Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#31 Przemo

Przemo
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:59, 23.03.2015

To zainwestuj w tarcze i zaciski dwutloczkowe od ATS na przód ;)

 

 Rozważam też taką opcję ;) Nie wiem tylko czy to nie za dużo zabawy i gra warta świeczki... Jak sam pewnie wiesz 156 km nie jest demonem prędkości ;)


  • 0

#32 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:04, 24.03.2015

I to w AT ;) zabawa to jest , zdejmujesz stary zestaw zakładasz większy nowy i jest super bez żadnych przeróbek ;)
Na forum już taki zestawik mozna było kupić za 600zl :)
  • 0

Czarne jest piękne !!!


#33 rhomek

rhomek
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:18, 24.03.2015

Pomysl nad nawiercanymi zimmermanami i klockami ebc green. Ja zalozylem te klocki na fabryczne tarcze i musze przyznac ze jestem bardzo milo zaskocziny efektem, roznica spora auto staje deba w porownaniu ze zwyklymi klocami
  • 0

#34 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:07, 24.03.2015

I to w AT ;) zabawa to jest , zdejmujesz stary zestaw zakładasz większy nowy i jest super bez żadnych przeróbek ;)
Na forum już taki zestawik mozna było kupić za 600zl :)

Należy pamiętać, że zestaw 320mm to minimum 17" felga. Dodatkowo masa nieresorowana rośnie, rośnie też masa którą trzeba rozpędzić (w końcu tarcza robi trochę jak koło zamachowe). Do 156KM w zupełności wystarczą dobre klocki 


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#35 Przemo

Przemo
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:28, 25.03.2015

Dzięki za Wasze sygestie Zasięgam też opinii Mechaników różnego pokroju. Faktycznie chcąc mieć lepsze hamowanie mogę kupić zestaw od 2,4 lub najlepiej sportowe zaciski 6 tłoczkowe... 

 

To na czym chyba bardziej mi zależy to komfort w szerokim tego słowa znaczeniu... Nie mam aspiracji kierowcy rajdowego a dobre przyspieszenie i hamowanie mam na motorku ;) 

 

Poszukuje zatem zestawu, który poprawi delikatnie hamowanie (zakładam, że każde nowe tarcze i klocki będą lepsze niż mój obecny wyeksploatowany zestaw...) @pawpor - możesz coś polecić - wiem, że można polegać na Twojej opinii ;)

 

z góry dziękuje


  • 0

#36 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 08:10, 26.03.2015

Zimmer.(nawiercane)+EBC Green i będzie dobrze. ;)
  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#37 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:58, 26.03.2015

Do szybkiej jazdy Zimmermann Sport + Galfer Sport FDT1055 - Greeny przy bardzo dynamicznej jeździe czasami w VIII okazują się zbyt słabe


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#38 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:21, 27.03.2015

Jaki zestaw polecacie na tył. Nie jeżdżę przesadnie dynamicznie choć czasem się zdarza, więc jakiś specjalny performance raczej nie jest wymagany. Jaką średnicę ma w końcu tylna tarcza bo spotkałem się z rożnymi danymi tj. 280, 282, 305mm?


Użytkownik lajsta edytował ten post 08:21, 27.03.2015

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#39 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 08:39, 27.03.2015

U Ciebie jest 282.


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#40 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:53, 27.03.2015

Czyli jednak. Dzięki. A jakieś sugestie odnośnie tarcz, klocków? Któreś szczególnie odradzacie? Korzystał ktoś z Was juz z Mikody? Ja swego czasu miałem nacinane i nawercane w Civicu i byłem z nich zadowolony, jednak ACC to nie ta masa i moc co HC, więc może być rożnie. Cena jednak dośc przyjemna jak za wiercone, nacinane i malowane (niecałe 400 za parę).


Użytkownik lajsta edytował ten post 08:57, 27.03.2015

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#41 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:54, 27.03.2015

U Ciebie jest 282.

skąd ta pewność? 

 

lajsta

 

Podeślij VIN na PW to potwierdzimy jaka tarcza jest u Ciebie zastosowana


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#42 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:18, 27.03.2015

Już leci VIN, choć wynik moich poszukiwań również wskazywałby na 282 mm. Wg manuala OEM to 42510-TA0-A00


Użytkownik lajsta edytował ten post 11:25, 27.03.2015

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#43 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:33, 30.03.2015

Jeśli ktoś byłby zainteresowany tarczami i klockami do 2,4 to TUTAJ można zerknąć. Szukałem dla siebie, ale okazało się, że te mają średnicę 305 mm i podobno są w bardzo dobrym stanie. Oczywiście ze sprzedawcą nie mam nic wspólnego i to nie jest reklama - wg mnie to okazja, jeśli ktoś szuka tego rozmiaru.


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#44 hord

hord
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:gdynia
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 30.03.2015

Jeśli ktoś byłby zainteresowany tarczami i klockami do 2,4 to TUTAJ można zerknąć. Szukałem dla siebie, ale okazało się, że te mają średnicę 305 mm i podobno są w bardzo dobrym stanie. Oczywiście ze sprzedawcą nie mam nic wspólnego i to nie jest reklama - wg mnie to okazja, jeśli ktoś szuka tego rozmiaru.

ja dodam iz jestem mega zadowolony z klockow JURID WHITE {ceramiczne} ktore zalozylem na przod do jeszcze oryginalnch tarcz,hamuja b.dobrze i co wazne kolka prawnie zawsze czyste ,bo pylenie minimalne..tyl ferodo sa OK.


  • 0

#45 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:32, 07.04.2015

Hej,

 

Tarcze mam jeszcze oryginalne, raz zmieniałem klocki przy jakimś śmiesznym przebiegu... chyba 12kkm i dałem:

przód: Textar 2479601

tył: Ferrodo FDB4198

Ładnie nawet współpracowały z oryginalnymi tarczami ... nie pyliły, nie piszczały i efektywność hamowania OK jak na moje potrzeby. Jedyna uwaga to w Ferrodo pordzewiały części metalowe klocka ... wiec ich już drugi raz nie kupię. Textar bez uwag.

 

Po ostatnich pomiarach muszę zmienić tarcze, wiec klocki przyjdą też nowe. Tarcze chcę koniecznie lakierowane przy piaście.

 

Co powiecie na "zestaw" ???

- przód tarcza BOSCH – 0 986 479 744

+ klocek TEXTAR – 24796 17,5 0 5

 

- tył tarcza BOSCH – 0 986 479 738

+ klocek TEXTAR – 24434 14,8 1 5 (tutaj nie jestem jeszcze pewien czy to jest odpowiednik Ferrodo FDB4198, jeszcze to sprawdzam)

 

Będzie OK czy macie jakieś inne propozycje ?

 

Pozdr,

/e12


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq