Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#331 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:36, 06.03.2019

U mnie są...
  • 0

#332 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:08, 06.03.2019

pawpor, ostatnio robiłem zaciski w 8 genie i gość montował na nowych klockach ATE i nie ma juz luzów i pukania , więc nie wiem czy ostatnio nie poprawili tych klocków, bo jeszcze pół roku temu pukały po kolei 

Właśnie to chcę ustalić czy to była jakaś seria czy problem dalej występuje


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#333 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 18:07, 06.03.2019

Wojto ty masz dwutloczki, wiec masz blaszki. W jednotloczkach nie ma blaszek.
Jesli w dwutloczkach ci puka to dziwna sprawa- ale to jezsze latwiej poprawic bo blaszki mozesz podoginac. Ale nie zdarzylo mi sie aby jakiekolwiek stuki szly z dwutloczkow
  • 1

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#334 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:41, 06.03.2019

Wojto ty masz dwutloczki, wiec masz blaszki. W jednotloczkach nie ma blaszek.
Jesli w dwutloczkach ci puka to dziwna sprawa- ale to jezsze latwiej poprawic bo blaszki mozesz podoginac. Ale nie zdarzylo mi sie aby jakiekolwiek stuki szly z dwutloczkow

 

Ja mam dwutłoczek i klocki EBC Green stukają jak po*cenzura*e.

Na Galfer i Honda OEM nie miałem żadnych stuków.


  • 0

#335 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:59, 06.03.2019

Mam dwutłoczek, blaszki, klocki ebc green i nic nie stuka. Może dlatego, że klocki posmarowane plastitube. Klocki bez mat antywibracyjnych, goła blacha.
  • 0

#336 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:Ma
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:05, 06.03.2019

pawpor, ostatnio robiłem zaciski w 8 genie i gość montował na nowych klockach ATE i nie ma juz luzów i pukania , więc nie wiem czy ostatnio nie poprawili tych klocków, bo jeszcze pół roku temu pukały po kolei 

 

Potwierdzam, w zestawie ATE nic nie stuka ani nie ma luzu - podkładki musiałem odkleić ;)


  • 0

#337 slaslu

slaslu
  • Validating
  • 119 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:12, 07.03.2019

a czy to nie jest tak, że każdy 2,4 ma dwutłoczki? Mi się wydaje, że u mnie tez są dwutłoczki. 

 

Jeśli chodzi o pomiar to postaram się go zrobić. Przeszukaliśmy już całe zawieszenie, byłem na 2 stacjach diagnostycznych i zawieszenie tip top. Piotrek z Radzymina stwierdził, że luźno chodzą klocki w jarzmie. Klocki są zamontowane na maty antywibracyjne EBC. 

 

 

Nad galfertami się zastanawiam, ale obawiam się że będzie to samo. Zakładam, że w OEM powinno być wszystko dobrze spasowane. 



#338 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:25, 07.03.2019

hmm ale w dwutłoczku jeśli chodzą klocki luźno w jarzmie to zakładam ,że mozna bardzo ładnie zniwelować to  lekko podginając te blaszki, albo pod same blaszki nakleić podkładki

 

wpadnij do mnie to coś wykombinujemy :) 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#339 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:34, 07.03.2019

a czy to nie jest tak, że każdy 2,4 ma dwutłoczki? Mi się wydaje, że u mnie tez są dwutłoczki. 

 

Jeśli chodzi o pomiar to postaram się go zrobić. Przeszukaliśmy już całe zawieszenie, byłem na 2 stacjach diagnostycznych i zawieszenie tip top. Piotrek z Radzymina stwierdził, że luźno chodzą klocki w jarzmie. Klocki są zamontowane na maty antywibracyjne EBC. 

 

 

Nad galfertami się zastanawiam, ale obawiam się że będzie to samo. Zakładam, że w OEM powinno być wszystko dobrze spasowane. 

Miałem kiedyś taki przypadek (w VI gen) że zacisk stukał na prowadnicach. Wystarczyło dołożyć smaru i pukanie ustało. Tak jak pisze Seth, problem pukania występuje w zaciskach Ate, w Akebono (2 tłoczki) są blachy które trzymają klocek sztywno w jarzmie.


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#340 Stelmach2017

Stelmach2017
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Tarnów/Katowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TYPE - S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:N22B2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 14.03.2019

Witam
. Potrzebuję klocków i tarcz przód do accord 2.2 diesel Type s. Jakie polecacie? Coś lepszego
  • 0

#341 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:04, 14.03.2019

Polecam Black Diamond wogole nie piszcza, nie pylą za bardzo i dobrze hamuja.
  • 0

#342 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 21:18, 14.03.2019

Witam
. Potrzebuję klocków i tarcz przód do accord 2.2 diesel Type s. Jakie polecacie? Coś lepszego

Mam taka sama fure jak Ty i smigam na zestawie Zimmermann Sport i klocki EBC Green. Taki zestaw wedlug mnie daje rade...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#343 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:24, 14.03.2019

Mam taka sama fure jak Ty i smigam na zestawie Zimmermann Sport i klocki EBC Green. Taki zestaw wedlug mnie daje rade...

A na tył EBC green będą dobre na OEM tarcze ? Do Accorda 2.4. Będą równie dobre jak klocki OEM ?


Użytkownik VTECkick edytował ten post 21:24, 14.03.2019

  • 0

#344 Stelmach2017

Stelmach2017
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Tarnów/Katowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TYPE - S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:N22B2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 14.03.2019

Mam taka sama fure jak Ty i smigam na zestawie Zimmermann Sport i klocki EBC Green. Taki zestaw wedlug mnie daje rade...


Znasz jakiś sklep online gdzie można taki zestaw zamówić? I w dobrej cenie :)?
  • 0

#345 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:07, 14.03.2019

Stelmach 2017

Brakeparts.pl

VTECkick
Beda lepsze niz oem klocki
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq