Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
430 odpowiedzi w tym temacie

#421 Borys 2015

Borys 2015
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:internet
  • Silnik:2.2
  • Wersja:GT Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:02, 11.11.2019

Witam mam problem kończą mi sie tarcze przednie chce kupic dobre zamienniki bo oryginał kpl przód 1150 zł Dzwoniłem do kilku dobrych sklepów a tam każdy co innego poleca najcześciej BREMBO FERODO I TRW który kpl wybrać wszystkie w cenie za kpl 600 zl

 

Cześć jeżeli mogę się podpiąć pod temat to polecam tarcze i klocki ATE

Pozatym mam prośbę poszukuję kompletu hamulców na przód honda accord 2.2 i-dtec o średnicy 320mm może ktoś coś posiada?


  • 0

#422 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Klubowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:30, 11.11.2019

w jazzie mam na oem tarczach, klocki EBC green na obu osiach
w acco tez mialem greeny i na przodzie i na tyle

greeny sie dobrze spisuja, zakladam do roznych acco greeny i 6 i 7 i 8, jedno i dwutloczkow- same pozytywy

BDFR kiedys byly zdecydowanie lepsze, ostatnio sa bardziej podobne do zwyklych klockow- cos musieli "poprawic"

jesli chcecie lepsze to Gelfer Sport - ale tez sa drozsze

niedlugo bede montowal do lexa gs430 - ebc yellow- ciekawy jestem jak to sie zachowuje :)

 

Daj znać proszę jak EBC Yellow bo Galfery z przodu już zużyłem, a czeka nas wymiana ;) Galfer pylą jak cholera i na autostradach dają radę ale się zużywają. Za to tarcza jak nowa, wiec coś za coś.


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#423 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1177 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 11:34, 11.11.2019

Ile zrobiles Km na gelferach ?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik slasz129 edytował ten post 11:35, 11.11.2019

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#424 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Klubowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:28, 11.11.2019

Ile zrobiles Km na gelferach ?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

 

ok. 10 000km, przy czym tylko jazda po autostradach i drogach szybkiego ruchu


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#425 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1177 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 16:34, 11.11.2019

10 tys km? tak mało? i to w 8 genie gdzie tarcza jest 320srednicy? kurcze  hamuja super te klocki (sasiad ma) ale jak koncza sie tak szybko to kasa w bloto


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#426 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Klubowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:50, 11.11.2019

10 tys km? tak mało? i to w 8 genie gdzie tarcza jest 320srednicy? kurcze  hamuja super te klocki (sasiad ma) ale jak koncza sie tak szybko to kasa w bloto

Czy ja wiem zakładając styl jazdy to tak w sam raz ;) ze 2-3mm jeszcze zostało. A hamują zacnie


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#427 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5826 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 17:46, 11.11.2019

nie no slasz129 - cos za cos, albo chcesz betony co wytrzymuja 100tyskm ale nie hamuja, albo skuteczny hebel ktory sie zuzywa- sprawdz ile wytrzymuja typowo sportowe klocki. ;)
pozatym Bartek wykorzystuje heble ;)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#428 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1177 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 17:54, 11.11.2019

a no to spoko, jak non stop cisnie i zapier... to i hamuje ale 10 tysi to bardzo malo tak mi sie wydaje,

a jak wypadaja klocki galfer vs hawk hps performance? ma ktos jakies doswiadczenia

hamowanie i przebieg?


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#429 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Klubowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:10, 11.11.2019

tylko trasy i autostrady wiec hamowania z dużych prędkości, a na tych klockach względem OEM jest różnica, to i chętniej sie jedzie ;)


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#430 mike_dh

mike_dh
  • Klubowicz
  • 56 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:21, 12.11.2019

Witam,

 

@ Bartłomiej  Mam w swojej Hance (Tourer 2.2 iDtec EXE 2010r) komplet przód i tył   EBC Yellow Sport  (przód DP42000R- pod tarczę 296mm oraz tył DP41193/2R pod tarczo-bęben 305mm ).

 

 

Przód  z  tarczą Ebc Ultimax (nacinana) , tył z tarczo-bębnem Ebc TurboGroove ( nacinana/nawiercana). Mam serie 150PS ale też robię dużo tras autostrad. Trudno mi porównać z Galfier'em  Sport bo nie miałem (brałem pod uwagę i sporo szukałem co można poprawić nie zmieniając  zacisków) .

Z przodu mam już drugi komplet Yellow. Wytrzymują jakieś 25-30tyś (dokładnie nie pamiętam).Szybciej schodzą od Green'ów.

 

 

Pierwotnie tarcze Ebc załozyłem z kompletem Greenów przód tył. Niestety uważam że Greeny nie nadają się wcale do tego auta (Accord). Pomimo wielkiego zadowolenia w poprzednim samochodzie  z Green'ów w skojarzeniu z EBC TurboGroove przesiadłem się na Yellow Stuff'y jak tylko były dostępne do VIII gen.  Niestety, ale kiedyś green stuffy były twarde (metaliczne),piszczące bez podkładek-ale hamowanie mega. Obecnie jakiś kompozyt (bardziej eko -ograniczenie miedzi i metali ciężkich).  Generalnie od Greenów wolę OEM (który robi dla Hondy Jurid).

 

 

 

Green'y w Hance niebezpiecznie "puchły" na autostradzie i nie myślę tu o katowaniu auta (jeździe typu gaz-hamulec) ale o jednorazowym awaryjnym hamowaniu z większych prędkości. Yellow Stuff'y dają radę ale jak zauważyłeś układ hamulcowy w Hance jest trochę za mały (też kombinowałem nad przeszczepem z ATS). 

 

Odnośnie pylenia to Yellow bardziej pylą od  Green'ów ale nie ma tragedii. Pył łatwo zmywa się, nie trzeba mocnej chemii. Wystarczy woda z szamponem.


  • 0

#431 Wojto

Wojto
  • Klubowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano wczoraj, 22:07

Klocki oem dla tarcz 320 to Jurid White...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq