Witam,
@ Bartłomiej Mam w swojej Hance (Tourer 2.2 iDtec EXE 2010r) komplet przód i tył EBC Yellow Sport (przód DP42000R- pod tarczę 296mm oraz tył DP41193/2R pod tarczo-bęben 305mm ).
Przód z tarczą Ebc Ultimax (nacinana) , tył z tarczo-bębnem Ebc TurboGroove ( nacinana/nawiercana). Mam serie 150PS ale też robię dużo tras autostrad. Trudno mi porównać z Galfier'em Sport bo nie miałem (brałem pod uwagę i sporo szukałem co można poprawić nie zmieniając zacisków) .
Z przodu mam już drugi komplet Yellow. Wytrzymują jakieś 25-30tyś (dokładnie nie pamiętam).Szybciej schodzą od Green'ów.
Pierwotnie tarcze Ebc załozyłem z kompletem Greenów przód tył. Niestety uważam że Greeny nie nadają się wcale do tego auta (Accord). Pomimo wielkiego zadowolenia w poprzednim samochodzie z Green'ów w skojarzeniu z EBC TurboGroove przesiadłem się na Yellow Stuff'y jak tylko były dostępne do VIII gen. Niestety, ale kiedyś green stuffy były twarde (metaliczne),piszczące bez podkładek-ale hamowanie mega. Obecnie jakiś kompozyt (bardziej eko -ograniczenie miedzi i metali ciężkich). Generalnie od Greenów wolę OEM (który robi dla Hondy Jurid).
Green'y w Hance niebezpiecznie "puchły" na autostradzie i nie myślę tu o katowaniu auta (jeździe typu gaz-hamulec) ale o jednorazowym awaryjnym hamowaniu z większych prędkości. Yellow Stuff'y dają radę ale jak zauważyłeś układ hamulcowy w Hance jest trochę za mały (też kombinowałem nad przeszczepem z ATS).
Odnośnie pylenia to Yellow bardziej pylą od Green'ów ale nie ma tragedii. Pył łatwo zmywa się, nie trzeba mocnej chemii. Wystarczy woda z szamponem.