To zainwestuj w tarcze i zaciski dwutloczkowe od ATS na przód
Rozważam też taką opcję Nie wiem tylko czy to nie za dużo zabawy i gra warta świeczki... Jak sam pewnie wiesz 156 km nie jest demonem prędkości
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Auto Roku 2022 - FairFaX
Napisano 23:59, 23.03.2015
To zainwestuj w tarcze i zaciski dwutloczkowe od ATS na przód
Rozważam też taką opcję Nie wiem tylko czy to nie za dużo zabawy i gra warta świeczki... Jak sam pewnie wiesz 156 km nie jest demonem prędkości
Napisano 00:04, 24.03.2015
Czarne jest piękne !
Napisano 01:18, 24.03.2015
Napisano 10:07, 24.03.2015
I to w AT
zabawa to jest , zdejmujesz stary zestaw zakładasz większy nowy i jest super bez żadnych przeróbek
Na forum już taki zestawik mozna było kupić za 600zl
Należy pamiętać, że zestaw 320mm to minimum 17" felga. Dodatkowo masa nieresorowana rośnie, rośnie też masa którą trzeba rozpędzić (w końcu tarcza robi trochę jak koło zamachowe). Do 156KM w zupełności wystarczą dobre klocki
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Napisano 21:28, 25.03.2015
Dzięki za Wasze sygestie Zasięgam też opinii Mechaników różnego pokroju. Faktycznie chcąc mieć lepsze hamowanie mogę kupić zestaw od 2,4 lub najlepiej sportowe zaciski 6 tłoczkowe...
To na czym chyba bardziej mi zależy to komfort w szerokim tego słowa znaczeniu... Nie mam aspiracji kierowcy rajdowego a dobre przyspieszenie i hamowanie mam na motorku
Poszukuje zatem zestawu, który poprawi delikatnie hamowanie (zakładam, że każde nowe tarcze i klocki będą lepsze niż mój obecny wyeksploatowany zestaw...) @pawpor - możesz coś polecić - wiem, że można polegać na Twojej opinii
z góry dziękuje
Napisano 08:10, 26.03.2015
Napisano 09:58, 26.03.2015
Do szybkiej jazdy Zimmermann Sport + Galfer Sport FDT1055 - Greeny przy bardzo dynamicznej jeździe czasami w VIII okazują się zbyt słabe
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Napisano 08:21, 27.03.2015
Jaki zestaw polecacie na tył. Nie jeżdżę przesadnie dynamicznie choć czasem się zdarza, więc jakiś specjalny performance raczej nie jest wymagany. Jaką średnicę ma w końcu tylna tarcza bo spotkałem się z rożnymi danymi tj. 280, 282, 305mm?
Użytkownik lajsta edytował ten post 08:21, 27.03.2015
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
Napisano 08:39, 27.03.2015
U Ciebie jest 282.
Napisano 08:53, 27.03.2015
Czyli jednak. Dzięki. A jakieś sugestie odnośnie tarcz, klocków? Któreś szczególnie odradzacie? Korzystał ktoś z Was juz z Mikody? Ja swego czasu miałem nacinane i nawercane w Civicu i byłem z nich zadowolony, jednak ACC to nie ta masa i moc co HC, więc może być rożnie. Cena jednak dośc przyjemna jak za wiercone, nacinane i malowane (niecałe 400 za parę).
Użytkownik lajsta edytował ten post 08:57, 27.03.2015
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
Napisano 11:18, 27.03.2015
Już leci VIN, choć wynik moich poszukiwań również wskazywałby na 282 mm. Wg manuala OEM to 42510-TA0-A00
Użytkownik lajsta edytował ten post 11:25, 27.03.2015
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
Napisano 13:33, 30.03.2015
Jeśli ktoś byłby zainteresowany tarczami i klockami do 2,4 to TUTAJ można zerknąć. Szukałem dla siebie, ale okazało się, że te mają średnicę 305 mm i podobno są w bardzo dobrym stanie. Oczywiście ze sprzedawcą nie mam nic wspólnego i to nie jest reklama - wg mnie to okazja, jeśli ktoś szuka tego rozmiaru.
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
Napisano 20:39, 30.03.2015
Jeśli ktoś byłby zainteresowany tarczami i klockami do 2,4 to TUTAJ można zerknąć. Szukałem dla siebie, ale okazało się, że te mają średnicę 305 mm i podobno są w bardzo dobrym stanie. Oczywiście ze sprzedawcą nie mam nic wspólnego i to nie jest reklama - wg mnie to okazja, jeśli ktoś szuka tego rozmiaru.
ja dodam iz jestem mega zadowolony z klockow JURID WHITE {ceramiczne} ktore zalozylem na przod do jeszcze oryginalnch tarcz,hamuja b.dobrze i co wazne kolka prawnie zawsze czyste ,bo pylenie minimalne..tyl ferodo sa OK.
Napisano 12:32, 07.04.2015
Hej,
Tarcze mam jeszcze oryginalne, raz zmieniałem klocki przy jakimś śmiesznym przebiegu... chyba 12kkm i dałem:
przód: Textar 2479601
tył: Ferrodo FDB4198
Ładnie nawet współpracowały z oryginalnymi tarczami ... nie pyliły, nie piszczały i efektywność hamowania OK jak na moje potrzeby. Jedyna uwaga to w Ferrodo pordzewiały części metalowe klocka ... wiec ich już drugi raz nie kupię. Textar bez uwag.
Po ostatnich pomiarach muszę zmienić tarcze, wiec klocki przyjdą też nowe. Tarcze chcę koniecznie lakierowane przy piaście.
Co powiecie na "zestaw" ?
- przód tarcza BOSCH – 0 986 479 744
+ klocek TEXTAR – 24796 17,5 0 5
- tył tarcza BOSCH – 0 986 479 738
+ klocek TEXTAR – 24434 14,8 1 5 (tutaj nie jestem jeszcze pewien czy to jest odpowiednik Ferrodo FDB4198, jeszcze to sprawdzam)
Będzie OK czy macie jakieś inne propozycje ?
Pozdr,
/e12
![]() Pierwszy tłumikNapisany przez pielot , 19 maj 2023 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() |
![]() Czujnik poziomowania światełNapisany przez Dawid87 , 18 maj 2023 ![]() |
|
![]()
|
|
![]() Accord 2.2 IDTEC check P00AF przy zjeżdzaniu z góryNapisany przez LordDenver , 17 maj 2023 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() |
![]() światła po odpaleniuNapisany przez Piooo , 16 maj 2023 ![]() |
|
![]()
|
|
![]() Włącza się nawiew na zamkniętym samochodzieNapisany przez Grodek , 15 maj 2023 ![]() |
|
![]()
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych