak zostanie i utnijmy tą dyskusję, jeden założy JPN, drugi EBC Żółte, drugi dolne tuleje poziome JC, bo szkoda kasy na OEM, sam to przerabiałem wiele lat,

jest jedna zasada to "klient ma zawsze rację" i jak chciał JC to dostał, mimo że 10 minut próbowaliśmy go przekonać do lepszych jakościowo części. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#524 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 08:07, 30.04.2020

,,Kolego,, co Ty chcesz  wklejać? :)

Powstrzymaj swoje emocje i czytaj to co napisałem za zrozumieniem a nie będzie zamętu ,,Działam w interesie ludzi którzy tutaj są i  mają problemy,, Jeśli uda mi się pomóc choć jednej osobie w problemie lub podjęciu dobrej decyzji to bardzo się z tego cieszę,, 

Sądzę że jest tutaj kilka osób którzy myślą podobnie i robią podobnie.Tak jak wspomniałem dla mnie każdy może sobie zakładać co chce :) W przypadku klocków nawet dębowe jeśli komuś pasują i będzie się z tego powodu czuł lepiej :)

Zauważyłem że jednak nie warto nic zamieszczać i pokazywać w ,,pewnych,, przypadkach bo zawsze ktoś się trafi i powie że ,,czarne jest białe,, i nic i nikt tego nie zmieni :) Pozdrawiam wszystkich :)


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 08:09, 30.04.2020

  • 0

#525 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 08:35, 30.04.2020

Daj maila to Ci wyślę foto tych textarow - masz rację, dlatego ich staram się nie montować, bo chce dobry niezawodny towar dla swoich klientów..dwa razy w ręku miałem popękane klocki tej firmy..

Dalej prowokujesz? Wyraziłem swoje zdania, a że jest zgoła inne od twojego, trudno..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq